کرم مرطوب کننده چی بخرم ؟

در فصل گرما نیز تبخیر سطحی آب، نیاز به استفاده از آن را ایجاد میکند. یک کرم معمولی و یک بار استفاده از آن در روز برای شما کافی است و دیگر نیاز نیست پول خود را صرف لاینهای گران درمانی کنید. همچنین اوره 5% در ترکیابت کرم دیده میشهکه باعث میشه به راحتی در عمق لایه شاخی نفوذ کرده و مقادیر فراوانی آب را به خود جذب و برای مدت طولانی نگهداری کنه.وقتی این کرم رو میزنی کاملا پوست دست و صورت رو نرم میکنه و بعد از چند هفته استفاده مداوم تاثیرش به خوبی دیده میشه. وقتی اسم مرطوب کننده میاد اکثر ماها یاد مرطوب کننده های دست مثل مرطوب کننده ساویز یا کرم های قوطی شکلی که از قدیم مدیما بوده تا الان میفتیم اما اگه پوست خشکی دارید بهترین کار اینکه از مرطوب کننده برای پوست صورتتون هم استفاده بکنید.ما در ابتدای این مقاله ازتون خواستیم که به هیچ عنوان مرطوب کننده های دست و صورت رو باهم جایگزین نکنید مگر اینکه مرطوب کننده دستتون رو قبلا برای صورتتون استفاده کردید و مشکلی ایجاد نکرده باشه.

اگر این چربی کمتر از میزان مناسب ترشح شود ممکن است مشکلاتی از قبیل خشکی و پوسته پوسته شدن پوست را به وجود بیاورد. معمولاً این محصول در یک تیوب یا شیشه قرار دارد و روزی یک یا دو بار آن را روی پوست خود می زنید. اگر از نوع پوست خود مطمئن نیستید از یک کرم سبک استفاده کنید و سعی کنید با توجه به تغییرات پوستتان نوع آن را شناسایی کنید. هیچ چیز ناخوشایندتر از این نیست که قسمت هایی از پوستتان لک یا تغییر رنگ داشته باشد.

به خاطر داشته باشید اگر میخواهید تمام کرمهایی که از آنها استفاده میکنید تاثیر کافی روی پوستتان بگذارند باید از کرمهای مکمل آن هم استفاده کنید و کرمهای رطویت رسان مکمل خیلی از کرمهای دیگر هم هستند. گویچه های لیپوزوم به راحتی از سد دفاعی فیزیکی موجود عبور نموده و مواد مؤثره موجود در خود را در لایه های زیرین پوست، که نیازمند به مراقبت و درمان خاص می باشند، کرم مرطوب کننده تینولا آزاد می نماید. از سری عناصر این ترکیبات می توان به روغن های گیاهی مثل روغن بادام، جوجوبا، کنجد، آفتابگردان و … مرطوب کننده ها در بازار اشکال مختلفی دارند که با توجه به میزان چربی و آب آن ها متغیر است و به اشکال سرم، امولسیون مایع، پماد و کرم دیده می شوند.

بعد از خروج از حمام زمانی که پوست هنوز رطوبت دارد کرم آبرسان را به پوست خود بزنید. بعد از آن کرم مرطوبکننده را روی پوست ماساژ دهید. هیچ موقع کرم را روی پوست خود نکشید چون این کار به مرور زمان باعث افتادگی پوست میشود. از مرطوبکنندههای الکلدار و معطر استفاده نکنید زیرا چربی پوست را از بین میبرند و باعث آسیب به پوست میشوند. با مصرف منظم کرم رطوبت رسان، پوست خود را از خشکی و پوسته پوسته شدن محافظت می کنید. با افزایش سن، رطوبت و شادابی پوست کم تر میشه و کم کم چین و چروک ها ظاهر میشند استفاده از مرطوب کننده ها باعث میشه در روند طبیعی خشکی پوست و ایجاد چین و چروک ها تاخیر پیش بیاد.و این روند پیری پوست کند تر بشه و به همین خاطر ما استفاده از کرم آبرسان و مرطوب کننده رو برای پوست دست و صورت و حتی بدن پیشنهاد می کنیم.