نیوفاندلند تبدیل به نورلند می شود: پیتر پن و وندی در سنت جانز و بوناویستا نمایش داده می شود.

پنج کودک روی فرش قرمز ایستاده اند و دستانشان را دور هم قرار داده اند.
فرش قرمز دوشنبه شب برای اولین نمایش پیتر پن و وندی در سنت جانز پهن شد. جکس رایدر هفت ساله، نفر دوم از سمت چپ، که تنها بازیگر بوناویستا بود که در این فیلم حضور داشت، حضور داشتند. (دنی آرسنال/CBC)

تماشاگران فیلم در سنت جان و بوناویستا با اولین نمایش ویژه آخرین فیلم دیزنی در روز دوشنبه پذیرایی شدند که بخشی از آن در نیوفاندلند و لابرادور فیلمبرداری شد.

دیزنی پیتر پن و وندی، اقتباسی لایو اکشن از انیمیشن 1953 پیتر پندر اوت 2021 در شبه جزیره Bonavista و چندین مکان دیگر فیلمبرداری شد.

درست کمتر از دو سال بعد، دیزنی اولین نمایش را در Bonavista و یک رویداد فرش قرمز در تئاتر Cineplex در سنت جان ترتیب داد.

و اگرچه باران و مه برخی از مدیران فیلم را از فرود در سنت جان باز داشت، اما روحیه را در مرکز خرید آوالون تضعیف نکرد.

مارک سکستون، رئیس شرکت توسعه فیلم نیوفاندلند و لابرادور گفت: “این یک رویداد بزرگ برای استان است که یک بازیگر مهم در صنعت بیاید و به مکان های ما توجه کند. و در واقع بیایید و یک پروژه را در اینجا فیلمبرداری کنید.”

“دیزنی می تواند برای این پروژه به هر کجای دنیا برود، اما آنها چند عکس از نیوفاندلند دیدند، تماس گرفتند… و تمام خدمه از نتایج اینجا بسیار، بسیار خوشحال بودند. اینجا مکانی آسان برای فیلمبرداری است.”

پیتر پن و وندی تهیه کننده جیم ویتاکر برای اولین نمایش به سنت جان سفر کرد و گفت که می خواهد فیلم را با تماشاگرانی ببیند که استان آنها جزء جدایی ناپذیر فیلم است.

ویتاکر گفت: «کارگردان ما به نورلندی علاقه داشت که شبیه نیوفاندلند بود. “صخره های شگفت انگیز و سواحل سنگریزه و اقیانوس تا آنجا که می توانید ببینید.

تماشا | پیتر پن و وندی جیم ویتاکر تهیه کننده با جرمی ایتون از CBC صحبت می کند:

تهیه کننده دیزنی امیدوار است که موفقیت پیتر پن و وندی بتواند فیلم های بیشتری را به NL بیاورد

جیم ویتاکر، تهیه کننده پیتر پن و وندی، در مراسم فرش قرمز این فیلم در سنت جانز حضور یافت. او با جرمی ایتون از CBC صحبت کرد.

“من از استان بسیار سپاسگزارم… فقط فکر کردم که خیلی خوب است که به اینجا بیایم و بتوانم آن را با آنها جشن بگیرم.”

ویتاکر این استان و مردم آن را به خاطر ساختن آن تجربه خوبی دانست و امیدوار است در آینده بتوان فیلم های بزرگ تری در این استان فیلمبرداری کرد.

“تا به حال [Disney]، اما من امیدوارم. من واقعاً این کار را می‌کنم. منظورم این است که این مطمئناً یک تجربه عالی برای ما و آنها بود، و بنابراین نمی‌توانم متوجه شوم که چرا نه.

اندرو فیوری، نخست‌وزیر نیوفاندلند و لابرادور نیز روی فرش قرمز حضور داشت و می‌گوید این فیلم ممکن است به رشد صنعت کمک کند.

“آیا کسی با دیدن تریلر دچار لرز نشد؟” فیوری با خنده گفت:

“منظورم این است که شما می توانید شلیک کنید بازی تاج و تخت اینجا. چرا که نه؟ ما با نیوزلند و اسکاتلند و ایرلند رقابت می کنیم. ما می‌توانیم با بخش‌های مختلف جزیره چیزهای زیادی باشیم.”

زمانی که این قرارداد برای اولین بار اعلام شد، استان گفت که 30 درصد تخفیف برای هزینه های تولید تا سقف 3 میلیون دلار ارائه می کند. NLFDC از طریق دو برنامه سرمایه گذاری هایی را برای صنعت فراهم می کند: برنامه سرمایه گذاری سهام و اعتبار مالیاتی فیلم و ویدئو نیوفاندلند و لابرادور.

پسر Bonavista از زمان در صحنه فیلمبرداری لذت برد

پیتر پن و وندی بازیگران برجسته از سراسر جهان، از جمله چند کودک از شبه جزیره آوالون و یک پسر هفت ساله به نمایندگی از زادگاهش بوناویستا.

جکس رایدر تنها پنج سال داشت که اولین بازیگری خود را به عنوان یک بازیگر سباستین بیلینگزلی رودریگز که نقش شخصیت Nibs را بازی می کند، انجام داد.

رایدر و مادرش، لین پرینس، گفتند که یکی از صحنه های جسورانه این پسر مربوط به وصل شدن به یک مهار بود.

جکس به رادیو CBC گفت: “من باید دوست داشته باشم، به پایین نگاه کنم و به سمت مادرم بروم.” صبح آخر هفته در مصاحبه اخیر

پرینس افزود: “او برای صحنه در لبه طاق دریا ایستاده بود. بنابراین من واقعاً عصبی بودم، زیرا آنها مقداری طناب و چیزهایی به مهار بسته بودند و من واقعاً ترسیده بودم بنابراین آنها را مجبور کردم صحنه را متوقف کنند.” “او خیلی ناراحت بود. مدام می گفت “مامان، اشکالی ندارد.”

رایدر گفت که توانسته دوستانی را در صحنه فیلمبرداری پیدا کند، از جمله بیلینگزلی رودریگز، بازیگرانی که نقش پسران گمشده پیتر پن را بازی می‌کنند و سایر کودکان محلی که به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.

او گفت که رایدر چند ماه پس از فیلمبرداری توانست یک تست بازیگری دیگر انجام دهد و مادرش می‌گوید که اگر او تصمیم بگیرد بازیگر شود، کاملاً از او حمایت خواهد کرد.

پیتر پن و وندی از جمعه از دیزنی پلاس پخش می شود.

از CBC نیوفاندلند و لابرادور بیشتر بخوانید