اتاوا انتظار داشت امروز اعلامیه اینترنت باند پهن کند

دولت لیبرال قرار است امروز در مورد برنامه وعده داده شده آنها برای گسترش دسترسی باند پهن سریع به روستاهای کانادا اعلامیه کند.

این اعلامیه در حالی منتشر می شود که بیشتر کانادایی ها در حالی که در خانه در طی بیماری همه گیر COVID-19 گیر افتاده بودند ، در اینترنت زندگی می کنند.

نخست وزیر جاستین ترودو قرار است این خبر را در ساعت 10 صبح ET به همراه وزیر نوآوری نودیپ بینز ، مریم مونسف توسعه اقتصادی روستایی ، کاترین مک کنا وزیر زیرساخت و پابلو رودریگز رهبر کاخ دولت اعلام کند.

به دنبال آن یک توجیه فنی برای خبرنگاران در مورد “تلاش های دولت برای حمایت از دسترسی سریع اینترنت به کانادایی ها در جوامع روستایی و دوردست” ارائه خواهد شد.

دولت لیبرال سال گذشته قول بهبود دسترسی در مسیر مبارزات انتخاباتی را داد و مونسف قول داد که در واکنش به همه گیری همه جانبه ، برنامه ها را تسریع کند.

این تعهد در سخنرانی تاج و تخت بار دیگر در سپتامبر تکرار شد.

ژنرال ژولی پایت ، فرماندار ، با خواندن سخنرانی گفت: “دولت برنامه های زمانی و اهداف صندوق باند پهن جهانی را تسریع می کند تا اطمینان حاصل کند که همه کانادایی ها ، در هر کجا زندگی می کنند ، به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند.”

CRTC در سال 2016 اینترنت پهن باند را به عنوان یک سرویس اساسی ارتباط از راه دور اعلام کرد.

با این حال ، داده های آن نشان می دهد که فقط 40.8 درصد از خانوارهای روستایی کانادا حداقل به 50 مگابیت بر ثانیه (MBps) سرعت بارگیری و 10 مگابیت بر ثانیه سرعت بارگذاری دسترسی دارند.