پزشک ادمونتون می گوید اطلاع رسانی به دلیل مرگ ناشی از کوویید به خانواده هزینه شخصی دارد

هنگامی که یکی از بیمارانش می میرد ، دکتر دیزی فونگ تلفن را برمی دارد تا خانواده این شخص را مطلع کند.

فونگ در طول زندگی حرفه ای خود در مراقبت های تسکینی و سالمندان این تماس ها را انجام داده است اما در طی همه گیر شدن مکالمات بیشتر و دردناک تر شده است.

Fung در خط مقدم بحران سلامت کار می کند و بیماران را در Capital Care Lynnwood ، یک مرکز مراقبت طولانی مدت ادمونتون در معرض شیوع شیوع COVID-19 به طور فزاینده ای معالجه می کند.

فونگ ، یک پزشک خانواده و استادیار بالینی در بخش پزشکی خانواده در دانشگاه آلبرتا گفت: “من هر بیمار را به یاد می آورم که تحت مراقبت خودم فوت کرده ام.”

فونگ گفت که بسیاری از بیماران وی به دلیل ابتلا به COVID-19 جان خود را از دست داده اند و در بخش های انزوا ، به دور از آسایش خانواده های خود ، در معرض بیماری قرار گرفته اند.

فونگ گفت: “حامل خبرهای بد چیزی است که ما در دانشکده پزشکی و دستیاری به ما یاد می دهند آن را به خوبی انجام دهیم ، اما هنوز هم خیلی سخت است و من صادقانه می خواهم این تجربیات را برای بقیه عمر با خودم ببرم” به سی بی سی نیوز گفت ، صدایش شکست.

“من هیچ وقت صدای گریه خانواده ها در آن طرف تلفن یا سکوت را نیز فراموش نخواهم کرد. گاهی اوقات سکوت برای شنیدن صدای خوبی نیست و موارد زیادی از آن وجود داشته است.”

فونگ می گوید این همه گیری برای بیماران ، خانواده های آنها و کارگران در خط مقدم ویرانگر بوده است. (تری ریث / CBC)

در طی یک دوره 24 ساعته در روز چهارشنبه ، سه بیمار دیگر در لینوود جان خود را از دست دادند ، و تعداد کل شیوع این شیوع را به 11 نفر رساند.

از روز پنجشنبه ، این مرکز 87 مورد فعال را گزارش می کرد. 56 نفر از ساکنان و 31 کارمند آزمایش مثبت داشته اند. فقط پنج کارمند بهبود یافته اند.

این ویروس به ویژه برای تأسیساتی مانند لینوود کشنده بوده است. مرکز ادمونتون در غرب 31 مرکز مراقبت طولانی مدت در منطقه بهداشتی ادمونتون است که تحت وضعیت شیوع قرار دارد. ده ها نفر دیگر در سراسر استان نیز در تلاشند تا جلوی گسترش را بگیرند.

شیوع در مرکز مراقبت از محله چینی های Edmonton در سه طبقه از این مرکز گسترش یافته است. چهار نفر دیگر از ساکنان مرکز مراقبت از محله چینی ها روز چهارشنبه درگذشتند که در مجموع 20 مورد مرگ و میر مربوط به شیوع آن بود.

از روز پنجشنبه ، مرکز 50 مورد فعال را در میان ساکنان خود و 38 مورد را در میان اعضای کارکنان گزارش کرده است.

در مرکز مراقبت مداوم Reverse’s Terrace South در جنوب ادمونتون ، 27 نفر از ساکنان آن جان خود را از دست داده اند.

از روز پنجشنبه ، این مرکز 32 مورد فعال را در بین ساکنان و 36 مورد فعال را در بین کارمندان گزارش می داد. از زمان آغاز شیوع بیماری در 22 اکتبر ، 89 نفر از ساکنان و 121 نفر از آنها آزمایش مثبت داده اند.

