ویروس کرونا ویروس: آنچه روز پنجشنبه در کانادا در سراسر جهان اتفاق می افتد

آخرین:

در حالی که موارد COVID-19 همچنان در حال افزایش است ، آلبرتا در حال برنامه ریزی برای ایجاد بیمارستان های صحرایی برای درمان صدها بیمار COVID-19 است ، در حالی که BC محدودیت های جدیدی در فعالیت های گروه های داخلی ایجاد کرده است.

که در آلبرتا ، بر اساس یک سند دولت داخلی که توسط CBC به دست آمده است ، مقامات بهداشتی اخیراً برای بحث در مورد برنامه ای برای دو یا چند بیمارستان صحرایی داخلی برای درمان 750 بیمار COVID-19 ، با 375 تخت در کلگری و ادمونتون برای بیماران با علائم خفیف تا متوسط ​​، ملاقات کرده اند. اخبار.

براساس پیش نویس برنامه اجرایی مفصل در سند خدمات بهداشتی آلبرتا (AHS) ، بیمارانی که به مراقبت های ویژه نیاز دارند ، در بیمارستان های شهر باقی می مانند.

فشارهای فزاینده ای بر بیمارستان های استان وارد شده است که بیش از 1000 مورد COVID-19 در هر روز را برای نزدیک به دو هفته ثبت کرده است. روز چهارشنبه ، مقامات از 1،685 مورد جدید همراه با 10 مرگ جدید خبر دادند. 504 نفر در بیمارستان بودند که 97 نفر از آنها تحت مراقبتهای ویژه بودند.

زنی روز چهارشنبه در حالی که ماسک بر روی کلگری گذاشته بود تلفن هوشمند خود را بررسی می کند. آلبرتا روز چهارشنبه 1685 مورد جدید را گزارش کرد و روند گزارش دادن بیش از 1000 مورد در هر روز را برای نزدیک به دو هفته ادامه داد. (جف مکینتوش / مطبوعات کانادایی)

روز چهارشنبه ، سی بی سی نیوز گزارش داد که آلبرتا به طور غیررسمی از دولت ترودو و صلیب سرخ خواسته است بیمارستان های صحرایی را تأمین کنند ، به گفته یک منبع فدرال.

این منبع گفت که این استان احتمالاً حداقل چهار بیمارستان صحرایی دریافت خواهد کرد – دو مورد از صلیب سرخ و دو بیمارستان دیگر از دولت فدرال.

آلبرتا اقدامات جدید COVID-19 را در تاریخ 24 نوامبر آغاز کرد. آنها شامل ممنوع کردن همه اجتماعات اجتماعی در خانه های مردم و اجباری ساختن ماسک برای همه محل های کار داخلی در دو شهر بزرگ استان بود.

در همین حال، بریتیش کلمبیا مقامات محدودیت های جدیدی را اعلام کرده اند که کلیه ورزش های بزرگسالان داخل سالن را ممنوع می کند و برنامه های کودکان را به دستورالعمل های محدودکننده قبلی می رساند.

این اقدام در حالی صورت گرفت که استان 834 مورد جدید و 12 مورد مرگ دیگر در روز چهارشنبه گزارش کرد ، با بستری شدن در بیمارستان COVID-19 به بالاترین سطح جدید 337 ، از جمله 79 مورد در مراقبت های ویژه افزایش یافت.

دکتر بانی هنری ، مسئول بهداشت استان در بیانیه ای مکتوب گفت: “ما همچنان می بینیم که فعالیت های گروه داخل سالن – چه برای تناسب اندام و چه برای ورزش های تیمی – در حال حاضر بسیار بیشتر است.”

هنری در جلسه مطبوعاتی روز چهارشنبه خود ، با ذکر مثال از تیم هاکی تایمرهای قدیمی از کشور ، که اخیراً برای بازیها به آلبرتا سفر کرده است ، بار دیگر از همه خواست که مسافرت نکنند مگر اینکه کاملاً ضروری باشد.

