در بررسی طولانی مدت خانه مراقبت ، می گوید که استانها باید آزمایش نظارت را برای نبرد با COVID-19 انجام دهند

یکی از بزرگترین اپراتورهای اقامت و مراقبت طولانی مدت سالمندان کانادایی خواستار انجام آزمایشهای نظارتی گسترده از استانها به عنوان بخشی از بررسی داخلی است که قرار است روز دوشنبه منتشر شود.

ریاست این بررسی برای Revera توسط دکتر باب بل ، معاون سابق وزیر بهداشت در انتاریو و مدیر عامل سابق بیمارستان انجام شد.

بل برای پرداختن به عنوان رئیس بررسی ، که توسط متخصصان بهداشت عمومی بین المللی و ملی که داوطلبانه وقت خود را انجام داده اند ، پرداخت نشده است.

آزمایش نظارت در انتاریو شامل آزمایش کارکنان علامتی و بدون علامت است که تعداد دفعات آن بستگی به محل استقرار هر جامعه در چارچوب استانی انتاریو دارد. انتاریو همچنین ساکنان و کارمندان را به طور فعال غربال می کند.

وی در جریان مصاحبه ای که پخش شد ، گفت: “مهمترین عامل بستگی به میزان ویروس در جامعه دارد.” رزماری بارتون زنده روز یکشنبه

“این افراد ناآگاهانه ، به نفع بیماران خود ، به کار می آیند ، و اگر آزمایش نشوند ، [the risk] از آنها ناخواسته بیماری را به خانه منتقل می کنند در زمانی که آلوده هستند اما بدون علامت است. “

بل گفت: انتاریو آزمایش نظارت را اتخاذ کرده و از آن زمان توانسته است به طور م effectivelyثرتری از ساکنان مراقبت های طولانی مدت محافظت کند.

هنوز در جاهای دیگر کانادا تصویب نشده است ، جایی که هزاران مورد مرگ COVID-19 در خانه های مراقبت گزارش شده است.

بل گفت: “دولت آزمایشات اجباری را موظف نکرده است.” گزارش ما می گوید: “Revera خود در واقع با شرکت های خصوصی آزمایش قرارداد می بندد تا در واقع کارکنان خود را آزمایش کند و این یکی از مهمترین موارد برای محافظت از ساکنان است.”

تماشا کنید | دکتر باب بل قبل از انتشار گزارش در روز دوشنبه ، برخی از یافته ها را با رزماری بارتون بحث می کند:

گزارشی با بررسی واکنش Revera به اولین موج COVID-19 در خانه های مراقبت طولانی مدت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. دکتر باب بل ، رئیس مروری ، می گوید که درسهای موج اول در مرحله دوم استفاده می شود. 2:03

Revera بیش از 70 خانه مراقبت طولانی مدت در بریتیش کلمبیا ، آلبرتا ، منیتوبا و انتاریو و بیش از 500 خانه در سراسر آمریکای شمالی و انگلستان اداره می کند. این مرکز همچنین نزدیک به 100 محل اقامت بازنشستگی را در همان استانها و همچنین در ساسکاچوان اداره می کند.

از ابتدای شیوع همه گیر در کانادا تا 31 آگوست ، شیوع آن در 87 سایت Revera وجود داشت – یعنی هر یک از خواص آسیب دیده ، که شامل 55 خانه مراقبت طولانی مدت و 32 محل اقامت در بازنشستگی بود ، حداقل یک مورد از COVID-19 گزارش شده است. .

تأثیر ویروس در مراکز مراقبت طولانی مدت Revera قابل توجه بود. 874 مورد COVID-19 و 266 مرگ وجود دارد که 30 درصد مرگ و میر دارد. در اقامتگاه های بازنشستگی Revera ، 104 نفر آلوده و 20 نفر فوت کردند.

تجزیه و تحلیل منتشر شده توسط موسسه اطلاعات بهداشتی کانادا در ماه ژوئن نشان داد که میزان مرگ ناشی از COVID-19 در کانادا در مراکز مراقبت طولانی مدت تقریباً دو برابر میانگین سایر کشورهای پیشرفته است.

فشار برای افزایش آزمایش

بل گفت هیچ جای سوالی نیست که با ادامه موج دوم و ورود واکسن ها ، کانادایی ها به بررسی آنچه در خانه های مراقبت طولانی مدت رخ داده است ادامه می دهند.

وی گفت: “مهمترین كاری كه در حال حاضر می توانیم انجام دهیم آزمایش است. در مناطقی كه جامعه بسیار گسترده است ، ما باید هر روز آزمایش كنیم.”

بل گفت ، این آزمایشات نباید شامل سواب های نازوفارنکس عمیق باشد که برای کارکنان ناراحت کننده است ، اما از بزاق و سایر اشکال آزمایش استفاده می کند.

به گفته سخنگوی وزارت مراقبت طولانی مدت انتاریو ، آزمایش نظارت فعالانه – از جمله آزمایش همه کارکنان علامتی و بدون علامت – همچنان در تمام خانه های مراقبت طولانی مدت انجام می شود.

