همسر مرحوم Oiler Colby Cave قادر به خداحافظی نهایی نیست ، از کانادایی ها می خواهد که به مقررات COVID-19 احترام بگذارند

امیلی کیو انتظار نداشت که پست اینستاگرامی وی در مورد جدی گرفتن مقررات COVID-19 ویروسی شود.

همسر كلبي كيو مركز ادمونتون اويلرز ، كه در آوريل پس از خونريزي مغزي درگذشت ، به سادگي مي خواست مردم بدانند كه همه گيري چگونه بر افرادي مانند او تاثير مي گذارد – افرادي كه نمي توانند آخرين خداحافظي را با عزيزان خود داشته باشند.

امیلی کیو روز پنجشنبه در داستانی نوشت: “شوهر 25 ساله من به تنهایی درگذشت.” “من هیچ سرنخی ندارم که آخرین نفس او چگونه بوده است. من به دلیل این بیماری همه گیر جهانی هنوز نتوانسته ام مراسم خاکسپاری داشته باشم.

“بنابراین به خاطر خدا ، ماسک بزنید. دستان خود را بشویید و اگر دنیا نتوانید به مهمانی های خانه بروید یا کارهایی را انجام دهید که اساساً در دنیای پر برکت شما” لوکس “است ، پایان دنیا نیست.”

کیو اظهار داشت که او شکایات زیادی را در مورد محدودیت های ایجاد شده برای مهار ویروس نه تنها در آلبرتا ، جایی که اقدامات روز پنجشنبه ، بلکه در سراسر جهان افزایش یافته بود ، دیده و شنیده است.

وی در مصاحبه ای با مطبوعات کانادا گفت: “من سعی می کنم فوق العاده احترام و هوشیار باشم. اما من دیروز کمی نقطه شکست خود را زدم.”

“COVID به طرق مختلف بر مردم تأثیر می گذارد. این امر بر صاحبان مشاغل کوچک تأثیر می گذارد ، بر کارمندان مراقبت های بهداشتی تأثیر می گذارد ، بر سیاست نیز تأثیر می گذارد. اما من نمی توانم به نمایندگی از آن افراد صحبت کنم. می توانم به نمایندگی از دست دادن عزیزم در طی همه گیری جهانی و شکل ظاهری آن. “

این اولین باری نبود که کیو به اینترنت می آید تا خودش را بیان کند. وی پس از قرار گرفتن کولبی در کما در اثر بیماری پزشکی در بیمارستانی در تورنتو در ماه آوریل ، به روزرسانی های دلخراشی را در اینستاگرام منتشر کرد ، و جزئیات اینکه چگونه او و والدینش فقط به دلیل COVID می توانند او را از طریق پنجره ببینند و با وی صحبت کنند ، 19 محدودیت

پزشکان با جراحی فوری اقدام به برداشتن کیست کلوئیدی کردند که باعث فشار بر مغز کولبی شده بود ، اما فورواردر از North Battleford ، Sask در 11 آوریل درگذشت.

هنگامی که در ماه مارس بیماری همه گیر در آمریکای شمالی آغاز به کار کرد ، کیو و همسرش نگران سالم ماندن و محافظت از دیگران بودند ، اما هرگز تصور نمی کردند که چگونه تحت تأثیر ویروس قرار بگیرند.

با این حال ، آخرین داستان اینستاگرامی وی نشان داده است که او تنها نیست که در یافتن راه های ناراحتی از طریق بحران سلامتی تنها پیدا کند.

بلافاصله ، مردم شروع به اشتراک گذاری پست او کردند. وقتی جمعه بیدار شد ، تلفن او “منفجر شد” و سخنان وی توجه رسانه هایی مانند TMZ و نیویورک پست را به خود جلب کرد.

چندین نفر نیز برای به اشتراک گذاشتن داستانهای خود با Cave در تماس بودند.

“من از مردم خواسته ام که بگویند” من برای عزیزم مراسم تشییع جنازه نداشته ام “یا” من در FaceTime خداحافظی با عزیزم بودم “و همه اینها … این احتمالاً بدترین تجربه ای است که می توانید داشته باشید او گفت: ” “و اگر [my post] می تواند چند چشم باز کند ، این عالی است. “

کیو گفت ، مردم از زمان مرگ کولبی به طرق مختلف دراز شده اند. در ابتدا عجیب بود اما اکنون او در پیام ها آرامش می یابد.

وی گفت: “هر چه بیشتر و بیشتر می شود و زمان بیشتر می رود ، واقعاً آرامش بخش است فقط اینکه بدانم من تنها نیستم ، تنها نیستم”. “و اگر به اشتراک گذاشتن چیزهایی می تواند به مردم کمک کند تا درک کنند که تنها نیستند ، من بیش از این مایلم که داستان ها را به اشتراک بگذارم.”

برخی از نظرات اشک وی را اشک آورده است ، از جمله نظریه ای که کسی در آن نوشت: “کولبی همسرش را به خوبی انتخاب کرد.”

کیو گفت: “این باعث گریه من شد اما من فقط احساس می کردم که با او افتخار می کنم.”

او امیدوار است داستانی که این هفته به اشتراک گذاشته چشمها را باز کند و به مردم یادآوری کند که ممکن است آنها از تأثیر COVID-19 بر زندگی دیگران آگاهی نداشته باشند.

وی گفت: “فقط مراقب باشید ، مهربان باشید ، به دنبال هم باشید ، همه چیز را طبیعی نگیرید – همه آن موارد کلیشه ای که تا زمانی که ضربه ای برای شما رخ ندهد ، واقعاً نمی توانید درک کنید یا واقعاً قدر آنها را بدانید.”