موانع اجتماعی در جامعه مدارس ویندزور با بزرگترین شیوع COVID-19 در استان ، خطر را افزایش می دهد

بزرگترین شیوع مدارس این استان در محله ویندزور اتفاق می افتد که با تعدادی از موانع اجتماعی شناخته شده است که برای تسهیل شیوع COVID-19 شناخته می شود.

چهل و نه مورد COVID-19 – 40 دانش آموز و 9 نفر کارمند – اکنون به شیوع بیماری در مدرسه دولتی Frank W. Begley در مرکز شهر Windsor مرتبط هستند. بر اساس نقشه موجود در وب سایت واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس ، منطقه اطراف مدرسه دارای بالاترین میزان فعال در سطح شهر است که از 9.1 تا 49 در هر 1000 نفر متغیر است.

این مدرسه که در 17 نوامبر تعطیل شد ، تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شناخته شده است که جامعه پیرامون این مدرسه محل زندگی جمعیتی متنوع و کم درآمد است. ویندزوریت ، لزلی مک کوردی ، یکی از اعضای شورای سیاه ویندزور و یک هنرمند محلی در زمینه اجرا ، می گوید که اجرای در این مدرسه نشان داده است که این “احتمالاً یکی از چند فرهنگی ترین مدارس شهر است”.

در مورد آسیب پذیری COVID-19 ، جمعیت کم درآمد می تواند موانع زیادی در برابر آنها ایجاد کند ، از جمله زندگی در مناطق کوچکتر و پرتراکم ، مشاغل در خط مقدم ، عدم حمایت از کودکان و وابستگی به حمل و نقل عمومی. همچنین دسترسی به اطلاعاتی که توسط مقامات ارائه می شود می تواند مانع زبانی باشد.

در حالی که این موضوعات وجود دارد ، مشخص نیست که هیئت مدیره مدرسه و بهداشت عمومی چه اطلاعاتی در مورد جمعیتی که در آن خدمت می کنند دارند و از نظر توانایی کافی برای رفع این چالش ها دارند.

هردو مدرسه و واحد بهداشت محلی سوالات مربوط به جمعیت جمعیت مدرسه را تغییر داده و قدم هایی را که برای کمک به خانواده ها در کنار آمدن برداشته اند بیان نکرده اند.

لزلی مک کوردی دراماتورژ ویندزور می گوید که امیدوار است تئاتر همچنان به یک مسیر مترقی ادامه دهد. (تهمینا عزیز / سی بی سی)

مک کوردی ، که نسبتاً نزدیک به محله مدرسه زندگی می کند ، گفت: “اگر داده نداشته باشید ، نمی دانید چه کاری باید انجام دهید.”

“وقتی اطلاعات مورد نیاز خود را داشته باشید ، می توانید به س questionsالاتی پاسخ دهید که این نیاز چیست و تمایل دارد چیزی باشد که در این زمینه به خوبی انجام نشده است – مطالعات و تحقیقات مناسب و داده ها در مورد چگونگی عملکرد و تأثیر همه جوامع ماست. ”

بهداشت عمومی می گوید که در حال مطالعه شیوع است تا بفهمد چرا این بیماری به این سرعت و به حدی رشد کرده است که بسیاری از موارد در بسیاری از مدارس دیگر به شیوع بزرگی مانند این مورد تبدیل نشده است.

COVID-19 تبعیض قائل می شود

دانشیار استاد دانشگاه ویندزور و مدیر مرکز حقوقی ویندزور برای شهرها ، آنه سمیت ، می گوید آنچه می دانیم این است که COVID-19 به طور متفاوتی بر جمعیت تأثیر می گذارد.

وی گفت: “آنچه واضح است COVID به یک شکل همه را تحت تأثیر قرار نمی دهد.”

“من فکر می کنم چالشهایی وجود داشته است که توسط افراد دولتی و سازمانهای عمومی به لحاظ توانایی آنها در متناسب کردن پاسخ دادن به جوامع مورد بحث مورد بحث قرار گرفته است.”

