نظرسنجی ها نشان می دهد که مشخصات کم آنامی پل به سبزها کمکی نمی کند

آنامی پل دو ماه پیش وقتی اولین رهبر دائمی سیاه پوستان از یک حزب فدرال در کانادا شد ، تاریخ ساز شد – اما نظرسنجی ها نشان می دهد که وی هنوز تاثیری در حمایت از حزب سبز که او رهبری می کند ، نداشته است.

هنگامی که الیزابت می پس از انتخابات 2019 از سمت رهبر سبز استعفا داد ، از سمت خود به عنوان طولانی ترین رهبر هر حزب کانادایی که دارای کرسی هایی در یک مجلس قانونگذاری استان یا مجلس عوام است ، منصرف شد.

به نظر نمی رسد که این تغییر در بالا با متوسط ​​کانادایی ثبت شده باشد. حداقل هنوز

چه زمانی پل 3 اکتبر سبزها را به دست گرفت، بر اساس گفته ها ، این حزب از حمایت 6.1 درصدی کانادایی ها برخوردار بود ردیاب نظرسنجی CBC، جمع آوری تمام داده های نظرسنجی در دسترس عموم. امروز ، حمایت از حزب سبز یک دهم درصد کاهش یافته است – اساساً بدون تغییر.

حمایت از سبزها در هر قسمت از کشور ثابت بوده است ، در دو ماه گذشته در هر منطقه به جز آتلانتیک کانادا و بریتیش کلمبیا بیش از 0.3 درصد در ردیاب نظرسنجی تغییر نکرده است.

تماشا کنید: آنامی پل رهبر حزب سبزها نسبت به به روزرسانی مالی دولت ترودو واکنش نشان می دهد

آنامی پل رهبر حزب سبز فدرال پس از به روزرسانی مالی روز دوشنبه با خبرنگاران صحبت کرد. 1:04

قبل از میلاد و اقیانوس اطلس کانادا تنها مکان هایی هستند که سبزهای فدرال کرسی دارند و این مکان ها را برای حزب بسیار مهم می کند. اما موقعیت سبزها در هر دو منطقه فقط در حد کمی بهبود یافته است – 0.9 واحد در سال قبل از میلاد و 1.1 واحد در آتلانتیک کانادا.

گرچه این یک روند مثبت (کوچک) برای پاول است ، اما او هنوز او را بسیار کمتر از عملکرد حزب در انتخابات 2019 قرار می دهد ، زمانی که سبزها کمی بیش از 12 درصد آرا را در سال قبل از میلاد و اقیانوس اطلس کانادا به دست آوردند. امروز ، این حزب هنوز در دو منطقه زیر 10 درصد است.

دو کرسی سبزها در سال قبل از میلاد خطر زیادی ندارد. می که قصد دارد بار دیگر نامزد شود سال گذشته با اختلاف 29 امتیاز کرسی خود را در جزایر Saanich – Gulf به دست آورد. کاندیداتوری بعنوان یک نماینده فعلی و نه یک رهبر ملی ، احتمالاً لطمه زیادی به حمایت مای نخواهد زد.

پل مانلی با کمتر از 9 امتیاز برنده مسابقه همسایگی نانایمو – لادیسمیت برای سبزها شد.

سومین صندلی سبز – جنیکا آتوین در فردریکتون – اگر سبزها حمایت خود را در آتلانتیک کانادا افزایش ندهند ، ممکن است تا حدودی در معرض خطر باشد. او سوارکاری را با 3.3 امتیاز به دست آورد – اما سبزها در کل منطقه 3.4 امتیاز پایین تر از انتخابات سال گذشته را کسب می کنند.

پل باید بیشتر شناخته شود

رهبران جدید پس از نصب در پست های جدید خود می توانند کمی از ماه عسل لذت ببرند. اما این همیشه اتفاق نمی افتد – خصوصاً وقتی که یک رهبر جدید قبل از شروع کار نسبتاً ناشناخته بود.

هنگامی که جاستین ترودو در سال 2013 لیبرال ها را به دست گرفت ، وی از محبوبیت عمومی بالایی برخوردار بود و حزب او در نظرسنجی هایی که به مدت دو سال ادامه داشت ، افزایش یافت.

اندرو شیر که نسبتاً ناشناخته بود ، هنگامی که به رهبر محافظه کار در سال 2017 رسید ، چنین فوری تقویت نشد. در زمان رهبر جدید آنها ، ارین اوتول ، که تازه 100مین روز خود را به عنوان جانشین شیر مشخص کرد ، محافظه کاران در نظرسنجی ها تنها یک درصد بالاتر از آنها ایستاده اند. قبل از اینکه اوتول در اواخر ماه اوت به رهبری برسد ، این کار را کرد.

