ساسک دارای سومین مورد COVID-19 در کشور است. دو مرگ دیگر دوشنبه

ساسکاچوان اکنون پس از دو استان دیگر مانیتوبا و آلبرتا ، سومین بالاترین میزان در کانادا است.

ساسکاچوان روز دوشنبه 325 مورد جدید را گزارش کرد. میزان موارد فعال COVID-19 در استان از روز یکشنبه 307 نفر در هر 100000 نفر بود.

این استان دو مورد دیگر را به دلیل COVID-19 گزارش کرد.

دو ساکن که پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 درگذشتند ، در مناطق جنوب مرکزی و جنوب شرقی زندگی می کردند. هر دو نفر در گروه سنی 80 سال به بالا بودند.

از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر در مجموع 47 مورد مرگ در استان گزارش شده است.

از 8،564 مورد کل گزارش شده در ساسکاچوان ، 3،879 مورد فعال تلقی می شود. در مجموع 4638 نفر بهبود یافته اند و 49 نفر در روز دوشنبه بهبود یافته اند.

ساسکاتون با 125 مورد جدید که روز دوشنبه اعلام شد ، نقطه داغ است.

(اخبار CBC)

از موارد جدید دیگر ، نه مورد در شمال غربی غربی ، 14 در شمال شرقی شرقی ، 23 در شمال غربی ، 27 در شمال مرکزی ، 9 مورد در شمال شرقی ، یک مورد در غرب غربی ، 10 در مرکز واقع شده است. در شرق ، 62 در رجینا 22 در جنوب غربی هشت در جنوب و 13 در مناطق جنوب شرقی.

دو مورد از پرونده های جدید دارای مکان های معلق هستند.

در حال حاضر 123 نفر به علت COVID-19 در بیمارستان بستری هستند که 100 نفر از آنها تحت مراقبتهای عمومی بی صبرانه قرار دارند. یک بیمار در شمال غربی غرب است ، هشت نفر در شمال غربی ، هشت نفر در شمال مرکزی ، سه نفر در شمال شرقی ، 33 نفر در ساسکاتون ، یک نفر در شرق شرقی ، 26 نفر در Regina ، یک نفر در جنوب غربی ، یکی در جنوب مرکزی و 18 منطقه در مناطق جنوب شرقی است.

23 نفر تحت مراقبتهای ویژه قرار دارند که سه نفر در شمال مرکزی ، 14 نفر در ساسکاتون و شش نفر در رجینا هستند.

مخاطبین را کم کنید

این استان از ساکنان ساسکاچوان می خواهد تماس های خود را کم نگه دارند. بر اساس موارد تأیید شده فعلی ، بهداشت عمومی تخمین زده است که بیش از 6،600 تماس گزارش شده است که نیاز به پیگیری در استان دارند.

طبق استان ، تماس نزدیک هر کسی است که شما 15 دقیقه یا بیشتر با آن فاصله داشته باشید ، در فاصله دو متری فاصله فیزیکی. این استان همچنین خاطر نشان می کند:

  • شما باید بتوانید مخاطبین نزدیک خود را از یک طرف حساب کنید.
  • تماس نزدیک شما باید اعضای خانواده نزدیک شما باشد که بدون نیاز به ماسک با آنها غذا می خورید ، آنها را در آغوش می گیرید و می بینید.
  • این استان اگرچه تماس نزدیک نیست ، اما از ساکنان می خواهد که تمام تماس های هفتگی خود را چه در کلاس و چه در محل کار بررسی کنند.