پارک های کانادا با افتتاح سیستم محبوب رزرو کمپینگ از ژانویه تا آوریل

پارک های کانادا اعلام کرده است که افتتاح سیستم محبوب رزرو پارک های آنلاین خود را از ژانویه تا آوریل سال 2021 به عقب می اندازد.

پاركس كانادا گفت ، این طرح به گونه ای طراحی شده است كه لغو كمتری را به دلیل تغییر برنامه ها فراهم می كند و همچنین به افراد اجازه می دهد تا تعطیلات خود را نزدیك به زمان سفر خود برنامه ریزی كنند.

این تغییر روز دوشنبه در شبکه های اجتماعی اعلام شد.

سیستم رزرواسیون از تاریخ آوریل ماه مه 2021 تا مارس 2022 در ماه آوریل برای مسافران و مسافران باز خواهد بود.

سیستم رزرواسیون آنلاین به 38 پارک ملی و مکان تاریخی شامل خدمات معروف بنف ، دریاچه لوئیز و جاسپر ، آلتا خدمات ارائه می دهد و اغلب در روزهای افتتاح با رزرواسیون غرق می شود.

در سال های گذشته ، کمپینگ ها یا اصطلاحاً oTENTik ها ، که سازه هایی شبیه به کابین هستند و توسط پارک های کانادا نگهداری می شوند ، خیلی زود ربوده شده و اردوگران احتمالی ساعت ها منتظر مانده اند تا فرصتی برای دستیابی به نقطه ای از سیستم ایجاد کنند.

امسال ، تاریخ های افتتاحیه از ساحل به ساحل متلاطم است ، قبل از میلاد سیستم رزرواسیون ابتدا در 6 آوریل ، پس از آن آلبرتا در 9 آوریل آغاز شد ، و به سمت شرق تا تاریخ های افتتاحیه نهایی 26 آوریل برای نیوفاندلند و لابرادور کار می کرد.

هر استان تاریخ پارک های متفاوتی دارد. به عنوان مثال ، در آلبرتا ، جاسپر 9 آوریل باز می شود در حالی که بانف 12 آوریل افتتاح می شود. لیست کاملی در وب سایت Parks Canada وجود دارد.

برای اردو زدن در اوایل بهار یا زمستان ، رزروها برای تاریخهای منتهی به پایان مارس 2021 باز است ، و فرصت های بعدی رزرو ، از آوریل 2021 ، در 16 دسامبر سال 2020 آغاز می شود.

ایمنی COVID-19 نیز یک عامل است. وب سایت Parks Canada می گوید که این آژانس در حال همکاری نزدیک با شرکا و جوامع بومی برای اطمینان از تعداد ایمن در پارک ها ، و همچنین روش های امن گردشگری و کمپینگ است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پارک های ملی و رزرواسیون ، به خدمات رزرواسیون پارک های کانادا بروید یا با شماره رزرو از طریق شماره 1-877-RESERVE (1-877-737-3783) تماس بگیرید.