پل دارای مشخصات مشابهی است. آ نظرسنجی اخیر توسط چرتکه داده دریافت كه فقط 29 درصد كانادایی ها دید كافی نسبت به پل دارند تا بتوانند از او مثبت یا منفی بگیرند. این نظرات در میانه تقسیم شدند – 15 درصد مثبت تا 14 درصد منفی.

32 درصد دیگر گفتند که در مورد او نظر خنثی دارند ، در حالی که 40 درصد اعتراف کردند که اطلاعات کافی در مورد او برای گفتن هر دو راه ندارند.

طبق داده های چرتکه ، این 72 درصد که خنثی بودند یا از پل اطلاع کافی نداشتند ، برای سایر رهبران حزب بالاتر از چنین رتبه هایی است. وقتی اوتول رهبر شد ، 56 درصد کانادایی ها یا نسبت به او نظر خنثی داشتند یا اصلاً نظر نداشتند. این تعداد برای Jagmeet Singh از NDP 57 و برای Scheer 61 درصد بود که هر دو رهبر حزب در سال 2017 شدند. برای ترودو در سال 2013 فقط 36 درصد بود.

واضح است که پل هنوز تأثیر شخصی در مورد رای دهندگان نداشته است. طبق گفته ، فقط 1.8 درصد کانادایی ها فکر می کنند پل بهترین نخست وزیر را انتخاب می کند آخرین نتایج تحقیق Nanos. طی چند سال گذشته ، می هرگز به زیر دو درصد نرسیده است.

آیا سبزها می توانند عملکرد خود در مرکز تورنتو را تکرار کنند؟

هر چند اینها فقط نظرسنجی است. چگونه آنها با عملکرد چشمگیر سبزها در انتخابات تورنتو در تاریخ 26 اکتبر به میدان می روند؟

پاول ، با انتقاد مجدد از نامزدی خود در انتخابات سال 2019 ، سهم خود را از آرا افزایش داد با 25.6 امتیاز ، فاصله مارچی Ien لیبرال ها را به کمتر از 10 امتیاز کاهش می دهد. این کاملاً نمایشی در یک کرسی مستحکم لیبرال بود که در آن سبزها سابقه چندانی در نتایج قدرتمند ندارند.

پل می تواند اعتبار آن را به عهده بگیرد. سهم آرا Green سبز در نزدیکی مرکز یورک ، که همچنین در 26 اکتبر نیز انتخاباتی را برگزار کرد ، 0.7 امتیاز نسبت به انتخابات گذشته کاهش یافت. این افزایش در مرکز تورنتو به دلیل پل بود.

خطری که برای سبزها وجود دارد این است که آنها ممکن است از این نتایج درس اشتباهی بگیرند.

آنامی پاول در انتخابات 26 اکتبر در مرکز تورنتو در جایگاه دوم قرار گرفت ، اما نسبت به انتخابات عمومی سال گذشته سهم سبز آرا را 26 امتیاز افزایش داد. (کریس یانگ / مطبوعات کانادایی)

برای نامزدها تأثیر بیشتری در انتخاب مجدد – هنگامی که میزان مشارکت کم است و رأی دهندگان با کسانی که در صندوق رأی هماهنگ هستند – راحت تر از انتخابات عمومی است. پاول از تورنتو است و دستاوردهای او چشمگیر بود ، اما هنگامی که توجه او – و رای دهندگان – ممکن است در جای دیگری باشد ، به یک صندلی بزرگ دیگر برای نشستن در یک کارزار ملی احتیاج دارد.

بهتر است به سبزها توصیه شود صندلی را با پایه ای از قبل پشتیبانی سبز که بر اساس آن می تواند پیدا کند ، پیدا کنند. در BC ، جنوب غربی انتاریو و جزیره پرنس ادوارد سوارکاری هایی وجود دارد که می تواند متناسب با این قانون باشد. می در سال 2011 هنگامی که پس از ناکامی در کسب کرسی در نوا اسکوشیا ، جایی که بزرگ شد ، به جزیره ونکوور رفت.

به عنوان رئیس یک حزب کوچک بدون وضعیت رسمی در مجلس عوام ، ایجاد یک شخصیت ملی برای یک رهبر سبز کار آسانی نیست. پل هنوز کارهایش را برای او قطع کرده است – حداقل تا زمانی که مبارزات انتخاباتی بعدی به او توجه بیشتری بدهد.