ورزشکاران دبیرستانی در زمان COVID برای گرفتن بورس تحصیلی تلاش می کنند

مدیسون شنکس آرزو دارد بورسیه ای برای بازی والیبال در یکی از دانشگاه های کانادا شود.

قدرت ورزشی دانش آموز 17 ساله به تیم او در مدرسه متوسطه کلونا کمک کرد تا در دو سال گذشته قهرمان مسابقات استانی دختران BC School Sports 4A شود. در این فصل تیم به هت تریک امیدوار بودند و شانکس نیز به یک وقفه بزرگ امیدوار بود.

مدیسون یکی از حدود 6500 دانشجوی ورزشکار در سراسر کشور است که برای بورسیه های ورزشی در تلاشند تا بازی خود را در پاییز سال آینده به مرحله بعدی برسانند. اما ، مانند بسیاری دیگر ، او اکنون فکر کرده است که آیا همه گیری احتمال او را به خطر می اندازد؟

بسیاری از استخدام کنندگان ورزش های دانشگاهی به طور معمول در این زمان از سال مسابقات دبیرستان را تماشا می کنند و به بهترین گزینه های خود پیشنهادات بورسیه می دهند. اما با لغو بازی ها و تمرین ها در بعضی از نقاط به دلیل همه گیری ، که منجر به بیش از 280،000 مورد COVID-19 در کانادا شده است ، این روند وارونه شده است.

مدیسون گفت: “استخدام در سال ارشد بسیار ضروری است.” “اینگونه است که آنها نگاه شما را جلب می کنند – می دانید – مسابقات ، بازی ، کلیپ های برجسته.”

Kelowna Secondary تمرینات و بازی های بین تیمی را برگزار می کند – به سبک COVID ، بدون هیچ گونه مسدود کردن ، تعداد محدودی بازیکن و توپ که هر 20 دقیقه ضد عفونی می شوند.

در سالهای قبل از میلاد مسیح ، تمام ورزش های دبیرستان محدود به داشتن شیوه های تغییر یافته و بدون بازی بوده اند. در سراسر کشور ، قوانین متفاوت است. در نیوبرانزویک ، برخی ورزش ها می توانند بازی کنند در حالی که لیگ ها در مناطقی از انتاریو فعالیت های خود را تحت محدودیت های اخیر COVID-19 متوقف کرده اند.

مربی کلی هتینگا گفت ، به طور معمول ، تیم کلونا در حال آماده شدن برای مسابقات قهرمانی استان ها و بازی های بزرگ در این زمان است ، با استخدام کنندگان در سکوها. اما امسال این اتفاق نمی افتد.

وی گفت: “این واقعاً فرصت آنها را برای ارتباط با استخدام کنندگان محدود می کند.”

به همین دلیل هتینگا ورزشکارانش را تشویق می کند که در ارتباط با مدارس فعالیت بیشتری داشته باشند.

رقابت برای جلب توجه

پدر و مادر مدیسون ، Pre-COVID-19 ، تارا و جفری شنکس مانند پاپاراتزی بودند که برای جلب توجه کالج ها و دانشگاه ها ، هر حرکت او را با استفاده از فیلم ضبط می کردند.

اکنون ، آنها فقط به تهیه نوار جمع شده در بازی های سال گذشته محدود شده اند ، زیرا آنها حتی برای تماشای تمرینات اجازه ورود به سالن ورزشی را ندارند.

کلونا ، مسیح ، بازیکن والیبال دبیرستان ، مدیسون شنکس می گوید که جذب نیرو برای دانش آموزان کلاس 12 بسیار مهم است. (سوزانا دا سیلوا / CBC)

تارا شنکس گفت که آن زمان استرس زا است.

