چند نمونه از بهترین نمونه های گوشی اپل

شارژر مگ سیف این امکان را دارد که به واسطه آهنربای تعبیه شده در پشت به صورت بیسیم این گوشی ایفون را شارژ کرده که برای گوشی اپل آیفون ۱۳ با سرعت 15 وات این عمل را انجام میدهد و البته نسبت به نسل قبل در این زمینه بهبودی نداشته است. این مجموعه جدید و قدرتمند از ابزارها به شما این امکان را میدهد که کارهایتان را اولویتبندی کنید و بتوانید تعادل را پیدا کرده و روی هر کاری که در حال انجام آن هستید تمرکز کنید.

دوربین چهارگانه آن مشخصاتی کمنظیر دارد که در مقاله با جزئیات به آن اشاره شده و باتری هم بهبود قابل توجهی پیدا کرده است. قابلیت فیسآیدی هم همچنان در گوشی آیفون ۱۳ وجود دارد که بروزرسانی شده و عملکرد بهتری ارائه میدهد. تنها تغییر عمده ای که متوجه آن خواهید شد در نظر گرفتن یک لایه نازک از شیشه در بدنه گوشی آیفون 8 خواهد بود. گوشی iPhone 12 Pro، در واقع یک نسخه پایین تر از گوشی آیفون 12 پرو مکس بوده و طبیعتاً از برخی جهات ضعیف تر است.

با این حال، پیشرفت در کوچک کردن اندازه تراشه در سالهای اخیر کند شده و تراشه ایفون ۱۳ پرو مکس هنوز همان 5 نانومتری سابق باقی مانده است. طراحی زیبا با تعبیه 3 دوربین عقب از اولین ویژگی های دلفریب این گوشی های موبایل آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس است.

در حال حاضر تمام برنامه های مختلف را میتوان بدون کوچکترین مشکل از اپل استور دانلود کرد؛ اما درنظر داشته باشید که برای این کار باید حتما apple ID داشته باشید. پردازنده M1 اپل در حال حاضر برای محصولات مکبوک و دیگر محصولات رایانهای پل در حال استفاده هستند. اولین گوشی موبایل اپل استفاده از صفحه نمایش لمسی به عنوان بنیان اصلی گوشی هوشمند امروزه را برای خود ثبت کرد. این دوربین در شرایط نور کم تصاویر بسیار خوبی ثبت میکند و همچنین از pixel PDAF نیز برخوردارست طراحی دوربین ایفون ۱۳ به شکلیست که سنسورها جذب نور بیشتری خواهند داشت که حاصل آن عکسهایی با نویز کم و وضوح بالا خواهد بود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد گوشی آیفون 5c لطفا به بازدید از وب سایت ما.