غذاهای کامل از ممنوعیت خشخاش در محل کار خود عقب نشینی می کنند

به گفته لارنس ماکولای ، وزیر پیشکسوتان ، زنجیره مواد غذایی Whole Foods ممنوعیت پوشیدن خشخاش در محل کار را تغییر داده است.

MacAulay بعدازظهر جمعه در توئیتی گفت: “فقط با مدیر عامل Whole Foods صحبت كرد. كارمندان هم اكنون می توانند خشخاش خود را در محل كار بپوشند.”

“این برای همه اینجا کاملاً شخصی است. خوشحال می شوم که آنها در حال تغییر مسیر هستند.”

بازار غذاهای کامل مستقر در ایالات متحده گفته بود که خشخاش تحت سیاست یکنواخت اخیراً به روز شده مجاز نیست ، که بر کارمندان 14 مکان آن در سراسر کانادا تأثیر می گذارد – اما این شرکت در ابتدا دلیل آن را نمی گوید.

هدف ما این نبود که هرگز خشخاش را جدا کنیم یا عدم حمایت از روز یادبود را پیشنهاد دهیم.– راشل مالیش ، سخنگوی Whole Foods

یک کارمند غذاهای کامل در اتاوا به سی بی سی نیوز گفت که یک سرپرست به او گفته است که پوشیدن خشخاش “حمایت از یک هدف” است. لباس Whole Foods از پیش بند ، مانتو یا جلیقه ، کلاه و نشان نام تشکیل شده است.

راشل مالیش ، سخنگوی Whole Foods ، بعد از ظهر روز جمعه در بیانیه ای از طریق ایمیل ، توضیح داد که سیاست کد لباس آن ایجاد یکپارچگی و ایمنی در بین فروشگاه ها است.

ماليش نوشت: “قصد ما اين نبود كه هرگز خشخاش را جدا كنيم و يا عدم حمايت از روز ياد و قهرماناني را كه شجاعانه به كشور خود خدمت كرده اند ، مطرح كنيم.”

“با توجه به آموخته های امروز ، ما از اعضای تیم برای پوشیدن سنجاق خشخاش استقبال می کنیم.”

ماليش گفت همانطور كه ​​Whole Foods قبلاً برنامه ريزي كرده بود ، در 11 نوامبر يك لحظه سكوت را رعايت خواهد كرد و همچنين به صندوق خشخاش لشکر سلطنتي كانادا كمك خواهد كرد.

خشخاش در ازای کمک به لژیون پیشنهاد می شود. کمک های مالی منبع مهم درآمد لشگری است که به کمک نیروهای سابق و زنان در خرید غذا و تهیه سرپناه و مراقبت های پزشکی می رود. به طور سنتی ، آنها پس از 11 صبح در 11 نوامبر برداشته می شوند.

MacAulay پیش از این اقدام Whole Foods را “کاملاً غیرقابل قبول” خواند و اظهار داشت که خشخاش نماد مهمی از یادآوری است.

تماشا کنید | نخست وزیر خط مشی خشخاش Whole Foods را خطاب قرار داد:

نخست وزیر جاستین ترودو روز جمعه در یک جلسه توجیهی همه گیر با خبرنگاران صحبت کرد. 0:53

در اوایل روز جمعه ، داگ فورد ، نخست وزیر انتاریو گفت که منع استفاده از خشخاش برای کارمندان در استان را برای تجارت در استان غیرقانونی خواهد کرد ، پس از اینکه Whole Foods گفت که برنامه ای برای تغییر سیاست ندارد.

وی روز جمعه در جمع خبرنگاران در اتاوا گفت: “این کاملا ناپسند است. از نظر من نفرت انگیز است.”

نخست وزیر جاستین ترودو نیز روز جمعه به خبرنگاران گفت که زنجیره مواد غذایی “یک اشتباه احمقانه” می کند.

شعبات لژیون در سراسر کانادا به دلیل بیماری همه گیر از دست دادن درآمد خود دست و پنجه نرم می کنند و برخی ابراز نگرانی می کنند که امسال مبارزات خشخاش به طور قابل توجهی کمک های مالی کمتری به همراه داشته باشد.

تماشا کنید | زنی 200 کوکنار می خرد تا خارج از غذاهای کامل در اوتاوا بدهد:

دایان ترنوت می گوید او معتقد است که خشخاش نمادی از یادآوری و تشکر است ، نه بیانیه سیاسی. 0:54

دنی مارتین ، مدیر خدمات شرکتی در ستاد ملی لژیون ، در بیانیه قبلی گفت: “ما از بسیاری از شرکا و خرده فروشان مانند Whole Foods که به طرق مختلف در کمپین ملی خشخاش کمک می کنند ، سپاسگزاریم.”

“در حالی که خرده فروشان باید سیاست های شرکتی خود را تعیین کنند ، مگر اینکه نگرانی های ایمنی وجود داشته باشد ، ما به عنوان احترام به افتادگان خود ، پوشیدن خشخاش را همیشه تشویق می کنیم.”