و حتی اگر دانش آموزان بتوانند مورد توجه یک مدرسه قرار بگیرند ، مانع دیگری وجود دارد: چگونه متقاضیان استخدام را متقاعد کنیم که به آنها پیشنهاد دهند؟ و چگونه ورزشکاران تصمیم می گیرند که پیشنهادات خود را برای زمانی که ملاقات های دانشگاهی و غیر حضوری با پیشاهنگان به دلیل همه گیری مجاز نیست ، انجام دهند؟

تماشا کردن | مدیسون شنکس می گوید که استخدام برای دانش آموزان پایه 12 حیاتی است:

کلونا ، مسیح ، مسیحی ، بازیکن والیبال دبیرستان ، مدیسون شنکس با CBC News در مورد چالش جلب توجه استخدام کنندگان در طی همه گیر شدن بیماری صحبت کرد. 0:29

مدیسون با اشاره به اینکه تیم و محوطه دانشگاه برای او مناسب هستند ، گفت: “اگر به مدرسه ای بروم ، می خواهم بدانم که مورد حمایت قرار خواهم گرفت.”

“از دست دادن بازدید از مدرسه برای من یک قسمت حیاتی بوده است. و جلسات بزرگنمایی یک چیز است ، اما تعاملات رو در رو بسیار متفاوت است.”

شانکس ها سعی می کنند وضعیت را در چشم انداز حفظ کنند.

تارا شنکس گفت: “ما می دانیم که COVID چالش هایی را برای همه ایجاد کرده است.” “ما سعی می کنیم آن را با لبخند برداریم … این برای ایمنی همه است.”

در جستجوی ستاره های آینده هستیم

داگ ریمر تیم والیبال بانوان دانشگاه بریتیش کلمبیا را در طول 25 سالی که مربیگری آنها را بر عهده داشته است ، به هشت قهرمانی ملی رسانده است.

در تمام آن مدت ، مربی ونکوور هرگز بورس تحصیلی را به شخصی که شخصاً ملاقات نکرده ارائه نداده است.

داگ ریمر ، مربی تیم والیبال بانوان UBC گفت که این دانشگاه ممکن است امسال حداکثر پنج بورس تحصیلی ارائه دهد. (دیلون هوجین / CBC)

امسال وی گفت UBC ممکن است حداکثر پنج بورسیه والیبال ارائه دهد. او نگران است که انتخاب بهترین بازیکنان یا تشخیص “الماس در ناهموار” بدون دیدن حضوری ورزشکاران دشوار باشد.

در طرف مقابل ، با لغو بازی در سطح دانشگاه ، ریمر گفت که کمی بیشتر وقت دارد تا درگیر روند استخدام و شناختن نامزدهای احتمالی شود.

تماشا کردن | مربی داگ ریمر می گوید تشخیص الماس در سطح سخت دشوار است:

داگ ریمر ، مربی والیبال بانوان دانشگاه بریتیش کلمبیا می گوید وقتی بازیکنان را به صورت زنده بازی می کند ، انتخاب بازیکنان راحت تر است. همه گیری او را مجبور کرده است تا به جای آن ، بازیکنان را از راه دور بر روی ویدئو جستجو کند. 0:33

پس از جذب دانش آموزان ، سال آینده چالش های دیگری به همراه خواهد داشت. به دلیل لغو فصل 2020 ، ورزشکارانی که امسال غایب بودند ، حق بازی در 2021 را دارند ، به این معنی که احتمالاً بازیکنان بیشتری در لیست حضور خواهند داشت.

ریمر گفت: “من فکر می کنم که ما به عنوان مربی باید بسیار زیرک و سرحال عمل کنیم و از رهبری خوبی برخوردار باشیم.”

رویکرد تازه

همه این چالش ها منجر به ایجاد برخی ایده های جدید شده است. آلبرتان دیو ویلدمن ، که 20 سال مربیگری بازیکنان والیبال دبیرستان را بر عهده داشت ، چهار رویداد مطابق با قوانین COVID را در آلبرتا و قبل از میلاد برپا کرد تا ورزشکاران را برای آزمایش آمادگی جسمانی ، تمرینات و بازی ها گرد هم آورد تا استعدادهای خود را در این اوقات غیرمعمول به نمایش بگذارند.

بیش از 70 مربی از م institutionsسسات تحصیلات تکمیلی در سراسر کشور از طریق جریان مستقیم وب فعالیت ها را مشاهده کردند.