برخی از عوامل در مناطق کم درآمد به این معنی است که افرادی که “قادر به انزوای موثر نیستند” ، در صورت لزوم و یا مرخصی کار برای ماندن در کنار فرزندان خود ، مدیر بهبود مداوم ویندوزور-اسکس United Way’s ، پدران فریزر گفتند.

پدران افزودند که بسیاری از خانواده های تازه وارد نیز چند نسلی هستند ، به این معنی که همه از پدربزرگ و مادربزرگ گرفته تا نوه ها زیر یک سقف زندگی می کنند.

Frazier Fathers مدیر بهبود و پشتیبانی مداوم Windsor-Essex می گوید داده های آنها از سایر مناطق استان نشان می دهد که عوامل اجتماعی می توانند کسی را در معرض خطر بیشتر COVID-19 قرار دهند. (دیل مولنار / CBC)

وی گفت: “بنابراین آنچه در آنجا می بینید این است كه واحدهای بزرگتر خانوادگی هستند و بنابراین اگر یك نفر به بیماری مبتلا شود ، اثر چند برابر در آنجا كمی بیشتر می شود زیرا شما ممكن است چهار یا پنج ، شش نفر در یك خانواده داشته باشید.”

و وقتی نوبت به موانع زبانی می رسد ، پدران گفتند که او می تواند درک کند که چگونه این کار اوضاع را دشوارتر می کند. وی خاطرنشان كرد كه در منطقه بگلی طیف وسیعی از زبانها صحبت می شود ، از جمله عربی ، اسپانیایی و چینی.

“یکی از چالش ها این است که فقط به دست آوردن اطلاعات به زبان مناسب و … انجام این کار واقعا دشوار است … در یک دنیای ایده آل شما می خواهید خانه به خانه بروید یا چیزی شبیه به آن اما شما نمی خواهد به دلیل COVID است ، “گفت.

روز چهارشنبه ، هیئت مدارس منطقه Greater Essex County (GECDSB) در نامه ای به CBC News گفت: “معلمان با دانش آموزان / خانواده ها در تماس هستند. تمام پشتیبانی های موجود در اختیار دانشجویان و کارمندان قرار می گیرد.”

کمبود اطلاعات جمعیتی

واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس ضمن مقابله با شیوع بیماری ، گفت آنچه که چالش برانگیز است برخی از موانع اجتماعی است که جامعه مدرسه با آن روبرو است ، از جمله وضعیت اقتصادی اجتماعی پایین و موانع زبانی که سواد بهداشت عمومی را تحت تأثیر قرار می دهد.

“بسیاری از مسائل در آنجا وجود داشته است که همیشه وجود داشته است ، اما من فکر می کنم به دلیل شیوع ، اکنون فقط بیشتر و بیشتر مشهود است که چگونه برخی از این خانواده ها بیش از دیگران تحت تأثیر قرار می گیرند” دکتر وجید احمد روز دوشنبه گفت.

مدیر ارشد پرستاری واحد بهداشت ترزا مارانت در روز سه شنبه در جلسه توجیهی COVID-19 گفت که واحد بهداشت توانسته است منابع خاص و پشتیبانی را بر اساس اطلاعات دموگرافیک ارائه شده توسط هیئت مدرسه دولتی به جامعه ارائه دهد.

اما وقتی CBC News از هیئت مدیره مشخصات دموگرافیک مدرسه را خواست ، آنها گفتند که آنها این اطلاعات را نگه نمی دارند.

این تصویربرداری از صفحه COVID-19 واحد بهداشت و درمان شهرستان ویندزور-اسکس است که تعداد موارد فعال COVID-19 را در منطقه نشان می دهد ، محله های اطراف مدرسه آمار بالایی را نشان می دهند. (واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس)

هیئت مدیره در نامه ای به چهارشنبه سی بی سی نیوز گفت که آنها نمی توانند اطلاعاتی راجع به اینکه چه تعداد خانواده به فناوری کمک می کنند مانند دسترسی فای یا لپ تاپ به اشتراک بگذارند.

