وزیر گفت: هنوز متنی برای معامله تجاری کانادا و انگلیس وجود ندارد ، در حالی که مهلت تعرفه 31 دسامبر نزدیک است

وزیر تجارت بین الملل مری نانگ نتوانست امروز به نمایندگان مجلس تضمین قاطعی بدهد که پیش از اینکه پارلمان برای کریسمس در 11 دسامبر پارلمان متوقف شود ، لایحه ای را برای تصویب موافقت نامه موقت تجاری کانادا و انگلیس مشاهده کنند.

نگ همچنین نشان داد که مقامات هر دو کشور هنوز در حال کار بر روی متن نهایی توافق نامه هستند.

به روزرسانی Ng توسط کمیته تجارت مجلس عوام باعث مخالفت اعضای مخالف در سرتاسر حزب در مورد چگونگی تأثیر تأخیر بر صادر کنندگان کانادایی شد – که اگر معامله تا پایان مهلت 31 دسامبر نهایی نشود ، ممکن است با تعرفه های جدید انگلیس روبرو شوند. .

توافق نامه کنونی کانادا با انگلیس تحت پیمان تجاری اتحادیه اروپا هنگامی منقضی می شود که طلاق انگلیس از اتحادیه اروپا از آغاز سال جدید اجرایی شود.

بدون معامله جدید برای جایگزینی آن ، یک سری تعرفه های جدید انگلیس برای صادرات کانادا مانند غذاهای دریایی ، گوشت گاو و اتومبیل اعمال می شود.

نگ گفت که هر دو کشور در حال کار بر روی “اقدامات تخفیف” برای ایجاد ثبات در مشاغل و جلوگیری از تعرفه های جدید هستند. اما وی پس از تحت فشار قرار گرفتن مكرر نمایندگان مخالف مجلس ، هیچ گونه مشخصات خاصی را ارائه نداد.

در یک زمان ، او گفت که نمی خواهد “در پرواز” سیاست گذاری کند.

نگ در پاسخ به یکی از چندین سوال در مورد این موضوع گفت: “من نمی خواهم عدم قطعیت ارائه دهم. آنچه می خواهم انجام دهم ایجاد اطمینان برای مشاغل است.”

“خوشحال می شوم پس از پایان کار ، درباره آنها صحبت کنم.”

نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون ، چپ ، از نخست وزیر جاستین ترودو در هنگام ورود رسمی برای دیدار رهبران ناتو در هتل و استراحتگاه The Grove در واتفورد ، هرتفوردشایر انگلیس ، چهارشنبه ، 4 دسامبر 2019 استقبال می کند. (فرانسیسکو سکو / آسوشیتدپرس)

نمایندگان مجلس برای جزئیات بیشتر فشار می آورند

شهادت نگ نه روز پس از آن اعلام شد كه نخست وزیر جاستین ترودو و همتای انگلیسی وی بوریس جانسون با شور و شوق زیادی اعلام كردند كه معامله موقت تجاری جدید بین دو كشورشان منعقد شده است.

اعلامیه آنها در یک کنفرانس تلفنی عجولانه صبح روز شنبه صورت گرفت و هیچ توجیهی همراه با خبرنگاران در مورد محتوای این معامله نداشت ، همانطور که در مورد توافقنامه اصلی جامع اقتصادی و تجاری بین کانادا و اتحادیه اروپا یا CETA صورت گرفت.

منتقد تجارت محافظه کار ، تریسی گری ، یکی از چندین نماینده مجلس بود که روز دوشنبه برای جزئیات بیشتر در مورد آنچه که ممکن است در مورد مشکلاتی که ممکن است صادرکنندگان کانادایی در 1 ژانویه با آن روبرو باشند ، فشار آورد ، Ng را فشار داد.

گری به دلیل عدم تعیین جدول زمانی برای زمان ارائه لایحه در عوام و سنا ، Ng را نادیده گرفت.

گری گفت: “من نمی فهمم چگونه می توانیم از یقین و تداوم برخوردار باشیم ، در حالی كه برنامه ای نداریم كه این برنامه به پارلمان بیاید.”

“به نظر می رسد که شما طی 9 روز از زمان انتشار این اعلامیه پر سر و صدا ، زمانی که این اتفاق می افتد ، برنامه ای تنظیم نکرده اید.”

در صورت نهایی نشدن توافق تا 31 دسامبر ، دانیل بلیکی ، منتقد تجارت دموکرات جدید ، از Ng خواست تا کمیته را از طریق “سناریوها” طی کند

“چه نوع موارد احتمالی را اعمال می کنید؟ و حمایت از تجارت کانادایی در صورت عدم تصویب معامله تا 31 دسامبر چگونه است؟” او پرسید.

نانگ از وی برای س thankedال تشکر کرد و پاسخ داد: “ما در حال بررسی طیف وسیعی از گزینه ها هستیم که تأثیر تأخیرهای احتمالی را کاهش می دهد.”