چرا افرامهر تولیدات درب ضد سرقت را افزایش داد

تولید در کشور ما معمولا توجیه اقتصادی زیادی ندارد اما اگر بازار به خوبی شناسایی شود و متناسب با تقاضا محصولی تولید شود قطعا با بازخورد بهتری مواجه خواهد شد، درب ضد سرقت دقیقا از این نمونه محصولات است که باید به خوبی در اختیار مشتری قرار داده شود.

افرامهر از جمله تولیدکنندگان برتر درب ضد سرقت در کشور است که با سابقه طولانی در این عرصه می درخشد حال این مجموعه درب های تولیدی خود را افزایش داده و علاو بر دپوی مدل های ونوس و آراز و ونی گلس و سارای نمونه های بیشتری را در سبد خرید مشتری قرار داده است.

اشنایی با مدل های پر فروش درب ضد سرقت افرامهر

درب فلزی سری جدید CNC فروشگاه معمولا در بازه قیمتی درب ضد سرقت ایرانی و ترک قرار دارد ولی از لحاظ امنیت چون ۴ برابر امنیت دربهای ضد سرقت هست نسبت به قیمتش بسیار بصرفه هست. ارزان بودن درب ضد سرقت در مواقعی دلیل بر بی کیفیت بودن درب نیست ولی به نسبت تمام استاندارد های درب ضد سرقت را دارا نمیباشد. قفل هایی مخصوص سرویس بهداشتی با درب های آلومینیومی و چوبی، قفل کمکی یا مازاد که بدون دستگیره بوده و در کنار قفل های دستگیره دار به افزایش امنیت کمک می کند، قفل غلطکی که اغلب برای نصب درون درب کمد کتیبه مناسب است، قفل های کلیدی که نرخ مناسب و عرض متنوع، باعث افزایش محبوبیت آنها شده است، قفل شاخدار که جهت نصب درون درب های ریلی تولید می شود،

قفل ضد سرقت که ایمنی بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارد. قفل و یراقی که بر روی درب های ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد اغلب از مرغوب ترین یراقآلات میباشند. درب های معمولی دارای استحکام پایینی هستند و از ایمنی کمتری برخوردار می باشند. پشم سنگ تشکیل شده از الیاف معدنی بوده و عایق خوبی در برابر رطوبت و حرارت می باشد در واقع پشم سنگ با جذب رطوبت در خود از نم دادن جلوگیری کرده و مانع از ورود آن به درب و در نتیجه خانه می شود، عایق پلی استایرن نیز عایق خوبی در برابر ضربه می باشد همه ی این لایه ها و اجزایی چون قفل، چهارچوب، استراکچر و رویه اگر از بهترین نوع انتخاب شده باشد می تواند در کنار هم درب ضد سرقت با کیفیت بالا را تشکیل دهد در ادامه به توضیح برخی از این اجزا می پردازیم.

رويه درب به انتخاب مشتري مي تواند متغير باشدوهيچگونه محدوديتي براي انتخاب رويه نداريم. از دیگر مزایای خرید اینترنتی درب ضد سرقت این است که انتخاب گسترده تری پیشروی شما است. با توجه به این موضوع، امروزه میزان تقاضا برای خرید درب های ضد سرقت، رو به افزایش می باشد. در گروه صنعتی افرامهر ، درب های پر طرفدار و پر فروش به صورت دپو آماده تحویل هستند . استاندارد های موجود برای ساخت درب ساختمانی با توجه به نوع درب و محیط متغیر است مثلاً برای درب کشویی یا ساده استاندارد یکسانی استفاده نمی شود و همچنین استانداردهایی که برای درب های داخل ساختمان به کار می رود با استانداردهای به کار رفته در تولید درب بیرونی ساختمان متفاوت است. ولی در زمان خرید درب ضد سرقت تمام یراق آلات مربوطه، دستگیره و قفل های ۷ یا ۱۴ زبانه به خریدار تحویل داده می شوند و درب های ضد سرقت به همراه لوازم جانبی قفل و یراق آلات گارانتی می شوند.

چه قفل هایی در تولیدات درب ضد سرقت استفاده می شود

باید یادآوری کنیم که مهم ترین قسمت یک درب ضد سرقت، قفل آن می باشد و شما باید در هنگام خرید درب ضد سرقت به این نکته توجه زیادی نمایید. این در حالی است که لولای درب های ترکیه ای را می توان از داخل دید.

در تولید درب های ضد سرقت سری نیمه لوکس و لوکس گروه صنعتی خان از قفل های کاله اصل ترکیه استفاده می شود . اصلی ترین تفاوت درب ضد سرقت ایرانی و ترک با درب های چینی در رویه آنها می باشد. دومین عاملی که باعث تفاوت در قیمت درب ضد سرقت می شود تفاوت در ابعاد آنها است. در ضمن در تهیه آنها از متریال درجه یکی استفاده شده است.

کلید با اینکه یک قطعه فلزی کوچک می باشد اما از اجزای متفاوتی تشکیل شده و دارای انواع متفاوتی می باشد که انواع کلید و کاربردهای آن یکی از مطالب خوب مجله فنی کارا می باشد. با هر روشی که می خواهید نصب درب ضد سرقت را انجام دهید حتما مطمئن باشید که درب شاقول باشد تا به مرور زمان در هنگام قفل شدن دچار مشکل نشود همچنین قبل از نصب نهایی از سالم بودن قفل و دستگیره درب مطمئن شوید . لذا مشتریان عزیز گروه صنعتی خان مدت زمان مذکور را در نظر بگیرند تا دچار مشکل نشوند.

به این صورت که اگر چارچوب درب ها دارای ابزار باشند، صد در صد قیمت آنها افزایش پیدا خواهد کرد.

در اسیب های مختلف درب ضد سرقت چه کنیم

لذا در صورت وارد شدن هر نوع آسیب به آنها امکان رنگ آمیزی مجدد وجود نخواهد داشت. این محصولات در برابر ضربه مقاوم هستند و با لولاهای قوی و شیشه های مقاوم در برابر شکستن ساخته شدهاند. با این حساب، قیمت درب ضد سرقت ترکیه ای بالاتر از محصولات دیگر خواهد بود. قیمت درب ضد سرقت ایرانی طرح ترک به عوامل بسیاری بستگی دارد مشتريان محترم بايد دقت نمایند که اكثرا در مواردي كه فروشندگان درب ها را به عنوان درب ضد سرقت ترك معرفی مینمایند در واقع درب مونتاژ ایران میباشد و مشتري نبايد درب ضد سرقت ايراني را بعنوان درب ضد سرقت تركيه ای خريداري نموده و هزینه بسیار زیادی پرداخت نماید .

چنانچه در محل نصب درب ضد سرقت از فریم انتظار استفاده شده باشد ، نصاب چارچوب را در محل مربوطه (بر روی فریم انتظار ) نصب می نماید و در غیر اینصورت چارچوب توسط بنا (با هزینه مشتری) نصب میگردد .

منبع: گروه تولیدی افرامهر با 30 مدل درب ضد سرقت