انواع لوله و تعاریف آن

نوع دیگری از لوله ها که در مرور زمان برای انتقال سهل تر فاضلاب کاربرد داشته ، می توان به لوله پلی اتیلن با اتصالات جوشی پلی اتیلن اشاره کرد .این نسل از لوله ها از مزایای بیشتری نسبت به سایر لوله ها برخور دارند ،که از مهم ترین آنها وزن کمتر و اجرای ساده تر لوله های پلی اتیلن است. با بیشترین استقبال در میان مشتریان برای انتقال فاضلاب مواجه است .مهم ترین دلیل استفاده بیشتر از لوله پلیکا در بین انواع لوله فاضلاب قیمت پایین آن می باشد.

به دلیل تحمل فشار بالای لوله به روش اتصال جوش حرارتی و جوش سربه سر صورت می گیرد. این لایه کروم باعث افزایش مقاومت آهن نسبت به گرما، رطوبت و ضربه میشود و لوله استنلس استیل یک لوله ضدزنگ، ضد خوردگی و ضدضربه بشمار میآید. اگرچه گسترگی استفاده از این لوله ها به خاطر تکنولوژی و ماتریال های جدید به مانند گذشته نیست.

به این خاطر که در اثر جوشکاری روی موجود در لوله ها اکسید می شود و گاز اکسید روی به وجود می آید. ازانواع لوله لوله کشی ساختمان میتوان به لوله کشی آب، گاز، فاضلاب و سیستم گرمایشی اشاره کرد که خدمات مربوط به انواع این لوله کشی هارا را میتوانید در شرکتهای تأسیساتی مانند شرکت تأسیسات لوله های بدون درز فلزی مردانی دریافت کنید. هر کدام از این لوله ها می توانند با توجه به ویژگی های خود در بخش های مختلفی همچون سیستم های تخلیه ی شیمیایی، فرآیند های صنعتی، انتقال آب، توزیع آب گرم و سرد، سیستم های فاضلابی و اتصالات فرعی لوله کشی مورد استفاده قرار گیرند.

چنانچه محل پيوند به صورت كاملاً عمودي و سرتوپي رو به بالا باشد نيازي به كمربند سرب ريزي نيست اما اگر محل پيوند افقي يا مايل يا سرتوپي رو به پايين باشد استفاده از كمربند سرب ريزي ضروري است و بايد با استفاده از كمربندهاي نخ سوز يا لاستيكي يا فلزي يا گل رس با ايجاد مسير سرب ريزي عمل سرب ريزي را انجام داد . اين لايه فلزي مقاومت در برابر فشار، حرارت و نفوذ اكسيژن را تامين مي كند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لوله های بدون درز مانیسمان لطفا به بازدید از وب سایت ما.