نحوه تماشای روز یادبود در CBC

مردم در حین برگزاری مراسم روز ملی بزرگداشت در اوتاوا در 11 نوامبر 2016 ، به خاطر نامه نویسی جنگ ملی ، خشخاش می گذارند. امسال به دلیل اقدامات همه گیرانه ، مراسم در سراسر کشور کوچکتر و تا حدی مجازی خواهد بود. (جاستین تانگ / مطبوعات کانادایی)

CBC به طور زنده مراسم امروز یادبود را در یادبود جنگ ملی در اوتاوا پخش خواهد کرد.

ویژه روز یادبود ما را در تلویزیون CBC و شبکه خبری CBC تماشا کنید یا آن را در CBC Gem یا برنامه CBC News ما پخش کنید. برنامه های ویژه ما از شبکه خبری CBC پخش می شود و از ساعت 10 صبح تا 1 بعدازظهر به وقت شرقی پخش می شود.

در تلویزیون CBC ، می توانید ویژه برنامه ها را ساعت 10 صبح به وقت محلی تماشا کنید – مگر اینکه در آتلانتیک کانادا باشید ، جایی که از ساعت 11 صبح شروع می شود یا در منطقه زمانی نیوفاندلند ، جایی که ساعت 11:30 صبح شروع می شود

رزماری بارتون میزبان پوشش ویژه ما خواهد بود. CBC همچنین پخش را از CBC NN بین ساعت 6 تا 8 بعد از ظهر به وقت شرقی تکرار می کند.

شما همچنین می توانید به رادیو ویژه ما که به میزبانی مت گالووی و نیل کوکسال برگزار می شود گوش دهید. این برنامه از ساعت 10:55 صبح به وقت محلی در رادیو سی بی سی یک یا برنامه گوش دادن به سی بی سی آغاز می شود – مگر اینکه در آتلانتیک کانادا باشید ، جایی که می توانید ساعت 11:55 صبح یا ساعت 12:25 بعدازظهر در نیوفاندلند به ما بپیوندید.

یکی از اعضای نیروهای مسلح کانادا هنگام کاشت پرچم در مرکز جانبازان سانی بروک در تورنتو روز سه شنبه ، یک روز قبل از روز یادبود ، مکث می کند. اعضای نیروهای مسلح به کاشت 37500 پرچم در چمن بزرگترین مرکز مراقبت از جانبازان کانادا ، که محل زندگی 375 جانباز است ، کمک کردند. (اوان میتسویی / CBC)