پزشکان ، نمایندگان محافظه کار گفتند که مشاوره کافی در مورد لایحه کمک به مرگ نیست

گروهی از پزشکان می گویند که آنها از ارائه دیدگاه خود در مورد تغییرات پیشنهادی در قانون کمک به مرگ منصرف شده اند.

پزشکان ، همراه با نمایندگان محافظه کار ، روز پنجشنبه گفتند که لیبرال ها خودسرانه ای در پذیرش مقاله در کمیته بررسی لایحه بدون گفتن کسی ایجاد کردند و این منجر به رد درخواست های متعدد از پزشکان شد.

دکتر آدام تیلور که روز پنجشنبه در کنار سایر همکاران و دو نماینده محافظه کار در مجلس حضور داشت ، گفت: “من به عنوان یک پزشک اورژانس و خانواده ، از اهمیت مشاوره ، همراه با تجارب و رنجهای روزمره کانادایی ها که نمی توان آنها را نادیده گرفت ، می دانم.” کنفرانس مطبوعاتی “من به شدت نگران این مسئله هستم.”

این لایحه ، C-7 ، در پاسخ به حکم دادگاه کبک در پاییز سال گذشته است که مقرراتی را در قانون موجود منع کرده است که دسترسی به مرگ با کمک پزشک را برای افرادی که مرگ طبیعی قابل پیش بینی است محدود می کند.

لایحه جدید با قوانین سختگیرانه تری که در چنین شرایطی اعمال می شود ، امکان دسترسی به افرادی که نزدیک مرگ هستند و کسانی که نیستند را فراهم می کند.

برای افرادی که احتمال مرگ آنها نزدیک است ، دولت پیشنهاد می کند این شرط را لغو کند که فرد باید 10 روز پس از تأیید مرگ کمکی قبل از دریافت روش صبر کند. همچنین تعداد شاهدان مورد نیاز را به یک نفر از دو نفر کاهش می دهد.

همچنین پیشنهاد می شود این شرط که فرد باید بلافاصله قبل از دریافت روش بلافاصله بار دوم رضایت دهد ، کنار گذاشته شود.

چندین پزشک در کنفرانس خبری روز پنجشنبه گفتند که حذف دوره انتظار و نیاز به ثبت نام دوم ، خطر درخواست و دریافت کمک پزشکی در هنگام مرگ (MAID) را در همان روز افزایش می دهد ، شاید این چیزی نبود که آنها باشند واقعاً می خواستند

دکتر استفانی کافی گفت: “بر اساس تجربه بالینی من ، بسیاری از درخواست ها برای MAID در واقع نیاز به مراقبت تسکینی با کیفیت خوب است و ارائه این مراقبت به بیمار در واقع درخواست MAID را تغییر داده و تصمیمات وی را تغییر داده است.”

اصلاحات Tory

این لایحه اکنون پس از گذراندن مطالعه دوم در مجلس عوام 246-78 در اواخر ماه اکتبر ، توسط کمیته عدالت در حال بررسی است.

محافظه کاران استدلال کرده اند که دولت باید به جای این که بخواهد قانون را از طریق پارلمان برای رسیدگی به یک مهلت قانونی که دو بار تمدید شده از سوی دادگاه تا 18 دسامبر برگزار شود ، به دادگاه عالی تجدید نظر کند.

اما بسیاری از اعضای حزب نگرانی های گسترده تری نسبت به این لایحه دارند و مایکل کوپر ، نماینده مجلس روز پنجشنبه گفت که آنها اصلاحاتی را ارائه می دهند.

در این میان پیشنهادهایی برای تمدید مدت انتظار برای کسانی که مرگ آنها بیش از 90 روز مجاز نیست قابل پیش بینی است ، به این دلیل که ارجاع به حمایت های مراقبت تسکینی گاهی ممکن است بیشتر از این باشد.

کوپر گفت که Tories همچنین خواهان احتیاج به شاهد دوم هستند و اصلاحیه ای می تواند از حقوق وجدان پزشکان مراقبت های بهداشتی محافظت کند که به دلایل اخلاقی یا مذهبی ، از شرکت در مرگ و میر یا حتی مراجعه بیماران به کسی خودداری می کنند. اراده.

در ماه مه سال 2019 ، دادگاه تجدیدنظر انتاریو حکمی به اتفاق آرا صادر کرد که پزشکانی که مخالفت اخلاقی با ارائه خدمات بهداشتی مانند سقط جنین یا مرگ ناشی از آن دارند باید “ارجاع م patientsثر” به پزشک دیگر را در اختیار بیماران قرار دهند.

قانون کمک به مرگ در حال حاضر به صراحت می گوید پزشکان را نمی توان مجبور به ارائه مرگ های کمکی کرد.