2000 نفر در اعتراض به اقدامات بهداشتی COVID-19 از طریق Aylmer ، Ont. رژه می روند

شعار “برخیز!” و “آزادی ضروری است” ، در یک لحظه 2000 نفر در خیابان های آیلمر ، انتهای آن راهپیمایی کردند و خواستار پایان اقدامات بهداشت عمومی مانند استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی شدند که به منزله تعدی به حقوق آنها است.

معترضین با حمایت سایر گروههایی که تجمعات مشابهی را در اوتاوا و تورنتو برگزار کرده بودند ، تابلوهایی را در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود “واقعیتهای ترس” و “هیچ چیز عادی نیست”.

در این راهپیمایان افراد زیادی از جوامع بزرگ مذهبی شهر حضور داشتند.

هرما ون Meppelen Scheppink ، که از نزدیکی سنت توماس آمده بود ، گفت: “من اینجا هستم تا برای آزادی ایستادگی کنم. آزادی عدم برخورد بیش از حد دولت ، آزادی اجتماعات با کسانی که ما آنها را دوست داریم ، آزادی رفتن به جایی که می خواهیم برویم.” Ont. ، تا حمایت خود را نشان دهد.

معترضین در آیلمر ، اونت ، علائم مختلفی را در دست داشتند. (کیت دوبینسکی / CBC)

این رویداد در همان روز اتفاق افتاد که انتاریو رکورد جدید یک روزه 1،132 مورد COVID-19 را گزارش کرد.

با جمعیت 7500 نفری ، شهر آیلمر پاپ می شود. 7،500 ، بالاترین میزان مورد را در بین جامعه های اطراف و بیشترین را در منطقه بهداشتی خود دارد ، حتی اگر بهداشت عمومی جنوب غربی شامل دو شهرستان و دو شهر بزرگتر باشد. مقامات بهداشت عمومی در منطقه و مناطق اطراف این تجمع را خطرناک خواندند و گفتند: ترکیب جمعیت زیادی که ماسک ندارند می تواند برای شیوع ویروس کرونا ویروسی که باعث COVID-19 می شود فاجعه بار باشد.

این تظاهرات توسط کیمبرلی نویدورف ، مادر آیلمر ، با حمایت از کشیش جنجالی کلیسای خدا ، هنری هیلدبرانت ، که از ابتدای شیوع همه گیر علیه اقدامات بهداشت عمومی و تعطیلی کلیسای خود مبارزه کرده است ، سازمان یافته بود.

کاترین کارتر ، که از ویندزور ، اونت آمده بود ، گفت: “من اینجا هستم تا مخالفت خود را با یک دولت ظالم اعلام کنم. من می خواهم از این جامعه حمایت کنم. مردم برای ماسک اینجا هستند ، من برای آزادی اینجا هستم.” به تجمع های مشابه به اوتاوا رفته است.

“من در شش ماه گذشته شاهد رشد این جنبش بوده ام. هرچه مردم بلندتر باشند مردم بهتر ما را می شنوند.”

حداکثر 2،000 نفر از خیابانها و خیابانهای آیلمر ، انتهای این کشور ، با عصبانیت از ماسکها و قوانین فاصله فیزیکی که توسط دولتهای استانی و فدرال وضع شده بودند ، عصبانی شدند. (کیت دوبینسکی / CBC)

هنگامی که اخبار اعتراض و شهرهای دیگر در آیلمر منتشر شد ، شهردار اعلام وضعیت اضطراری کرد و منابع بیشتری را برای پلیس آزاد کرد.

مأموران پلیس ایلمر و پلیس استانی انتاریو در هنگام تجمع در مجتمع جامعه شرقی الگین و راهپیمایی بعدی از طریق شهر ایستادند.

کسانی که از اقدامات بهداشت عمومی در این شهر حمایت می کنند ، صبح یک تجمع کوچک خود را برگزار کردند و برخی در خیابان ها به تماشای معترضین که در حال عبور بودند ، صف کشیدند.

آناستازیا گفت: “این خانه من است. اکثریت آیلمر به الزامات ماسک پایبند هستند ، اما ما این گروه کوچک از افراد را داریم که صدها و صدها نفر را از خارج از جامعه به این کشور می آورند و آنها را تشویق می کنند تا از فروشگاه های ما خرید کنند.” ژلیناس وی افزود: “و ویروس مطمئنا شیوع خواهد یافت و آنها اهمیتی نمی دهند.”

آناستازیا گلیناس ، ساکن آیلمر ، می گوید کسانی که با دستورالعمل های بهداشت عمومی در این شهر مخالف هستند ، اقلیت هستند. (کیت دوبینسکی / CBC)

“آنها وحشت را از طریق این جامعه پخش می كنند. من نگران شهر و مشاغل موجود در شهر هستم. برخی كار خود را ترك كرده اند زیرا تعداد زیادی از مردم بدون نقاب وارد این شهر شده اند. من خجالت می کشم. اکثریت ، اینگونه نیست. ”

مایک مور در میان تعداد زیادی از معترضین که تابلویی با عنوان “از همسایگان خود را محافظت کن ، ماسک بزن!”) ایستاد.

وی گفت: “من معتقدم که با ویروس کرونا در یک بیماری همه گیر هستیم و باید آن را جدی بگیریم. دولت به یک دلیل ماسک ها را به وی سفارش داد.” “من خجالت می کشم. من هرگز در اینجا در این جامعه ساکت چنین چیزی ندیده ام.”

مایک مور ، ساکن آیلمر ، می گوید از افرادی که در شهرش معترض به اقدامات بهداشت عمومی هستند خجالت می کشد و از کسانی که بیرون از جامعه به اعتراض آمده اند عصبانی است. (کیت دوبینسکی / CBC)

کیمبرلی نویدورف ، سازمان دهنده اعتراضات ، با جمعیت زیادی صحبت می کند. (کیت دوبینسکی / CBC)