هنری گفت ، برخی از اعضای تیم با COVID-19 بازگشتند و اعضای خانواده و همکاران خود را در معرض دید قرار دادند ، که منجر به “ده ها” مورد جدید در جامعه شد.

تماشا کنید | پزشک برتر قبل از میلاد از ساکنان می خواهد از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند:

دکتر بانی هنری از ساکنان BC می خواهد با افزایش موارد در استان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند. 1:52

آنچه در سراسر کانادا اتفاق می افتد

از ساعت 7:30 صبح ET روز پنجشنبه ، پرونده COVID-19 کانادا 389،776 بود – دو مورد دیگر در انتظار تأیید هستند – 67،565 مورد از این موارد فعال تلقی می شود. شمار کلی مرگ CBC News بر اساس گزارش های استانی ، اطلاعات بهداشتی منطقه ای و گزارش های CBC 12325 نفر بود.

در آتلانتیک کانادا ، نوا اسکوشیا روز چهارشنبه 17 مورد جدید COVID-19 گزارش کرد.

در شب ، رئیس اولین ملت Sipekne’katik ، مایک ساک ، تایید کرد که دو مورد در جامعه در منطقه بهداشتی شمال استان پیدا شده است – اولین بار COVID-19 در یک ملت اول در آتلانتیک کانادا شناسایی شده است. این موارد بخشی از شماره چهارشنبه گزارش شده توسط بهداشت عمومی نبوده است.

نیوبرانزویک شش مورد جدید COVID-19 در روز چهارشنبه گزارش کرد ، در حالی که نیوفاندلند و لابرادور گزارش یک مورد جدید

جزیره پرنس ادوارد ، که روز چهارشنبه به روزرسانی نکرد ، 55 موقعیت جدید خط مقدم را به مدارس سراسر استان اضافه می کند تا از دانش آموزان و کارکنان در طی بیماری همه گیر COVID-19 پشتیبانی کند.

که در انتاریو ، وزیر بهداشت ، کریستین الیوت گفت که این استان “در سطح بسیار بالایی قرار دارد” زیرا روز چهارشنبه 1723 مورد جدید COVID-19 و 35 مورد مرگ دیگر گزارش شده است. موارد جدید میانگین هفت روز را به بالاترین رکورد 1720 رساند.

الیوت گفت: نتایج قفل در تورنتو و منطقه همسایه Peel که از 23 نوامبر آغاز شده است ، تا هفته آینده دیده نخواهد شد.

کبک دستورالعمل های بهداشتی فروشگاه ها و مراکز خرید را برای فصل خرید در تعطیلات سخت تر می کند ، از جمله ظرفیت حداکثر مشتریان بر اساس فضای کف در دسترس مشتریان.

معاون نخست وزیر ژنوویو گیلبو گفت که بسیاری از مراکز خرید قبلاً چنین اقداماتی را انجام داده اند اما مواردی که خطر جریمه شدن آنها تا 6000 دلار یا بسته شدن آنها وجود ندارد.

چهارشنبه چهارشنبه در ورودی یک فروشگاه لباس در مونترال تابلویی که حداکثر تعداد مشتری را به عنوان بخشی از اقدامات COVID-19 نشان می دهد ، مشاهده می شود. (Paul Chiasson / مطبوعات کانادایی)

کبک در روز چهارشنبه رکورد 1514 مورد را همراه با 43 مورد مرگ گزارش کرد. نخست وزیر فرانسوا لگالت گفته است که با توجه به افزایش تعداد موارد COVID-19 و بستری شدن در بیمارستان ، برنامه استان برای اجازه دادن به اجتماع مردم در طول دوره کریسمس ممکن است منتفی شود.

که در مانیتوبا ، کلوین گوئرتزن ، وزیر آموزش و پرورش ، روز چهارشنبه گفت ، دانش آموزان در کلاس های 7 تا 12 پس از تعطیلات زمستانی ، به مدت دو هفته به یادگیری از راه دور می روند.

