نماینده محافظه کار در جمع آوری بودجه از مخالفت خود با لایحه تبدیل درمانی

درک اسلون ، نماینده محافظه کار و نامزد رهبری حزب سابق ، از هوادارانش می خواهد که برای “محافظت از بچه های کانادا” از قانون پیشنهادی برای برخی از جنبه های به اصطلاح تبدیل درمانی ممنوع کند.

اسلون پیش از این ترس خود را در مورد این قانون ابراز كرده بود ، كه ماه گذشته در مجلس عوام تصویب شد و استفاده از درمان برای تلاش برای تغییر جهت گیری جنسی شخص را غیرقانونی اعلام كرد. اما امروز زمینه جمع آوری کمک از طریق ایمیل ، اسلون را نشان می دهد که در تلاش است تا برای مسئله ای که باعث می شود او از رهبر حزب ارین اوتول و اکثریت قریب به اتفاق اعضای مجمع محافظه کاران خارج شود ، پول جمع کند.

اسلون ، نماینده سوارکاری هاستینگ-لنوکس و آدینگتون در انتاریو ، از جمله هفت نماینده محافظه کار بود که به این لایحه رأی مخالف داد ، در ایمیل از طرفداران خود گفت که به دنبال جمع آوری 25000 دلار در ماه جاری برای انتخابات بعدی فدرال است.

اسلون ، مانند اوتول ، پیشنهاد كرده است كه قانون پیشنهادی می تواند گفتگوهای مربوط به گرایش جنسی بین والدین و فرزند ، یا بین یك رهبر مذهبی و یك جوان را جرم تلقی كند.

ارین اوتول ، رهبر محافظه کاران گفته است که او با عمل “بی رحمانه” تبدیل درمانی مخالف است ، اما تعداد معدودی از اعضای مجلس محافظه کار به لایحه ای مبنی بر غیرقانونی دانستن این عمل رأی دادند. (شان کیلپاتریک / مطبوعات کانادایی)

با این حال ، اوتول صریحاً در مورد مخالفت خود با روش “بی رحمانه” تبدیل درمانی صحبت کرده و پیشنهاد کرده است که قانون اصلاح شود تا وضوح بیشتری در مورد آن بحث های خصوصی فراهم شود. به نظر می رسد نگرانی های اسلون خیلی فراتر از این است.

عمل تبدیل درمانی – استفاده از مشاوره روانشناختی یا معنوی در تلاش برای تغییر جهت گیری جنسی کسی که خود را به عنوان LGBTQ2 معرفی می کند ، یا تغییر هویت جنسیتی کسی به سیب سیاه – هر دو بی اثر و مضر است و حتی نشان داده شده است در مقایسه با شکنجه

اسلون در ایمیل گفت که از تأثیر خود قانونگذاری دولت نگران است ، و استدلال می کند که “این می تواند به افزایش عظیمی که ما شاهد دختران و پسران کوچکی هستیم که به دلیل احساس اختلالات جنسی در حال انتقال هستند ، کمک کند.”

وی نوشت: “اکثریت قریب به اتفاق کودکانی که چنین احساسی دارند ، از آن رشد خواهند کرد” به پنج سال زندان

این قانون خود باعث می شود که مجبور به انجام یک روش درمانی تبدیل خردسال ، تبلیغ یا سودآوری از تبدیل درمانی یا مجبور کردن شخصی برای انجام عمل خلاف میل خود ، غیرقانونی شود.

“او در تلاش است تا افراد LGBTQ را سیاسی کند”

کریستوفر ولز ، رئیس تحقیق در کانادا برای درک عمومی جوانان اقلیت جنسی و جنسیتی و استاد دانشگاه MacEwan ، اظهار داشت که اظهارات اسلون هر دو نادرست و ترنس هراسی است.

وی گفت: “او مراقبت مثبت جنسیتی را مثله خسارت جسمی توصیف می كند و همچنان این سخنان را كه به ویژه جوانان فرصت جستجوی مراقبت برای بهبود فرصت های زندگی ، سلامت روان و رفاه را از آنها سلب می كند ، بیرون می زند.”

ولز گفت: جوانانی که با هویت جنسیتی دست و پنجه نرم می کنند در صورت عدم مراقبت و پشتیبانی مورد نیاز خود ، با خطر رفتار آسیب رساندن به خود روبرو می شوند.

وی همچنین به آنچه او در زبان جمع آوری کمک مالی اسلون زبان التهابی می نامد ، مانند توصیف جوانانی که از داروهای تأخیر در بلوغ استفاده می کنند ، به عنوان “انتقال شیمیایی” اشاره کرد.

ولز گفت: “او در تلاش است تا افراد LGBTQ و زندگی آنها را برای منافع و منافع شخصی خود سیاسی کند.”

سی بی سی نیوز از اسلون خواست تا درمورد ادعای خود مبنی بر کمک مالی به وی به محافظت از بچه های کانادایی کمک کند. وی در ایمیلی گفت كه “با كمك به انتخاب مجدد من ، مردم می توانند به من اطمینان دهند كه صدای من در مجلس باقی می ماند.”

