به عنوان بخشی از معامله برای تسویه حساب سریع ، فری لند برای کمک به تجارت کرایه خواهد داشت

وزیر مالیه کریستیا فری لند امشب در مجلس عوام در مورد آخرین پیشنهاد دولت خود برای تغییر شکل کمک به مشاغل آسیب دیده توسط COVID-19 با کبابی روبرو خواهد شد.

نمایندگان مخالف این فرصت را خواهند داشت که از فری لند به مدت چهار ساعت در مورد جنبه های مختلف لایحه معروف به C-9 و اقتصاد مبتلا به بیماری همه گیر کشور س questionال کنند.

میلیاردها دلار کمک فدرال در حال حاضر به جایگزینی درآمد از دست رفته و مدیریت هزینه های شرکتهایی که با کاهش درآمد مواجه هستند ، کمک کرده است.

این بسته کمک با تمدید یارانه دستمزد فدرال تا تابستان آینده ، با لغو کاهش ارزش برنامه ریزی شده قبلی و گسترش یک برنامه محبوب وام تجاری ، تحت C-9 تغییر خواهد کرد. این قانون همچنین می تواند یک برنامه تخفیف رانت را که بسیار مورد انتقاد قرار گرفت مجدداً انجام دهد ، زیرا طرح اصلی آن نیاز به خرید از صاحبخانه داشت که بسیاری از آنها در آن شرکت نکردند. و همچنین به کسب و کارهایی کمک خواهد کرد که درآمدشان به دلیل قفل های محلی شده برای کاهش سرعت گسترش COVID-19 خراب شده است.

فری لند بعد از ظهر امروز در حالی که ابراز حمایت از تمدید محدودیت های شدید در بزرگترین شهر کانادا برای یک هفته دیگر کرده بود ، در یک توییت به کمک های اضافی اشاره کرد.

وی افزود: “همانطور كه ​​ما در حال طغیان ویروس در اروپا هستیم و اقدامات بسیار سختی كه هم اكنون برای مهار آن لازم است ، خوشحالم كه تورنتو محدودیت های هدفمندی را برای جلوگیری از چنین اقدامات سختگیرانه ای در نظر گرفته است – و به ما در نگهداری فرزندان خود در مدرسه ، “فری لند ، که نماینده تورنتو است ، نوشت.

“من می دانم که این محدودیت ها برای بسیاری از مشاغل تورنتو دشوار است. به همین دلیل است که ما برای تمدید یارانه دستمزد ، ایجاد یارانه اجاره جدید و پشتیبانی قفل اضافی بسیار سخت تلاش می کنیم.”

احزاب به توافق رسیدند

لیبرال ها روز چهارشنبه با احزاب مخالف به توافق رسیدند تا از طریق مجلس عوام قانون را سریعاً پیگیری کنند و این قانون تا روز جمعه تصویب شود. قبل از تصویب مفاد آن ، سنا هنوز مجبور به تصویب این لایحه است.

ایو-فرانسوا بلانشت ، رهبر بلوک کبکوا صبح روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت که او می خواهد اطمینان حاصل کند که تغییراتی در یارانه دستمزد شامل مقرراتی می شود که احزاب سیاسی را مستحق کمک نیستند.

لیبرال ها ، محافظه کاران و نیو دموکرات ها در اوایل سال جاری که کمک های مالی آنها به دلیل همه گیری خشک شد ، از برنامه یارانه دستمزد استفاده کردند. بلانشت گفت: “آنها هرگز ، حتی اگر در مشكلی به سر می بردند ، این پول را لمس نمی كردند.”

جدیدترین آمار فدرال نشان می دهد که برنامه یارانه دستمزد 46.8 میلیارد دلار کمک به 344،290 مشاغل مختلف از زمان راه اندازی آن پرداخت کرده است. لیبرال ها قول داده اند که به زودی یک به روزرسانی مالی را ارائه دهند ، اما فری لند هنوز نگفته است که چه زمانی این سند منتشر می شود تا دید تازه ای از امور مالی فدرال ارائه دهد.

آخرین نگاه دولت به کتابها در ماه جولای کسری 343.2 میلیارد دلار در سال مالی را تخمین زده بود ، اما این قبل از وعده های اضافه شده در سخنرانی تخت سلطنت بود. از آن زمان فری لند نسبت به پس گرفتن کمکها خیلی زود هشدار داده و می گوید در نهایت این هزینه برای کشور بیشتر است.

ناظر بودجه برای گزارش روز جمعه

آماری که توسط روزنامه مطبوعات کانادایی ردیابی شده نشان می دهد از زمان ورود آنلاین سیستم در اواخر ماه سپتامبر (پس از جایگزینی موقت با مزایای پاسخ اضطراری کانادا) ، حدود 1.8 میلیون مورد مطالبه بیمه اشتغال وجود داشته است و حدود 1.15 میلیارد دلار مزایا پرداخت شده است.

حدود یک میلیون نفر دیگر برای مزایای بازیابی جدید کانادا درخواست کرده اند – که به افرادی که شرایط EI را ندارند پرداخت می شود.

افسر بودجه پارلمانی روز جمعه گزارش خواهد داد که چه مقدار از پس هزینه های امور مالی فدرال برمی آید تا قبل از کنترل کسری بودجه.

دموکرات های جدید روز پنجشنبه پیشنهادی را به مجلس عوام ارائه دادند تا لایحه کمک را از طریق مالیات بر دارایی افراد با ارزش بیش از 20 میلیون دلار – که سازمان برنامه و بودجه تخمین می زند 5.6 میلیارد دلار باشد – و مالیات بر آنچه حزب بیش از حد سود نامید ، پوشش دهد. برای شرکت های بزرگ

جگمیت سینگ ، رهبر NDP ، گفت: سود اضافی بیش از حد معمول روند درآمد کسب و کار است ، بر اساس ارزیابی اینکه چه مقدار از این سود اضافی ناشی از همه گیری است.

وی گفت: “به جای اینکه بار مردم را به دوش بکشیم ، باید از کسانی که در این زمان واقعاً عملکرد خوبی داشته اند بخواهیم سهم عادلانه خود را پرداخت کنند.”