این اعلامیه در حالی اعلام شد که این استان به دلیل COVID-19 ، از جمله 51 نفر در مراقبت های ویژه ، در بیمارستان به 351 نفر در بالاترین سطح رسید. مقامات همچنین 277 مورد جدید COVID-19 و 14 مورد مرگ اضافی را گزارش کردند.

ساسکاچوان گزارش 238 مورد جدید COVID-19 و دو مرگ اضافی در روز چهارشنبه.

تماشا کنید | Nunavut قفل در سراسر قلمرو را برداشته اما محدودیت ها در Arviat باقی مانده است:

دکتر مایکل پترسون ، مدیر ارشد بهداشت عمومی نوناووت ، هشدار می دهد که Arviat برای جلوگیری از شیوع COVID-19 باید محدودیت های شدید خود را حفظ کند. 1:04

در شمال، نوناووت روز چهارشنبه از یک قفل دو هفته ای در سرتاسر قلمرو خارج شد ، و محدودیت ها برای همه جوامع به جز Arviat ، که انتقال جامعه COVID-19 هنوز در آنجا اتفاق می افتد ، کاهش می یابد. این سرزمین در روز چهارشنبه 11 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرد ، همه این موارد در Arviat بود.

یوکان گزارش چهار مورد جدید COVID-19 در روز چهارشنبه. به دنبال افزایش شدید موارد در چند هفته گذشته ، استفاده از ماسک در اماکن داخلی عمومی در این هفته اجباری شد.

سرزمینهای شمال غربی هیچ مورد جدیدی در روز چهارشنبه گزارش نکرد. از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، 15 مورد تأیید شده در این قلمرو وجود داشته است که هیچ یک از آنها هنوز فعال نیستند.


آنچه در سراسر جهان اتفاق می افتد

از آسوشیتدپرس و رویترز ، آخرین بار در 7 صبح ET به روز شد

از اوایل صبح پنجشنبه ، بیش از 64.6 میلیون مورد گزارش شده از COVID-19 در سراسر جهان گزارش شده است ، با توجه به ابزار ردیابی نگهداری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز مستقر در ایالات متحده ، بیش از 41.6 میلیون مورد از موارد ذکر شده به عنوان بهبود یافته یا برطرف شده است. تعداد کشته های جهانی نزدیک به 1.5 میلیون نفر بود.

در قاره آمریکا، با نزدیک شدن به خطرناکترین فصل سال ، مرگ ایالات متحده در اثر بیماری همه گیر ویروس کرونا بیش از 2،000 مورد بوده است ، مالیات یک سیستم مراقبت های بهداشتی بسیار ضعیف با رهبری سیاسی ایالات متحده در بی نظمی.

طبق آمار رسمی رویترز ، تعداد تلفات COVID-19 در روز چهارشنبه با 2،811 کشته به دومین بالاترین سطح در تاریخ رسیده است ، یک گزارش از 15 آوریل کمتر است. تقریباً 200000 مورد جدید ایالات متحده در روز چهارشنبه گزارش شده است ، بستری شدن در بیمارستان به 100000 بیمار.

سانتا کلاوس هنگام حضور در جشنواره تعطیلات داجرز ، یک مسابقه رانندگی از راه دور از طریق نور و نمایش عملکردی که به افتخار برد جهانی داجرز و جشن گرفتن فصل تعطیلات ، در بازدید از چهارشنبه در استادیوم داجرز لس آنجلس به بازدید کنندگان با اتومبیل خود اشاره می کند. (رابین بک / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ)

این داده های هوشیارانه در حالی صورت گرفت که رئیس مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده روز چهارشنبه هشدار داد که دسامبر ، ژانویه و فوریه احتمالاً “دشوارترین زمان در تاریخ سلامت عمومی این کشور” است.

