بلوک Québécois برای جلوگیری از فرو رفتن احزاب در کمک های همه گیر تلاش می کند

رهبر بلوک کبکوا ، ایو-فرانسوا بلانشت در حال اقدام برای جلوگیری از دسترسی احزاب سیاسی به کمک های همه گیر است که برای مشاغل سخت در نظر گرفته شده است.

بلانشت امروز در یک کنفرانس خبری گفت: “آنها در سختی نیستند.” “آنها هرگز ، حتی اگر در مشكلی به سر می بردند ، نباید این پول را لمس كنند.”

بلانشت گفت که وی در حال اصلاح اصلاحیه لایحه C-9 است ، قانونی که دولت اخیراً برای به روزرسانی کمک های همه گیر خود به مشاغل کوچک ارائه کرده است. وی گفت ، این اصلاحیه مانع از احزاب در کمک های همه گیر برای کمک به مشاغل و سازمان ها در پرداخت اجاره و حقوق کارمندان می شود.

ویدئو | Bloc Québécois مهمانی ها را به خاطر گرفتن پول برای مشاغل دشوار منفجر می کند

ایو-فرانسوا بلانشت ، رهبر بلوک کبکوا می خواهد با پیشنهاد اصلاحیه قانونی که مانع استفاده از یارانه های همه گیر احزاب فدرال می شود ، احزاب سیاسی را از استفاده از کمک های همه گیر که قرار است به مشاغل دشوار کمک کند ، متوقف کند. 1:49

وی گفت که بلوک استفاده از یارانه های همه گیر فدرال را در نظر نگرفته است. در همین حال ، NDP تأیید کرد که هنوز به یارانه دستمزد متکی است.

جگمیت سینگ رهبر NDP به خبرنگاران گفت: “من معتقدم یارانه دستمزد مهم است.” “تا زمانی که صلاحیت داشته باشیم ، باید از آن برای اشتغال افراد استفاده کنیم. و اگر صلاحیت نداشته باشیم ، پس از آن استفاده نخواهیم کرد.”

ویدئو | جگمیت سینگ به س questionsالات مربوط به میزان استفاده از یارانه دستمزد NDP پاسخ می دهد

NDP تأیید کرده است که هنوز به یارانه دستمزد متکی است. جگمیت سینگ ، رهبر NDP ، به خبرنگاران گفت: “من معتقدم یارانه دستمزد مهم است.” وی گفت: “تا زمانی که صلاحیت داشته باشیم ، باید از آن برای اشتغال افراد استفاده کنیم. و اگر صلاحیت نداشته باشیم ، پس از آن استفاده نخواهیم کرد. “ 0:37

احزاب لیبرال و محافظه کار در بیانیه های ایمیل خود گفتند که دیگر از یارانه دستمزد اضطراری کانادا استفاده نمی کنند.

حزب لیبرال کانادا از مارس تاکنون 1،253،833.07 دلار کمک اضطراری دریافت کرده است. مدیر ارشد ارتباطات حزب ، برادن کیلی ، گفت که لیبرال ها به کمک های مردمی اعتماد می کنند و یارانه اضطراری بیش از 80 نفر را در استخدام خود نگه می دارد.

کیلی گفت حزب از آن زمان جمع آوری یارانه را متوقف کرده است.

کیلی گفت: “حزب لیبرال کانادا درخواست های بیشتر برای یارانه دستمزد اضطراری را بیش از پایان ماه آگوست به حالت تعلیق درآورد.” “رویدادهای شخصی جمع آوری کمک از اوایل ماه مارس مطابق با راهنمایی های بهداشت عمومی متوقف شد ، و این همچنان ادامه دارد – با جمع آوری کمک های مالی جدید به صورت آنلاین ، از طریق ایمیل و تلفن.”

حزب محافظه کار کانادا که حدود 60 کارمند تمام وقت دارد ، از اواسط ماه مارس 1.02 میلیون دلار دریافت کرده است. رهبر ارین اتول به این حزب دستور داده است که دیگر یارانه را نپذیرد و پولی را که دریافت کرده بازپرداخت کند.

کوری هان ، مدیر ارتباطات احزاب گفت: “ارین اتول معتقد است که یارانه دستمزد برای کمک به بقای مشاغل و نه کمک به احزاب سیاسی طراحی شده است.” “در همان زمان ، ارین اتول کاملاً واضح بود که به لیبرال های ترودو اجازه نمی دهد از پول مالیات دهندگان به عنوان یک مزیت ناعادلانه استفاده کنند ، به ویژه هنگامی که آنها تلاش می کردند انتخابات زودهنگام را ترتیب دهند.”

حزب سبز کانادا می گوید از دعوت بلوک حمایت نخواهد کرد. ارقام ارائه شده توسط این حزب نشان می دهد که این حزب 361،853 دلار از یارانه دستمزد اضطراری کانادا دریافت کرده است.