جگمیت سینگ و AOC برای یافتن شیادی در بازی موفق در میان ما در حال کار هستند

رهبر دموکرات های جدید دستکش را به الکساندریا اوکاسیو-کورتز ، نماینده کنگره آمریکا انداخته است و روابط کانادا و ایالات متحده ممکن است هرگز یکسان نباشد.

جگمیت سینگ نماینده آتشنشان از نیویورک معروف به AOC را به دور یک دور دعوت کرد در میان ما، یک بازی آنلاین چند نفره محبوب ، و او قبول کرد.

Ocasio-Cortez اولین بازی خود را در ماه گذشته به صورت مستقیم پخش كرد و تلاش كرد رأی دهندگان جوانتر را برای انتخابات 3 نوامبر جذب كند. جلسه در بستر بازی Twitch 439،000 بیننده خیره کننده به خود جلب کرد.

مسابقه جمعه ، که در Twitch نیز پخش خواهد شد ، از ساعت 7 بعدازظهر شروع می شود.

اوکازیو-کورتز 31 ساله که یک حامل استاندارد جنجالی سیاست های مترقی چپ است ، برای اولین بار به عنوان نماینده منطقه خود در نیویورک در مجلس نمایندگان در سال 2018 انتخاب شد.

از آن زمان ، او به یکی از چهره های شناخته شده در Capitol Hill ، بخشی از یک جناح مترقی حزب دموکرات تبدیل شده است که شامل برنی سندرز و الیزابت وارن ، امیدهای قبلی ریاست جمهوری است.

پخش مستقیم قبلی بیننده بالایی داشت

در میان ما تیمی از فضانوردان کوچک که در تلاشند به زمین برگردند در مقابل یکی از خودشان ، یک خرابکار ناشناس که هدفش کشتن سایر اعضای خدمه است ، قبل از اینکه کشتی خود را تعمیر کنند و غارتگر را شناسایی کند ، چاله می زند.

“اعضای کانادایی پارلمان و اعضای کنگره ایالات متحده یکدیگر را به فضا تخلیه می کنند. چه مشکلی می تواند رخ دهد؟” Ocasio-Cortez در پاسخ به دعوت سینگ توئیت کرد. “فردا می بینمت.”

پخش مستقیم اوكاسیو كورتز در 20 اكتبر ، كه شامل ایلهان عمر ، همكار نماینده همكار مجلس بود ، یكی از رویدادهای پر بازدید در تاریخ 9 ساله Twitch بود كه به روشی محبوب برای سیاستمداران برای جذب طرفداران جوان تبدیل شده است.

این رکورد هنوز متعلق به یک گیمر حرفه ای است که بازی می کرده است Fortnite با سوپراستار کانادایی دریک ، خواننده رپ تراویس اسکات و گیرنده گسترده NFL JuJu Smith-Schuster ، 628000 بیننده را جذب می کند.