به گفته سخنگو ، آزمایش در مراکز مراقبت طولانی مدت در انتاریو شامل موارد زیر است:

  • آزمایش حداقل دو بار در روز از رزیدنت ها برای مشاهده علائم COVID-19 و جداسازی و آزمایش هر ساکن با علائم.
  • غربالگری کلیه کارکنان حداقل دو بار در روز با غربالگری علائم و بررسی دما.
  • تنظیم تعداد دفعات آزمایش کارکنان بر اساس وضعیت هر جامعه منفرد.

دفعات آزمایش کارکنان با وضعیت جامعه در چارچوب استانی انتاریو همسو است.

انتاریو همچنین آزمایشات سریع COVID-19 را برای غربالگری کارکنان در خانه های مراقبت طولانی مدت مستقر کرده است.

دکتر برنت روسین ، رئیس بهداشت عمومی مانیتوبا ، گفت که این استان در حال کار بر روی استراتژی هایی برای اجرای آزمایش های معمول بیشتر در خانه های مراقبت طولانی مدت است.

روسین روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “ما مطمئناً آزمایشات سریع کافی برای انجام منظم آن نداریم ، اما ما در حال بررسی روشی برای انجام خلبان در این مناطق هستیم.”

در وینیپگ ، 49 نفر از افراد وابسته به خانه مراقبت طولانی مدت Maples متعلق به Revera در اثر بیماری COVID-19 تا 30 نوامبر درگذشتند. (فروش Lyzaville / CBC)

هفته گذشته ، آلبرتا اعلام کرد به زودی آزمایش آزمایشی سریع را در مکان های منتخب استان ، از جمله در مراکز مختلف مراقبت مداوم آغاز می کند.

مقامات بهداشتی بریتیش کلمبیا گفتند که توصیه استان در حال حاضر آزمایش افراد بدون علامت فقط در تحقیقات بهداشت عمومی موارد ، خوشه ها یا شیوع است.

در بیانیه وزارت بهداشت استان آمده است: “این توصیه ممکن است با سایر استانها یا کشورها و سایر انجمن های حرفه ای بهداشت ملی یا بین المللی متفاوت باشد.”

از نظر وی بل گفت ، یکی از مهمترین شروع الزامات اجباری در سراسر کشور این است که همه استانها کارکنان آزمایشی داشته باشند.

وی گفت: “اگر خطر به اندازه فعلی باشد ، مثلاً در آلبرتا یا در جوامعی مانند تورنتو یا پیل ، هر روز آزمایش کنید.”

“از آنجا که کارکنان نمی خواهند به بیماری مبتلا شوند. آنها نمی دانند که آلوده شده اند. به آنها باید یک روش آسان برای آزمایش خود بدهند.”

تجربه کاملاً وحشتناک در تاسیسات کلگری

Nanaimo ، BC ، دو پدر و مادر ساکن Renee Laboucane در مرکز مراقبت های مداوم McKenzie Towne در Calgary زندگی می کردند که اوایل امسال شیوع قابل توجه COVID-19 را تجربه کرد.

مادر لابوکان در اثر COVID-19 درگذشت و پدرش هنوز در این مرکز اقامت دارد. وی این تجربه را “کاملاً وحشتناک” خواند.

وی گفت: “ما ارتباط صفر داشتیم ، و از آنچه در جریان بود آگاهی صفر داشتیم. ما می دانیم که در چند هفته ابتدایی منابع مورد نیاز برای مراقبت از ساکنان مک کنزی تاون وجود نداشت.”

از روز یکشنبه ، 20 نفر بر اثر COVID-19 در مک کنزی تاون جان خود را از دست داده اند و آزمایش بیش از 100 نفر از ساکنان و کارکنان از نظر ویروس مثبت است. Laboucane گفت که این تجربه برای اعضای خانواده و دوستان دلخراش بوده است.

وی گفت: “همه ما با اثرات COVID و نحوه برخورد آن با زندگی خود سر و کار داریم.”

تماشا کنید | Renee Laboucane درباره شیوع بیماری در خانه مراقبت طولانی مدت کلگری صحبت می کند:

رنی لابوکان ، ساکن نانایمو گفت که دو پدر و مادر او در مرکز مراقبت مداوم مک کنزی تاون در کلگری زندگی می کردند که در اوایل سال جاری شیوع قابل توجه COVID-19 را تجربه کرد. 0:32

از آنجایی که کسانی مانند Laboucane در حال عزاداری و جستجوی پاسخ هستند ، سایر خانواده های کانادایی نگران عزیزانشان در تاسیساتی هستند که در حال حاضر شیوع COVID-19 را تجربه می کنند.

در وینیپگ ، خانه مراقبت طولانی مدت Maples متعلق به Revera دارای 52 نفر از افراد مرتبط با خانه از 4 دسامبر در اثر COVID-19 می میرد.

آلوین کادونیک ، عمه و عموی او در این مرکز زندگی می کنند ، گفت که او خواهان پاسخگویی و شفافیت از طرف Revera و همچنین نظارت بیشتر دولت است.

وی گفت: “منظورم این است كه ما خوش شانس هستیم كه آنها را از دست نداده ایم. من نمی خواهم آنها را از دست بدهم.” “من از دریافت تماس تلفنی می ترسم.”