کتابفروشان ایندی به لطف راه های جدید ارتباط با مشتریان در طی همه گیر شدن رونق می گیرند

از مایکل نیل از مالک کتابهای موزاییک در مورد تجارت در طی همه گیر شدن س Askال کنید ، و او کمی خجالت می کشد.

وی گفت: “به طور کلی ، شگفت انگیز است.”

“هفته گذشته 44 درصد رشد داشتیم. در ماه گذشته سی و شش درصد.”

و نیل تنها نیست. هنگامی که برای اولین بار همه گیری رخ داد ، کتابفروشی های مستقل سهم خود را از درد احساس کردند. قفل شدن در برخی از مناطق باعث متوقف شدن ترافیک پا شد. ناشران با در دست داشتن عناوین ، منتظر شرایط مناسب تر بودند.

براساس BookNet Canada ، فروش در بازار خرده فروشی کتاب انگلیسی زبان کانادا بین مارس و مه 24 درصد کاهش یافته است.

اما با سقوط سیلی از عناوین جدید در حالی رخ داد که کتابفروشان در سراسر کانادا در حال یافتن راه های جدیدی برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند.

با احتمال قفل شدن در آینده ، Saul از TYPE Books گفت نوامبر دسامبر جدید است. (CBC)

چه کتاب های خوبی می توانند انجام دهند

در تورنتو ، جوآن سائول ، مالک مشترک TYPE Books ، با محدود کردن درها ، خریدهای خود را انجام داد.

وی در مورد مشتریان محلی که هنگام پریدن او و صاحبش در اتومبیل ملاقات کرد گفت: “ما پشتیبانی خارق العاده ای داشتیم.”

در حالی که خوانندگان در تلاش برای از بین بردن بیماری همه گیر هستند ، آنچه Saul و صاحبان دیگر مشاهده کرده اند افزایش اشتها برای درک است.

وی گفت: “مردم در تلاشند تا ارتباط برقرار کنند.” “مردم سعی می کنند یاد بگیرند ، سعی می کنند جهان را درک کنند. … این کاری است که کتاب های خوب می توانند انجام دهند.”

داگ مینت ، مدیر اجرایی انجمن کتابفروشان مستقل تازه تأسیس کانادا ، گفت: فشار برای حمایت از فروشگاه محله قبل از همه گیری است.

وی به مقاله ای اشاره می کند که رایان رافائلی در ژانویه در انجمن کتابفروشان آمریکا (ABA) ارائه کرده است ، و در آن به بررسی احیای مجدد کتابفروشی های مستقل پرداخته است. از سال 2009 تا 2018 49 درصد افزایش تعداد فروشندگان کتاب داشته است ، با توجه به ABA.

مینت گفت: “این محلی گرایی نامیده می شود.” “این یک چیز است که فقط چیزی را در تلفن تایپ کنید. این یک چیز دیگر است که متوجه شوید شخصی با او کار می کند و نویسندگان را به شما می آورد.”

یک کارمند قفسه کتاب تحویل شراب و کتاب را به مشتری در Guelph ، Ont می آورد. (بن مینت)

تحویل کتاب و شراب ، خدمات اشتراک متناسب

اگر به دنبال مثالی می گردید ، محلی از قفسه کتاب در گلف ، اونت ، محلی که توسط خانواده مینت اداره می شود ، محلی نمی شود. هنگامی که بیماری همه گیر کاهش یافت ، وی گفت که آنها با یک جفت مکمل کتاب و شراب روبرو شده اند.

“ما مجوز مشروبات الکلی داشتیم. [Premier] داگ فورد در انتاریو گفت: “سلام ، شما می توانید آن را تحویل دهید.”

مینت گفت که تحویل کتاب و شراب Bookshelf در حال حاضر به هزاران رسیده است.

در کتابفروشی های کودکانه مابل در افسانه های تورنتو ، وقتی بیماری همه گیر باعث جلوگیری از مراجعه برخی از مشتریان شد ، مدیر کل لیزی مک کنزی شروع به دستکاری تعداد زیادی از کلوپ های هفتگی کتاب مجازی کرد.

وی گفت: “این باعث می شود بچه ها به خواندن ادامه دهند و این یک روش عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان است.”

Mabel’s Fables همچنین یک سرویس اشتراک ماهانه را شروع کرده است که عناوین متناسب با تنظیمات خواندن شما به خانه شما ارسال می شوند.

