هدرز چیست و چه نقشی در افزایش قدرت موتور دارد؟

هدرز (Header) در بین علاقمندان به صنعت خودرو و تیونینگ موتور در داخل و خارج از کشور، واژه ای ناشناس نیست هرچند در میان عموم چندان هم اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد. از طرف دیگر، استفاده از این فیلتر، مانعی بر سر راه عبور جریان هوا ایجاد می کند و از شدت جریان آن، تا حد زیادی می کاهد. گونه های دیگری از صدا خفه کن وجود دارد که فشار برگشتی کمی تولید می کنند.یک نوع که بعضی مواقع بسته ی شیشه نامیده می شود فقط از جذب کننده ها برای کم کردن صدا استفاده می کنند.در صدا خفه کن هایی مثل این،گازهای خروجی مستقیما از یک لوله که سوراخ سوراخ شده عبور می کنند.این لوله با لایه ای از شیشه عایق کاری شده که بیشتر تپش های فشار را جذب می کند.یک روکش فولادی این عایق را می پوشاند. برای نصب هدرز حتما باید از کیت اگزوز مناسب استفاده نمایید تا راندمان کار بیشتر گردد. نوشته شده:حالا من متوجه نشدم لطفا دقیق جواب بدین ممنون میشم اول اینکه لوله اگزوز تیبا بعد هدرز تا قبل منبع اخر میشه تعویض کرد؟

برای افزایش شتاب من هم خدا رو میخوام و هم خرما رو! برای اطلاعات اولیه این خودرو عنوان می شود که سایپا اطلس در نسخه فول آپشن دنده ای به سنسور نور، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، رینگ آلومینیومی، رهیاب ماهواره ای و… میخوام بدون اینکه مصرف بالا بره شتابش افزایش پیدا کنه اما خود مهندس شرکت سایپا هم درست جواب نمیداد که چیکار کنم. سایپا برای رقابتی نافرجام با خودروهای چینی عنوان کرد. افرادی نیز هستند که به جای خرید یک خودروی به روز و ایدهآل و صرف هزینهای معقول، جهت خرید خودرویی نو و بی دردسر، به دنبال بازسازی خودروهای قدیمی میروند و سالها وقت خود را صرف بازسازی ومرمت این نوع خودروها میکند. این نام بعدها در سال 1970 به یکی از برترین و تاریخسازترین خودروهای آمریکایی عصر کلاسیک، داج چلنجر، اختصاص یافت که در ایران نیز بسیار محبوب است. روغن-ولوو-xc90-سال-های-2016-تا-2017-3این کالا برای ولوو XC90 و برخی از مدل های XC60 مورد استفاده می باشد.فیلتر روغن ولوو XC60 سال های 2014 تا 2017 فیلتر-روغن-ولوو-xc60-سال-های-2014-تا-2017-3فیلتر روغن ولوو XC60 سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ – ۳۱۳۳۰۰۵۰. برخی افراد بدلیل عدم تعویض به موقع یا خرابی شمع و وایرها، مشکل سیستم انژکتور، خرابی سنسورها، پر شدن کاتالیزور، تنظیم نبودن موتور و باد لاستیکها و یا ضعیف شدن دیسک و صفحه کلاچ و خلاصه دهها احتمال دیگر از شتاب استاندارد کارخانه چند ثانیه عقبتر هستند اما همزمان در لوازم اسپرتیها دنبال راهی برای افزایش چند اسب بخار میگردند!

بخصوص که در تیونینگهای غیر حرفهای معمولاً همهی جوانب در نظر گرفته نمیشود و احتمال خرابی بالاست. اکثریت مردم جهان از این نظر مشابه من و شما هستند ولی این را بدانید که کسی که از خودرو سررشتهای ندارد اصلاً متوجه نمیشود که M3 چیست تا با دیدن این علامت روی صندوق عقب، به شما و اتومبیلتان افتخار کند و اگر هم کوچکترین اطلاعاتی از خودرو داشته باشد هیچ وقت با دیدن این علامت پراید را با یک بامو M3 واقعی اشتباه نخواهد گرفت! 7- اگر فقط یک خودرو دارید هیچ وقت جذابیتهای اسپرتی افراطی را فدای قابلیت استفادهی روزمره نکنید. اما اینجا وقت اصلاح اشتباهات گذشته و فراگیری اسم ورسم صحیح کورونت و آشنایی مختصر با گذشته است خودرو دوست داشتنی و کمیاب آمریکایی است. در رتبه دوم, خرید هدرز پراید یک دستگاه پلیموث داستر فستبک قرار گرفته است. خودروبانک میخوانید، معرفی یک دستگاه داج کورونت سدان مدل 1969 (نسل پنجم/1965-1970) است که ضمن اعمال تغییرات فنی و ظاهری بسیار، در شرایط بسیار خوبی نگهداری میشود. گونه تولید محدودی از نسل چهارم کورونت با نام سیلور چلنجر (چلنجر نقرهای) تولید شد که همانطورکه از نامش بر میآید، تنها با رنگ نقرهای به بازار عرضه شد و این اولین باری بود که کمپانی داج از کلمه “چلنجر” در یکی از مدلهای تولیدی خود استفاده کرد.

در طی تولید هفت نسلی کورونت، به دلیل اوجگیری و شکوفایی صنعت خودرو آمریکا در آستانه دهه 70 میلادی، برترین و قدرتمندترین و ارزشمندترین نسل تولیدی این خودرو مربوط به نسل پنجم (1965-1970) است که از جذابترین طراحی و قدرتمندترین پیشرانهها بهره برد. همچنین از سال 1965 تا پایان تولید در سال 1975 کلاس خودرو به سایز متوسط نیز تغییر پیدا کرد. این پراید یکی دو سال مهمون من بیشتر نیست بعدش میرم سراغ پژو. Coronet با تلفظ صحیح و دقیق “کُو-رُو-نِت” نام یک نوع تاج به خصوص است که قرنها پیش در اروپا بیشتر افراد فرهیخته و نامآور بر سر میگذاشتند و با تاجی که شاهان بر سر داشتند از دیدگاه طراحی تفاوتهای جزئی بسیار دارد. این مدل در زمان تولید خود تا سال 1955 پرآپشنترین خودرو کمپانی به شمار میآمد اما از آن سال به بعد به کمآپشنترین خودرو بدل شد. تولید شورولت بلیزر K5 یا همان جیامسی جیمی، از سال 1969 آغاز شد. حتی شخص نگارنده شخصاً با فردی روبهرو شدم که این نام را با اشتباه فاحش “کُوروِت” (نام یکی از مدلهای مطرح شورولت) خطاب کرده و اعتقاد داشت که هم داج و هم شورولت مدلی با نام یکسان کوروت به تولید رساندهاند!