اتاوا از بودجه مرغداران و تخمگذاران که از معاملات تجارت آزاد آسیب دیده اند ، رونمایی کرد

وزیر کشاورزی کانادا روز شنبه اعلام کرد کشاورزان تخم مرغ و مرغ کانادایی که به دلیل دو توافق نامه تجارت آزاد اخیر سهم بازار داخلی خود را از دست داده اند ، به زودی به 691 میلیون دلار پول نقد فدرال دسترسی خواهند داشت.

ماری کلود بیبو جزئیات بودجه مورد انتظار را در یک کنفرانس خبری مجازی به اشتراک گذاشت.

وی گفت: “امروز ما کشاورزان جوان خود را برای رشد و موفقیت فردا قرار می دهیم.”

این پول به دنبال مبلغی معادل 1.75 میلیارد دلار برای بخش های لبنی است كه به معاملات تجارت آزاد با اروپا و كشورهای حاشیه اقیانوس آرام مربوط می شود ، یكی كه در سال 2017 و دیگری در سال 2018 به اجرا درآمد.

بودجه بخش لبنیات طی هشت سال جریان داشت و اولین پرداخت 345 میلیون دلاری سال گذشته ارسال شد.

اما روز شنبه ، بیبو برنامه ای را برای پرداخت های باقیمانده اعلام کرد که جریان پول در طی سه سال را شاهد خواهیم بود – شروع با 468 میلیون دلار در 21-2020 ، 469 میلیون دلار در 2221 2021 و 468 میلیون دلار در 2022-23.

بیبو گفت که آخرین بودجه اعلام شده برای دامداران به طور متوسط ​​80 مزرعه گاو است که در سال اول 38000 دلار پرداخت مستقیم دریافت می کنند.

پرداخت براساس فرمول

دیوید وینز ، معاون رئیس دامداران کانادا ، گفت که این پول به مزارع کمک می کند تا برای آینده سرمایه گذاری کنند.

وی گفت: “من فکر می کنم به ویژه برای کشاورزان جوان که از زمان تصویب این توافق نامه ها واقعاً دست و پنجه نرم کرده اند ، آنها در حال حاضر می توانند فرصت هایی را ببینند که چگونه می توانند به انجام این سرمایه گذاری ها در مزرعه ادامه دهند تا بتوانند ادامه دهند.”

بودجه اخیراً اعلام شده برای دامداران به طور متوسط ​​گاو 80 گاو است که در سال اول 38000 دلار پرداخت مستقیم دریافت می کنند. (دیل مولنار / CBC)

بیبو گفت ، پرداخت ها براساس فرمول های ساخته شده توسط گروه های کاری است که پس از امضای معاملات تجاری تشکیل شده اند.

این بدان معنی است که پول دقیقاً منعکس کننده میزان ضرر صنایع مختلف در اثر معاملات نیست.

“این واقعاً بهترین درک ما از تأثیرات آینده است و به آنها امکان سازگاری را می دهد.”

شرکای تجاری به دنبال دسترسی بیشتر کانادایی برای محصولات بودند

صنایع لبنی ، مرغ و تخم مرغ در کانادا برای اطمینان از درآمد ثابت برای کشاورزان در این بخش تنظیم شده است ، اما شرکای تجاری خارجی کانادا معتقدند که این سیستم حمایت گرایانه است.

این باعث شد که این سه صنعت در سه معامله تجاری جداگانه کانادا در سالهای اخیر به یک نقطه مهم تبدیل شوند: توافق نامه جامع اقتصادی و تجاری با اروپا (CETA) ، توافقنامه جامع و مترقی برای مشارکت بین اقیانوس آرام (CPTPP) و کانادا توافق نامه تجارت ایالات متحده و مکزیک (CUSMA).

شرکای تجاری خواستار دسترسی بیشتر کانادایی به محصولات خود بودند ، که به گفته تأمین کنندگان کانادایی ، بازدیدهای گسترده ای به خط اصلی آنها منجر خواهد شد.

بودجه دولت فدرال در مارس 2019 به نوبه خود تا 3.9 میلیارد دلار غرامت برای امتیازات تجاری انجام شده در زمینه مدیریت تامین اختصاص داده بود.

وجوه اعلام شده توسط Bibeau در روز شنبه فقط به CETA و CPTPP مرتبط است ، اما وی گفت که آخرین ترتیب موجودی بودجه قبلی را اعلام کرده است.

بنوئه فونتین ، رئیس مرغداران کانادا ، که گفت هنوز جزئیات ترتیب بودجه بخش خود را ندیده است ، گفت: “فکر می کنم روز خوبی است.

پول اعلام شده در روز شنبه پیش از افشای ثروت مالی دولت لیبرال در قالب یک به روزرسانی اقتصادی است. انتظار می رود که مشخص شود که چه مقدار برای برنامه های اضطراری مربوط به COVID-19 هزینه شده است اما برخی از هزینه های جدید در زمینه های دیگر نیز شرح داده شود.

بیبو گفت وجوه اعلام شده در روز شنبه در آنجا منعکس خواهد شد اما مبلغی که به عنوان غرامت برای توافق کانادا و آمریکا و مکزیک اختصاص داده می شود ، هنوز در حال تصمیم گیری است.