اسلون نمی گوید که آیا بودجه مورد نیاز حزب محافظه کار برای یک نماینده را برای صلاحیت به عنوان نامزد در انتخابات بعدی جمع آوری کرده است یا خیر ، اما نشان داد که قصد دارد “چندین دور” جمع آوری کمک مالی به جلو را انجام دهد.

یک پرچم رنگین کمان روز سه شنبه ، 31 مه 2016 در تالار شهر تورنتو در تورنتو به اهتزاز در می آید. (ادواردو لیما / مطبوعات کانادایی)

اسلون در پاسخ به این سال که چرا وی برای موضوعی که وی را در تضاد با رهبر خود قرار می دهد ، بودجه جمع آوری می کند ، بسیاری از استدلال ها را در ایمیل جمع آوری کمک های مالی خود درباره تأثیر انتقال جنسیت بر کودکان تکرار کرد.

دفتر اوتول گفت هر گونه سوال در مورد جمع آوری کمک مالی اسلون باید به حزب محافظه کار باشد.

سخنگوی گفت: “آقای اوتول معتقد است که تبدیل درمانی اشتباه است و باید ممنوع شود ، به همین دلیل در قرائت دوم به حمایت از این لایحه رأی داد.”

“ما یک اصلاحیه منطقی پیشنهاد خواهیم کرد تا همه طرفها بتوانند از این قانون مهم حمایت کنند.”

ولز این پیشنهاد را که این لایحه می تواند مکالمات خصوصی ، از جمله گفتگوهای بین والدین و فرزند را جرم تلقی کند ، رد می کند.

وی گفت: “هیچ چیزی در این قانون یا هر قانون منع تبدیل درمانی كه در كانادا تصویب شده باشد ، مجازات گفتگوهای خصوصی نیست.”

محافظه کاران به دولت پیشنهاد داده اند که با افزودن تضمین های خاص به متن قانون ، این نکته را صریح اعلام کند که گفتگوهای خصوصی شامل دیدگاه های شخصی معلمان ، مشاوران دامداری ، دوستان ، اعضای خانواده و دیگران را جرم تلقی نمی کند.

لیبرالها همچنین لایحه را جمع آوری کمک مالی می کنند

نظرات اسلون همچنین در تلاش برای جمع آوری کمک مالی خود لیبرال ها در مورد این موضوع است. آنها تلاش کرده اند نمایندگان مجلس محافظه کار را که مخالف این لایحه هستند ، مورد توجه قرار دهند و از حامیان لیبرال پول برای “حمایت و حمایت از حقوق بشر” درخواست کرده اند. همه 151 نماینده لیبرال حاضر در رای گیری برای C-6 از آن حمایت کردند.

اسلون در میان هفت نماینده محافظه کار بود که به این قانون رای منفی داد. دو نفر دیگر رای ممتنع و هشت نفر رای ممتنع داشتند و پیشنهاد کردند که آنها فقط از این قانون حمایت می کنند به این امید که در بعضی موارد اصلاح شود.

اندرو شیر ، رهبر پیشین محافظه کار ، از جمله نمایندگانی بود که به سادگی برای رأی دادن حاضر نشد.

با این حال ، در بحث قبل از رای گیری ، بسیاری از محافظه کاران در مورد آسیب ناشی از تبدیل درمانی – با جمله اریک دونکان ، اولین نماینده آشکارا همجنسگرای حزب ، با اصطلاحات احساسی صحبت کردند.

دانکن به مجلس عوام گفت که چقدر از عشق ، عطوفت و حمایتی که هنگام حضور در سال 2017 در یک پست در فیس بوک از او دریافت ، تعجب کرد. وی این استقبال را با تجربیات برخی از افراد در جامعه روستایی انتاریو و قبل از نمایندگی در مقام شهردار ، مقایسه كرد و به استناد پرونده یك مرد جوان كه جان خود را از دست داد ، گفت.

دانکن همچنین به جوانان همجنسگرا و ترانس کانادایی پیام راحتی داد.

وی گفت: “همجنسگرا بودن مشكلی است. ترانس بودن نیز مشكلی ندارد.” “كانادایی ها می دانند كه قرار دادن هر كسی در معرض تبدیل درمانی اشتباه است و ما باید از افراد آسیب پذیر محافظت كنیم.”

ولز گفت که اظهارات دانکن ، همراه با سایر اظهارات نمایندگان محافظه کار در حزب محافظه کار مدرن بدون سابقه است.

وی گفت: “من هرگز این نوع اظهار نظرهای حمایتی راجع به LGBTQ از طرف حزب محافظه کار به طور دسته جمعی شنیده ام.” “این یک نقطه عطف واقعی است.”

لایحه تبدیل درمانی به کمیته دادگستری مجلس عوام ارجاع شده است ، که می تواند بهبودهای بالقوه در قانون را در نظر بگیرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>