نماینده ایالات متحده Ocasio-Cortez پس از مبارزه با Jagmeet Singh در بازی ویدیویی موفق در میان ما ، 200K دلار جمع می کند

یک جلسه جریان مستقیم بازی ویدیویی بین رهبر NDP فدرال ، جگمیت سینگ و یک قانونگذار آمریکایی ، بیش از 200000 دلار کمک مالی آمریکا جمع آوری کرده است.

نماینده شهر نیویورک ، الكساندیا اوكاسیو-كورتز روز شنبه گفت كه بودجه حاصل شده در جریان نبرد با سینگ در مورد بازی محبوب چند نفره آنلاین در میان ما اقداماتی را در جهت کاهش ناامنی غذایی و مسکن در ایالات متحده انجام داد.

این نماینده آتش نشان در توییتر خود گفت: “سپاسگزار همه کسانی که دیشب به ما پیوستند! یادگیری شگفت انگیز از شماtheJagmeetSingh.”

وی با اشاره به خدمات درمانی مقرون به صرفه و بیمه اشتغال سخاوتمندتر در شمال مرز ، افزود: “از اینکه به ما یادآوری کردید دنیای دیگری نه تنها ممکن است بلکه فقط چند ساعت با ماشین فاصله دارد.”

سینگ پاسخ داد: “گفتگو با شما در مورد چگونگی ساختن جهانی بهتر بسیار جذاب بود. در کانادا ، شرایط کامل نیستند و ما با بسیاری از چالش های مشابه روبرو هستیم. اما ، با هم می توانیم بهتر عمل کنیم.”

رهبر دموکرات جدید ، که روز پنجشنبه اوکاسیو-کورتز را به چالش کشید ، گفت که هدف این دوستانه رو در رو برقراری ارتباط با جوانان است.

وی به مطبوعات كانادایی گفت كه این دو سیاستمدار در زمینه مراقبت های بهداشتی ، برابری اقتصادی و تغییرات آب و هوایی دارای ارزشهای مترقی هستند – دیدگاههایی كه با تكه های رایج جوان تر همسو هستند.