با افزایش موارد COVID-19 ، Flames GM Treliving چالش های عمده ای را در پیش بینی NHL می بیند

در یک فصل عادی ، برخی از اعضای بخش پیشاهنگی کالگری فلامس بیش از 200 بازی در لیگ هاکی غربی حضور دارند.

امسال ، با بازی COVID-19 که باعث خرابی لیگ قهرمانان می شود ، مدیر کل کالگری ، براد ترلیوینگ نمی داند که تعداد زیادی از بازی های پیشاهنگان شعله ها را به صورت حضوری تماشا می کنند. این امر بر تصمیمات گرفته شده توسط Flames و سایر تیمها تأثیر خواهد گذاشت ، در پیش نویس ورودی NHL 2021 وجود دارد.

ترلیوینگ گفت: “کمتر بازی انجام می شود.” “اگر بازی های کمتری وجود داشته باشد ، تعداد بازدیدها نیز کمتر خواهد شد. این مسئله کار را دشوارتر خواهد کرد.”

سه لیگ برتر نوجوانان کانادا در حال حاضر در مورد برنامه ها و افرادی که ممکن است برای تماشای بازی ها به ساختمان ها راه یابند ، “کاملاً نقشه” هستند.

ترلیوینگ گفت: “این کار چالش برانگیزتر شده است ، اما شما باید راهی برای انجام کار به بهترین شکل ممکن پیدا کنید.”

“اگر COVID به ما چیزی آموخته است ، این بدان معناست که شما باید انعطاف پذیر باشید و باید با تغییر اوضاع ، هفتگی ، روزانه ، ساعتی محوری باشید.”

مسابقات لیگ برتر هاکی نوجوانان کبک در تاریخ 2 اکتبر آغاز شد ، اما برخی از تیم ها به دلیل آزمایشات مثبت COVID یخ زدند. لیگ هنوز برنامه دارد که یک برنامه 60 بازیه برگزار کند.

تماشا کنید | دیو پولین ، تحلیلگر NHL ، درباره مراحل بعدی NHL بحث می کند:

NHL در مرحله پلی آف جام استنلی 2020 صفر مورد حباب داشت ، اما آینده لیگ چیست؟ آندی پتریلو با تحلیلگر NHL دیو پولین صحبت می کند. 6:03

WHL تاریخ شروع 8 ژانویه را تعیین کرده است. برنامه هنوز قطعی نشده است اما حداکثر 52 بازی امکان پذیر است.

لیگ هاکی انتاریو در حال شروع یک فصل 40 بازی از 4 فوریه است.

ران Robison ، کمیسر WHL ، گفت که لیگ قصد دارد “همه تلاش ما را برای پذیرش” پیشاهنگان NHL انجام دهد.

وی گفت: “واقعیت این خواهد بود كه بازی های كمتری وجود دارد.”

نوار را عقب بزنید

پیشاهنگان امیدوارند که تا آنجا که ممکن است در بازی ها شرکت کنند ، اما تیم ها باید بیشتر به ویدیو اعتماد کنند.

Treliving گفت ویدئو “بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و شما از آن مسافت پیموده می کنید” ، به خصوص برای تیم های بازیکن که قبلاً به آنها توجه داشته اند.

وی گفت: “تماشای ویدیو هنگامی که کمی بازیکن را می شناسید ، مزیت بیشتری دارد.” “وقتی بازی را روشن می کنید و سعی می کنید بازیکنان را شناسایی کنید ، این اولین بازدید شما است ، چالش برانگیزتر است.”

استفاده از ویدئو احتمالاً بر انتخاب های دور اول پیش بینی شده مانند وینگر دیلن گونتر از Edmonton Oil Kings یا مدافع دفاع Brandt Clarke از Barrie Colts تأثیری نخواهد داشت. اما پیشاهنگی که نمی توانند بازی ها را به صورت زنده تماشا کنند ، می تواند منجر به عقب افتادن بازیکنان دیگر در پیش نویس شود.

ترلیوینگ گفت: “این معمولاً به نمایش ها برمی گردد.” “این بچه ها ، بعداً با انتخاب دور ، شما بر اساس تعداد دفعاتی که آنها را می بینید ، درک خوبی از آنها پیدا می کنید.”

انجام کمتر بازی همچنین شانس تأثیرگذاری بازیکنان در پیشاهنگی را کاهش می دهد.

وی گفت: “ممكن است پسرانی باشند كه قرار نیست آنقدر بازی كنند.” “اگر قرار نیست بازی کنید ، دیده نمی شوید.”

Treliving گفت ، فیلم “راه طولانی را طی کرده است” ، اما پیشاهنگان “هنوز کمی برده کیفیت هستند.

“شما می توانید به عنوان یک پیشاهنگ بزرگترین ارزیاب استعداد باشید ، اما اگر کیفیت خیلی خوبی نیست ، واقعاً جستجوی آن دشوار است.”

آستر نقره ای

لیگ هاکی کانادا در تاریخ 12 مارس اعلام کرد که به دلیل COVID-19 بازی های باقی مانده در فصل منظم 2020 را لغو می کند. چند هفته بعد جام یادبود ، برنامه ریزی شده برای کلونا ، پیش از میلاد ، لغو شد.

در حالی که مایل به بازی دوباره هستند ، برخی از بازیکنان نوجوان مانند Colton Dach معتقدند که اخراج طولانی مدت در واقع توانایی پیش نویس آنها را بهبود می بخشد.

داچ ، یک وینگر 17 ساله با تیغه های ساسکاتون که پیش بینی می شود از دور چهارم تا ششم انتخاب شود ، گفت: “ما شش یا هفت ماه آموزش دیده ایم و می توانیم خودمان را بهتر کنیم.”

“برای من شخصاً ، من قبلاً فهمیده ام که سریعتر و قوی ترم.”

وقت اضافی همچنین به زاک اوستاپچوک – مهاجم 17 ساله با غول های ونکوور – کمک کرده تا از آسیب دیدگی شدید زانو که فصل او را در سال گذشته کوتاه کرد ، بهبود یابد.

اوستاپچوک گفت: “من هشت ماه از بهبودی ام می گذرد ، بنابراین مطمئناً کمک می کند.”

ترلویینگ موافقت کرد که یک تابستان طولانی برای تمرین و بهبودی به نفع بسیاری از بازیکنان واجد شرایط پیش نویس باشد.

وی گفت: “آنها آن زمان را برای رشد جسمی داشته اند.” “این جبران می شود … شما آنقدر بازی نمی کنید که دیده شوید. اما در طولانی مدت ، این می تواند یک چیز خوب برای بعضی از این بچه ها باشد که آنها این زمان آموزش اضافی را داشته اند.”