وایلدمن گفت ، از آن زمان ، تعدادی از دانش آموزان صحبت با مدارس را آغاز کردند و تعدادی نیز پیشنهادات خود را امضا کردند.

انتخاب های سخت

با عدم اطمینان زیاد ، برخی از خانواده ها تصمیمات دشواری در مورد استفاده از فرصت ها گرفته اند.

بندر کوکیتلام ، آرون تونگ از خانواده BC و والدینش ، دنیس و ویلسون ، تصمیم گرفتند که این جوان 17 ساله کلاس 12 خود را برای بازی در فوتبال در یک دبیرستان در فلوریدا بگذراند ، خیلی خوب است که از دست نرود.

در سپتامبر ، او بازی را برای آکادمی Clearwater در فلوریدا آغاز کرد.

وی پس از جلب توجه نکات برجسته ای که به صورت آنلاین منتشر کرد ، توجه مربیان دبیرستان را در آنجا جلب کرد.

بندر کوکیتلام ، آرون تونگ از قبل از میلاد ، سمت چپ ، برای کلاس 12 خود در آکادمی Clearwater در فلوریدا استخدام شد. (ارائه شده توسط دنیس تونگ)

والدین وی مردد بودند زیرا تعداد موارد COVID-19 در آن ایالت ماه ها بود که در حال افزایش بود.

اما COVID تنها نگرانی آنها در مورد فرستادن پسرشان که فردی رنگین پوست است به ایالات متحده نبود.

دنیس تونگ گفت: “اگر ما توسط پلیس متوقف بشویم ، ما واقعاً از این رکود عبور کردیم ، چه کاری انجام می دهید؟ و این کار را تقریباً هر روز قبل از رفتن او انجام می دادیم.”

“و شما چه می کنید؟ چه می گویید؟ چه نمی کنید؟ چه نمی گویید؟”

تماشا کردن | دنیس و ویلسون تونگ در استفاده بیشتر از فرصت ها:

آرون تونگ ، 17 ساله ، برای گذراندن کلاس 12 خود در فوتبال در آکادمی Clearwater در فلوریدا جذب شد. والدین وی ، دنیس و ویلسون تونگ ، می گویند اکنون این پسر آنها است که می تواند ببیند با این فرصت چه کاری می تواند انجام دهد. 0:25

تونگس گفت که این مدرسه دارای پروتکل های سخت COVID است و آرون می تواند در هر زمان به خانه بیاید.

تاکنون آرون خوشحال است که این حرکت را انجام داده است.

“[It’s] “قطعاً یک قدم بالاتر از جایی که قبلاً بودم”. در همین حال ، برخی از دوستان وی در سال قبل از میلاد ناامید شده اند زیرا آنها فقط اعمال بسیار محدودی دارند.

برخی دیگر از ورزشکاران دبیرستان نیز موفق به جلب توجه شده اند.

اتان پیرسون ، 18 ساله ، از فردریکتون ، NB ، اخیراً بورس تحصیلی هاکی را برای دانشگاه پرینستون در نیوجرسی پذیرفته است. او در حال حاضر با Chilliwack Chiefs ، بخشی از لیگ هاکی در سطح Junior-A ، که یک بازی بدون هوادار برگزار می کند ، یک دروازه بان است.

اتان پیرسون ، دروازه بان تیم Chilliwack Chiefs ، اخیراً بورس تحصیلی هاکی را برای دانشگاه پرینستون پذیرفته است. (Chris Corday / CBC)

سال گذشته ، نزدیک به نیمی از حدود 400 بازیکن لیگ ، بورسیه دریافت کردند که بیشتر آنها برای بازی در ایالات متحده بودند

پیرسون گفت که خوشبختانه قبل از شروع COVID از پردیس پرینستون بازدید کرده است زیرا تورهای مجازی که محدود به سایر مدارس بود چالش برانگیز بود.

پیرسون گفت: “من واقعاً آن محیط دانشگاه را نداشتم.” “در پایان روز ، من بعد از رفتن به پرینستون بسیار اعتماد به نفس داشتم. مورد علاقه من تا حد زیادی بود.”