پلیس همیلتون می گوید زوج نامزد در اختلاف با صاحبخانه کشته شدند

محله ای در استونی کریک پس از اتفاقات “هولناک” آخر هفته که جان یک زوج 20 ساله را گرفت که به گفته پلیس مستاجر خانه ای در شرق همیلتون بودند، شوکه شده است.

پلیس می گوید یک زن 27 ساله و یک مرد 28 ساله پس از درگیری روز شنبه توسط صاحبخانه شان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و کشته شدند. هنگامی که پلیس حوالی ساعت 6 بعد از ظهر به محل رسید، مرد خود را در خانه محصور کرده بود که در نتیجه با پلیس درگیری چند ساعتی به طول انجامید.

به گفته واحد تحقیقات ویژه (SIU) این مرد در “تبادل تیراندازی” با یک افسر پلیس کشته شد.

پلیس گفت این زوج – یک دستیار آموزشی و یک برقکار که نامزد کرده بودند – در حالی که “از محل اقامت فرار می کردند” هدف گلوله قرار گرفتند.

“آنها واقعاً قربانیان بی گناه هستند… این یک حادثه بسیار غم انگیز است.” گروهبان استیو برزیوک صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت.

جف بیتی، عضو شورای بخش 10 این صحنه را “بسیار وحشتناک” خواند.

او بعدازظهر یکشنبه به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «این بخش واقعاً ساکتی از شهر است، اتفاقات زیادی در اینجا نمی‌افتد و جان سه نفر به‌طور غم‌انگیزی از دست می‌رود، باور نکردنی است».

مظنون خود را داخل خانه سنگر کرد

پلیس گفت که پس از گزارش هایی مبنی بر تیراندازی، آنها را به محل سکونت در خیابان جونز 322، در شمال خیابان بارتون در استونی کریک فراخوانده اند. آنها متوجه شدند مرد 57 ساله ای که می گویند صاحبخانه با چندین اسلحه گرم که برای او ثبت شده بود، خود را در داخل خانه سنگر کرده بود.

برزیوک گفت: «شب گذشته زمان قابل توجهی را در تماس تلفنی در تلاش برای مذاکره برای حل مسالمت آمیز با مظنون مرد گذراندیم.

SIU گفت حوالی ساعت 10 شب، “مبادله تیراندازی بین مرد و یک افسر پلیس” صورت گرفت و “مرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت و اعلام شد که مرده است.”

این گزارش گفت که تیمی متشکل از 10 بازپرس برای این پرونده تعیین شده اند و می توانند روز یکشنبه در محل مشاهده شوند.

SIU رفتار افسران پلیس هنگام تیراندازی به شخصی و همچنین حوادثی که پلیس منجر به مرگ یا جراحت جدی می شود را بررسی می کند.

پلیس گفت که به خانواده هر دو قربانی اطلاع داده شده است اما نام قربانیان فعلا اعلام نخواهد شد.

اختلاف بر سر “وضعیت خانه”

برزیوک گفت، خانواده ها “بسیار ناراحت هستند. همانطور که می توانید تصور کنید، اینها افرادی نیستند که چنین اتفاقی برایشان بیفتد. آنها در هیچ سطحی از جنایت کاری یا سبک زندگی که ممکن است منجر به حادثه ای مانند این شود، درگیر نیستند.”

وی گفت که تحقیقات پلیس در مورد آنچه دقیقاً قبل از تیراندازی رخ داده است، ادامه دارد.

“نشان‌های اولیه این است که به نظر می‌رسد نوعی اختلاف در مورد وضعیت خانه وجود داشته است. فکر نمی‌کنم در این مقطع زمانی وارد جزئیات آن شوم.” پلیس گفت که این شامل “پرداخت از دست رفته اجاره” نیست.

خودروهای پلیس و SIU را می توان در جاده مسدود شده مشاهده کرد.
پلیس و بازرسان واحد تحقیقات ویژه را می‌توان بیرون خانه‌ای در استونی کریک یکشنبه دید، که در آن سه نفر از جمله دو مستأجر و یک مرد که پلیس می‌گوید به آنها شلیک کرده بود، جان باختند. (Aura Carreño Rosa/CBC)

ساندرا شایسون، همسایه ای که دو خانه پایین تر از محل تیراندازی زندگی می کند، به سی بی سی همیلتون گفت که تمام این تجربه “واقعا ترسناک” بود.

او گفت که به تازگی شام را شنبه تمام کرده است که “اولین آژیرها را شنید.” Chaisson گفت که او آمبولانس‌ها، ماشین‌های پلیس و افسران را دید که با اسلحه و سگ وارد شدند.

“سپس دو واحد تاکتیکی آمدند … و آنها را گرفتند [equipment on]. دیدن این بسیار شگفت‌انگیز بود،” او گفت.

زنی که در ایوان جلویی نشسته است.
ساندرا چیسون، که دو خانه پایین تر از محل تیراندازی زندگی می کند، به سی بی سی همیلتون گفت که این تجربه “واقعا ترسناک” بود. او گفت که افسران پلیس با اسلحه و سگ بیرون از خانه او بودند. (Aura Carreño Rosas/CBC)

Chaisson گفت که پلیس سپس از همسایه ها خواست که در داخل خانه و دور از پنجره ها بمانند. “حدود 10 یا 11 [p.m.] صدای تیراندازی شنیدیم این بسیار ترسناک بود.» او گفت که حدود پنج دقیقه بعد، پلیس با او و شوهرش تماس گرفت و به آنها گفت که به زیرزمین خود بروند. آنها بعداً دوباره در حوالی ساعت 12:40 صبح تماس گرفتند تا به آنها بگویند که می توانند بالا بیایند.

او گفت: «شب ترسناکی بود. “وقتی بالاخره به رختخواب رفتم، نتوانستم بخوابم.”

Chaisson گفت که او تقریباً تمام عمر خود را در این محله زندگی می کند و هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است. او گفت که صاحب خانه مورد نظر “مردی بسیار آرام” است و به نظر می رسد که با دوست دخترش نیز در خانه زندگی می کند.

او گفت: «از اتفاقی که افتاد شوکه شدم.

“این به خانه می رسد”: شورا

بیتی، یکی از اعضای شورای محلی، گفت که او اولین بار در مورد رویدادها از اعضای جامعه شنیده است که مقالات خبری برای او ارسال می کردند.

او گفت: “این به خانه ضربه می زند. تأثیر زیادی می گذارد.” او افزود که مردم محله را می شناسد.

مردی که جلوی خودروهای پلیس ایستاده است.
جف بیتی، عضو شورای بخش 10 گفت که رویدادهای روز شنبه “وحشتناک” بود. این به خانه می رسد. او گفت که این تأثیر زیادی دارد. (CBC)

بیتی با خانواده های قربانیان تسلیت گفت و از تلاش های پلیس تشکر کرد.

او افزود که به دلیل تحقیقات SIU نمی تواند جزئیات بیشتری در مورد آنچه اتفاق افتاده به اشتراک بگذارد، اما از جامعه حمایت خواهد کرد.

او گفت: “من مدتی را صرف می کنم تا چند در را بزنم و با ساکنان محلی تماس بگیرم.”

“ما یک جامعه نزدیک به هم هستیم. ما مراقب یکدیگر هستیم… این کاری است که ما به عنوان یک جامعه انجام می دهیم. ما دور هم جمع می شویم، از یکدیگر حمایت می کنیم و از این مشکل عبور خواهیم کرد.”