اما در اوایل این هفته ، هیئت مدیره برای آگاهی از “نیازهای فناوری خانواده برای یادگیری در خانه” ، بررسی نیازهای فنی را جمع بندی كرد.

طبق هیئت مدیره ، 391 دانشجو به صورت حضوری در بیگلی شرکت می کردند. در همین حال ، 146 نفر دیگر در حال یادگیری آنلاین یا بسته های کاغذی بودند و بر اساس این اعداد ، یکی از مدارسی است که تعداد مجازی یا کاغذی آنها کم است.

احمد گفت جدا از بیمارستان که تست می دهد و هیئت مدیره مدرسه پشتیبانی می کند ، او “از هیچ آژانس یا اداره دیگری که این خانواده ها را حمایت می کنند آگاهی ندارد.”

وی افزود که آنها هیچ نگرانی خاصی در این مرحله نشنیده اند.

بلافاصله پس از تعطیلی مدرسه ، مرکز تعالی نیو کانادایی واقع در این محله گفت که درخواست های زیادی از خانواده هایی با انگلیسی به عنوان زبان دوم دریافت کرده است که به دنبال درک آخرین اخبار از مدرسه و کمک به فن آوری هستند. لازم است تا دانش آموزان در خانه یاد بگیرند.

ارتباطات كتبي در مورد اين بيماري توسط هيئت مديره به دو زبان عربي و انگليسي به خانواده ها داده شد.

سمیت با بیان اینکه تصور می کند هیئت مدیره در حال گفتگو با خانواده ها است ، گفت: “در واقع در چه مرحله ای با افرادی که بیشترین آسیب را در این مرحله دارند مشورت وجود دارد.”

“نیازی نیست که تصمیمات بدون آنها در جدول گرفته شود … بنابراین اگر داده ها وجود نداشته باشد ، می توان بهترین روش صحبت با والدین را پیدا کرد و این اتفاق ممکن است رخ دهد ، هیئت مدیره بهترین کار را برای انجام که ”

همه گیری نابرابری های اجتماعی را تشدید کرده است

در صورت ادامه طولانی مدت ، پدران گفتند که یکی از نگرانی ها رنج تحصیل کودکان به دلیل کمبود فناوری یا توانایی یادگیری آنلاین است. او همچنین نگران این است که والدین نتوانند سر کار بروند و شغل خود را از دست بدهند یا خود بیمار شوند.

آنکه سمیت ، استاد حقوق دانشگاه ویندزور می گوید رهبران سیاسی ویندزور برای استقبال از پناهندگان سوری باید اقدامات بیشتری انجام دهند. (CBC Windsor)

پدران گفت: “COVID واقعاً نابرابری های موجود را در جامعه ما از بسیاری جهات تشدید كرده است و بنابراین كسانی كه در موقعیت های ناخوشایند بودند اکنون با خطر بیشتری قرار می گیرند.”

“تأثیرات بالقوه بالقوه زیادی وجود دارد و بازی برای کسانی که زمان می برد … هرچه بیشتر در نوع مینی قفل خود باشند ، با وجود آن مدرسه ، تأثیرات آن بیشتر و بیشتر می شود [that] به نوعی شروع به ترکیب می کند. ”

با توجه به مکانی که این مدرسه در جامعه قرار دارد ، گاهی اوقات آن را به عنوان “یک مدرسه محروم” تصور می کنند ، اما مک کوردی اظهار امیدواری کرد که این برچسب روی کودکان قرار نگیرد.

وی گفت: “من از آنها متنفرم كه به نوعی برچسب محروم بخورند زیرا دوباره این تنها یك داستان در مورد كیست كه آنها بسیار بیشتر از این هستند.”

“ما واقعاً باید اطمینان حاصل کنیم که منابع را در اختیار آنها قرار می دهیم تا بهترین فرصت ها را برای نشان دادن آنها فراهم کنیم و اولین نکته این است که آنها را سالم نگه داریم.”