مایکل نیل ، بنیانگذار سیستم نرم افزاری Bookmanger ، گفت که فروشگاه ها با ایجاد محدودیت های همه گیری ، عجله می کنند تا فروش آنلاین را فعال کنند. (CBC)

فروشگاه های ایندی بصورت آنلاین در آغوش می گیرند

با حاشیه های محدود و محدودیت کارمندان ، بسیاری از کتابفروشی های کوچکتر تمرکز خود را بر فروش آنلاین قبل از همه گیری نشان ندادند. صاحب موزاییک نیل همچنین بنیانگذار Bookmanger ، یک سیستم نرم افزاری است که برای کتابفروشی ها ساخته شده است. در حالی که او صدها فروشگاه در کانادا داشت و از این محصول استفاده می کرد ، بسیاری از آنها از بخش فروش آنلاین واقعاً استفاده نکرده بودند.

سپس همه گیری رخ داد.

وی گفت: “ما مملو از تماس تلفنی بودیم.” “چگونه این را روشن کنیم؟ چگونه کار می کند؟”

تیم او برای دسترسی به فروشگاه های آنلاین در تلاش بودند و افزایش چشمگیری در بازدید داشتند. نیل گفت ، بین اوت و اکتبر سال 2019 ، نرم افزار ردیابی Bookmanger 17000 سفارش آنلاین را پردازش کرد. امسال نیز در همین بازه زمانی 116000 سفارش ثبت شده است.

صاحب کتابفروشی دانش ، شان لیبورد می گوید او و همسرش پس از اعتراضات Black Lives Matter ، موج جدیدی از مشتریان را در اینترنت دیده اند. (کتابفروشی دانش)

همچنین کتابفروشی دانش در برامپتون ، اونت ، شاهد هجوم جدیدی از مشتریان آنلاین بوده است. کتابفروشی دانش لیبورد برای ده ها سال در جامعه مورد توجه قرار گرفت و طیف گسترده ای از آنچه او به عنوان “کتاب های آفریقا محور” توصیف می کند را می فروشد.

به دنبال اعتراضات زندگی سیاه پوستان ، همسرش شروع به مشاهده جهش در فعالیت کرد.

وی گفت: “او مانند” وب سایت ما چه خبر است؟ ”

“ما هرگز هزاران نفر از كانادا نداشته ایم. این برای ما بسیار تعجب آور بود.”

قبل از COVID ، 90 درصد از فروش Liburd در فروشگاه بود. در ماه ژوئن و ژوئیه ، وی گفت 98 درصد از تجارت وی بازدید کنندگان از وب سایت کتابفروشی بوده است. موجی از مشتریان جدید به دنبال همه چیز بودند ، از جمله کتاب هایی مانند شکنندگی سفید و پوستی که در آن هستیم به کلاسیک توسط مایا آنجلو.

با نزدیک شدن هوای خنک تر و افزایش موارد ویروس کرونا در انتاریو ، Liburd در تلاش است تا خوش بینانه بماند.

“من سهام کریسمس خود را خریداری کرده ام. بنابراین من این احتمال را می دهم که در مورد آن مثبت باشم ، حتی اگر محدودیت های بیشتری وجود داشته باشد.”

برای تعطیلات گرسنگی می کشید

با احتمال قفل شدن در آینده ، Saul از TYPE Books گفت نوامبر دسامبر جدید است.

“ما واقعاً مردم را به خرید زودهنگام تشویق می کنیم و برخی از مشکلات توزیع را پیش بینی می کنیم.”

با کاهش در ناشران ، ناامیدی از تاخیرهای حمل و نقل بخشی از چشم انداز همه گیر است. ساول گفت: با خروج مشتری از خانه ، برخی دیگر هنگام ورود بیشتر خرید می كنند و برخی دیگر از قبل برنامه ریزی می كنند.

“ما داریم می بینیم که مردم توده ها را درست می کنند [of purchases] که ما به طور معمول به دیدن آن در ماه دسامبر عادت کرده ایم. “

تماشا کنید | کتابفروشان کوچک به لطف ارتباطات جدید در طی همه گیر شدن ، رونق می گیرند:

علی رغم نگرانی از جایگزینی خرده فروشان آنلاین مانند آمازون ، برخی از کتابفروشان کوچک در کانادا موفق شده اند به لطف راه های خلاقانه ارتباط با مشتریان پیشرفت کنند. 2:02

در مورد مینت ، وی پس از بررسی اعضای انجمن کتابفروشان مستقل کانادا ، گفت که بزرگترین مسئله هزینه حمل و نقل است. او دوست دارد که دولت فدرال به کتابفروشی های مشابه نرخ حمل و نقل کمتری که در حال حاضر کتابخانه ها از آن بهره مند هستند ، گسترش یابد.

اما در کل با آینده کتابفروشی های بزرگ او گفت ، COVID-19 مشتریان را به دنیایی از امکانات جدید باز می کند.

“من فکر می کنم مردم درک می کنند ، این فقط در مورد چگونگی دریافت آن نیست. اما آیا واقعاً می خواهید یک جامعه داشته باشید یا نه؟”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>