در میان امکانات Capital Care ، تنها دو مورد عفونی باقی مانده اند. لینوود با بدترین عقب رنج دیده است. اپراتور اذعان کرده است که ویروس در مراقبت از بیمار آسیب می زند.

بانی رابرتز ، مدیر سایت Lynnwood ، در آخرین به روزرسانی خود برای خانواده های ساکن نوشت: “افکار ما همچنان با خانواده و دوستان تمام ساکنانی است که عزیزی را از دست داده اند.”

“این ضرر و زیان عمیقا توسط کارکنان لینوود احساس می شود ، آنها بی وقفه در تلاشند تا در این زمان دشوار مراقبت و آسایش را برای همه ساکنان فراهم کنند.”

در طی یک دوره 24 ساعته در روز چهارشنبه ، سه بیمار دیگر در مرکز مراقبت طولانی مدت Capital Care Lynnwood درگذشتند ، که تعداد کل شیوع این شیوع را به 11 نفر رساند. (ناتان گروس / اخبار CBC)

“ویرانگر برای همه”

فونگ گفت که او می خواهد مردم بتوانند تأثیر ویروس در مراکز مراقبت طولانی مدت را درک کنند. وی گفت ، آلبرتایی ها که با محدودیت های جدید بهداشت عمومی روبرو هستند باید آسیب پذیرترین افراد را به یاد بیاورند.

وی گفت: “تقریباً هر بیمار در طبقه من تحت تأثیر قرار گرفته است.” “این برای همه افراد درگیر ویرانگر بوده است.”

فونگ 10 روز گذشته را با شیفت های 12 ساعته در داخل لینوود کار کرد.

وی گفت که این مرکز ، مانند بسیاری دیگر ، با کمبود نیرو روبرو است. کارگران بیمار یا در معرض خطر عفونت به قرنطینه به خانه منتقل می شوند و افرادی که بیش از حد پرکار و خسته مانده اند را ترک می کنند.

وی گفت: “ما می دانیم كه به طور كلی كارمندان مراقبت های بهداشتی ، خارج از همه گیری ، میزان استرس و فرسودگی شغلی و مسائل روانی و میزان خودكشی بالاتر است.”

“و من نمی دانم که این اعداد در طی همه گیری چگونه هستند ، اما می توانم حدس بزنم.”

فونگ گفت که برای کمک به او در کنار آمدن با استرس و فرسودگی شغلی ، از سلامت روانش کمک گرفته است. وی گفت امیدوار است که همکارانش نیز همین کار را انجام دهند.

وی گفت ، خسارات وارده بر بیماران و خانواده های آنها حتی ویرانگرتر است. اقدامات قرنطینه ای باعث می شود که همه ساکنان ، از جمله کسانی که به این بیماری مبتلا نشده اند ، در انزوا باشند.

بازدیدکنندگان از Lynnwood در تلاش برای مهار ویروس بسیار محدود شده اند.

فونگ درباره ساکنان گفت: “آنها دلتنگ خانواده خود هستند.” “آنها حضور فیزیکی را از دست می دهند ، می دانید که در آنجا ما تماسهای زوم و FaceTime را تا آنجا که ممکن است انجام می دهیم. اما حتی این یک منبع بسیار محدود است.

“اکنون برای خانواده ها بسیار سخت شده است که به طور ناگهانی به آنها گفته شد که عزیزشان مبتلا به COVID است و احتمالاً وضعیت خوبی ندارد و ممکن است دیگر هرگز آنها را شخصاً نبینند.”

با افزایش پرونده های کار در سراسر استان ، فونگ گفت که واکسن نمی تواند خیلی زود وارد شود.

وی گفت که امید داشتن با اخبار بی وقفه روزانه در مورد شیوع ویروس دشوار است.

وی گفت: “این بسیار دشوار است که همه در حال حاضر در یک شیفت کار می کنند ، با افزایش تعداد.”

“واکسن ها قطعاً در ذهن خانواده ها و بیماران وجود دارد. من واقعاً امیدوارم و دعا می کنم که این موارد به تأخیر نیفتد.”