دکتر CDC رابرت ردفیلد ، مدیر CDC ، در یک مراسم به میزبانی اتاق بازرگانی ایالات متحده گفت که ایالات متحده می تواند حدود 3000 نفر را از دست بدهد – تقریباً تعداد کشته شدگان در حملات 11 سپتامبر 2001 – هر روز طی دو ماه آینده.

که در اروپا، عفونت های ویروس کرونا در روسیه روز پنجشنبه به رکورد جدیدی دست یافت ، زیرا مقامات این کشور 28 هزار و 145 مورد تایید شده جدید را گزارش کردند – بالاترین افزایش روزانه در همه گیری و افزایش 2 هزار و 800 مورد نسبت به موارد ثبت شده در روز گذشته.

تعداد کل موارد COVID-19 روسیه – تقریباً 2.4 میلیون مورد – همچنان چهارمین مورد در جهان است. گروه ویژه دولت ویروس کرونا گزارش کرده است که 41607 مورد مرگ در این بیماری همه گیر وجود دارد.

این کشور با شیوع مجدد سریع شیوع این پاییز ، با تعداد عفونت و مرگ و میر COVID-19 که مرتباً به بالاترین سطح رسیده و بیش از آنهایی که در بهار گزارش شده است ، رسیده است. مقامات کشور در برابر تحمیل دومین قفل سراسری یا تعطیلی گسترده مشاغل مقاومت کرده اند.

در آسیا و اقیانوسیه در منطقه ، صدها هزار دانشجو با نقاب در کره جنوبی ، از جمله 35 بیمار COVID-19 ، با وجود تجدید حیات ویروسی که مقامات را مجبور به سخت گیری قوانین فاصله فیزیکی می کند ، در آزمون ورودی دانشگاه بسیار رقابتی این کشور شرکت می کنند.

وزارت آموزش و پرورش می گوید حدود 493،430 دانش آموز روز پنجشنبه در امتحان یک روزه در حدود 1380 سایت آزمون در سراسر کره جنوبی آغاز کردند. این سایت می گوید که سایت های آزمایش شامل بیمارستان ها و سایر امکانات پزشکی است که 35 بیمار ویروسی و صدها نفر دیگر که تحت قرنطینه قرار می گیرند در این امتحانات شرکت می کنند.

آفریقا مقام عالی بهداشت عمومی می گوید 60 تا 50 درصد از جمعیت این قاره باید طی دو تا سه سال آینده علیه ویروس کرونا واکسینه شوند. جان Nkengasong ، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آفریقا ، به خبرنگاران گفت که اگر چهار تا پنج سال طول بکشد ، “ویروس در جوامع ما بومی خواهد شد.”

این نگرانی در حال افزایش است که این قاره 1.3 میلیارد نفری برای دریافت دوزها در انتهای خط قرار دارد. Nkengasong مطمئن نیست که آیا واکسن در آفریقا قبل از سه ماهه دوم سال آینده در دسترس خواهد بود یا خیر. اما او در برابر اطلاعات غلط واکسن عقب نشینی کرد و گفت: “اگر من امروز راهی برای پرواز به انگلستان و دریافت آن واکسن داشتم ، همین الان این کار را می کردم.”

این قاره اکنون بیش از 2.1 میلیون مورد ویروس تایید شده و بیش از 52000 مورد مرگ ناشی از COVID-19 دارد.

ایران ، متضررترین ملت در خاورمیانهوزارت بهداشت گفت ، در روز پنجشنبه یک میلیون مورد کل COVID-19 را پشت سر گذاشت که 13،922 مورد جدید در 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

سخنگوی وزارتخانه سیما سادات لاری به تلویزیون دولتی گفت که از روز چهارشنبه 358 نفر بر اثر ویروس کرونا کشته شده اند و شمار کشته ها به 49348 نفر رسیده است.

ایران اقدامات سختگیرانه تری برای مهار موج سوم عفونت های ویروس کرونا از جمله بستن مشاغل غیر ضروری و محدودیت های سفر در نظر گرفته است.