زنان در سالهای قبل از میلاد در طی همه گیری وضعیت بدتری نسبت به مردان داشته اند

بر اساس گزارش جدید بنیاد بهداشت زنان BC ، در ابتدای شیوع همه گیر در ماه مارس ، 60 درصد شغل بیشتر توسط زنان از مردان در استان از بین رفته است.

این مطالعه نشان داد که زنان از COVID-19 به میزان نامتناسبی تحت تأثیر منفی قرار گرفته اند ، زیرا احتمالاً در موقعیت های عمومی کار می کنند و با تعمیق همه گیر شدن مجبور به افزایش مسئولیت می شوند.

در سالهای قبل از میلاد ، 53 درصد از زنان در خرده فروشی ، بهداشت ، آموزش ، یا خدمات اقامتی و غذایی کار می کنند – به گفته دکتر مارینا ادشاد ، چهار بخش که اولین بار از دست دادن شغل سنگین را احساس کرده اند و برای مدت زمان طولانی تر ، استاد UBC و اقتصاددان گزارش.

در نتیجه ، این گزارش می گوید که نرخ بیکاری زنان در آوریل به 28 درصد رسیده است – در حالی که بر اساس پورتال مشاغل دولت BC قبل از میلاد ، نرخ استانی در مقایسه با 11 درصد بسیار کمتر بود.

ماهیت این مشاغل همچنین زنان را مستعد ابتلا به ویروس کرونا می کند که باعث COVID-19 می شود.

Adshade که بسیاری از مجموعه داده ها را تجزیه و تحلیل کرد ، از جمله آمار کانادا ، و بررسی ادبیات دانشگاهی را برای تهیه گزارش انجام داد ، گفت: “آنها معاملات زیادی با مردم دارند و در نتیجه بیشتر در معرض خطر COVID-19 قرار دارند.” .

در این گزارش آمده است: در بخش خرده فروشی ، زنان به احتمال زیاد در مشاغل عمومی روبرو می شوند. (بن نلمز / سی بی سی)

Adshade حتی در صنایعی که از نرخ مساوی زنان و مردان استفاده می کند ، می گوید که نقش های خاصی که زنان بر عهده دارند خطر بیشتری دارد. وی به عنوان نمونه به بخشهای خرده فروشی اشاره می کند ، جایی که مردان معمولاً نقش مدیریتی را بر عهده دارند و زنان در نقش فروش یا صندوقدار کار می کنند.

“آنها [men] به احتمال زیاد … در طبقه مغازه با مردم عادی برخورد نمی کند همانطور که زنان هستند “.

این بیماری همه گیر همچنین با تعطیلی مدارس و اوقات فراغت ، لایه های اضافی مسئولیت مراقبت را به والدین اضافه کرد.

مادران شاغل 24 تا 55 ساله 26 ماه از ساعت کار خود را در ماه آوریل از دست دادند تا این مسئولیت های اضافی را به عهده بگیرند – در حالی که مردان شاغل ، در مقایسه ، حدود 14 درصد از ساعت کار خود را از دست دادند.

ادشاد با بیان اینکه “تعداد زیادی از زنان در این استان وجود دارند … که هنوز در محل کار خود بیرون هستند” ، افزود: این زنان همچنین باید مراقبت از کودکان ، مراقبت از سالمندان و مراقبت از اعضای خانواده بیمار را متعادل کنند.

“این برای آن زنان بسیار دشوارتر بوده است.”

Adshade امیدوار است که این گزارش فضای بحث و گفتگو را ایجاد کند.

Adshade گفت: “ما باید تمرکز ویژه ای بر سلامت زنان و چگونگی تأثیر آن بر زنان داشته باشیم.”

“ما باید این کار را انجام دهیم ، نه فقط به دلیل اینکه کار درستی است ، بلکه از نظر قدرت اقتصاد ما در اینجا قبل از میلاد ، ما فقط قادر به نادیده گرفتن آن نیستیم.”