گزارشگر فوتبال انگلیس خواننده سرود اخراج شده ونکوور کانوکس را اشتباه گرفت

وقتی مارک دونلی گزارشگر فوتبال انگلیس صبح شنبه بیدار شد و اخطارهای زیادی را در تلفن خود دید ، فکر کرد اعلامیه مهمی را درباره تیم تحت پوشش خود از دست داده است.

سپس ، وقتی دونلی پیام هایی را که در توییتر می گرفت بررسی کرد ، نگران بود که شب قبل کار وحشتناکی انجام داده باشد و فراموش نکند.

دونلی گفت: “من خیلی سریع با دیدن جستجوی سریع گوگل متوجه شدم که چه اتفاقی افتاده است.”

دونلی اخبار مربوط به تیم فوتبال ساندرلند را در شمال شرقی انگلیس پوشش می دهد.

مسئله ، او متوجه شد ، این است که او با خواننده سرود سابق ونکوور کانوکس که به تازگی کار خود را به خاطر خوانندگی در یک “تجمع آزادی” در ونکوور ، جایی که صدها نفر به محدودیت های اعمال شده توسط مأمور بهداشت استانی بریتیش کلمبیا اعتراض کردند ، کار خود را از دست داد ، مشترک است. .

این خواننده به جمعیتی که بسیاری از آنها از ماسک استفاده نمی کردند و از نظر جسمی فاصله نداشتند ، گفت که تصمیم گرفت آواز بخواند زیرا “پروتکل های قفل دراکونی” را زیر سوال می برد.

صاحب ونکوور کانوکس Francesco Aquilini توییت کرد که دونلی اکنون خواننده سابق سرود Canucks بود ، و به دنبال آن هشتگ wearamask توییتر است.

مارک دونلی خواننده پیشین سرود Canucks در گالری هنری ونکوور در 5 دسامبر سال 2020 ، یک روز پس از آنکه Vancouver Canucks از طریق توییتر گفت خواننده دیگر خواننده سرود این باشگاه نیست. (اخبار CBC)

دونلی ، گزارشگر ورزشی ، به انگلستان بازگشت ، به زودی متوجه این اتفاق ناگوار شد و برای روشن شدن خطا خود به توییتر رفت. مارک دونلی ، خواننده ، حساب کاربری در شبکه های اجتماعی ندارد.

اندکی پس از وی ، لحن پیام هایی که دریافت کرد تغییر کرد.

وی گفت: “من توییتهای زیادی خوب ، کاملاً عذرخواهانه و بسیار مهربانانه از بسیاری از مردم دریافت کرده ام.”

در مورد توصیه به دیگران که ممکن است در همان وضعیت قرار بگیرند ، دونلی پیشنهاد می کند همه چیز را سبک نگه دارید.

وی گفت: “من فکر می کنم شما فقط باید سعی کنید و آن را تا آنجا که می توانید با خونسردی قبول کنید و خیلی مجذوب آن نشوید.”

دونلی با توجه به تجربه خود در چند روز گذشته فکر می کند ممکن است نمایه توییتر خود را به عکس نزدیک تر تغییر دهد. او می گوید ممکن است مشخص کند که او کانادایی نیست.