همسر قانون عادی تیرانداز انبوه NS متهم به دادن مهمات به او

همسر قانون عادی مرد مسئول کشتن 22 نفر در تیراندازی دسته جمعی آوریل در نوا اسکوشیا به تهیه مهمات مورد استفاده برای فرد مسلح که در جریان عصبانیت انجام شده متهم شده است.

با این حال ، پلیس می گوید آنها اعتقاد ندارند همسر یا دو نفر دیگر که متهم شده اند نیز از اقدامات فرد مسلح اطلاع قبلی داشته اند.

ادعا می شود که لیزا دایان بنفیلد 52 ساله از دارتموث ، کارتریج های کالیبر 223 و رمینگتون و کالیبر 40. کارتریج های اسمیت و وسون را از 17 مارس تا 18 آوریل 2020 منتقل کرده است.

جیمز بلر بانفیلد 64 ساله از ساكویل و برایان بروستر 60 ساله از ساكویل نیز تحت ماده 101 قانون كیفری با همین اتهام روبرو هستند.

RCMP در مورد رابطه بین لیزا بانفیلد و دو مرد توضیحی نداد. سی بی سی نیوز آموخته است که آنها برادر و برادر زن لیزا بانفیلد هستند.

در یک خبر خبری روز جمعه ، این نیرو گفت که این سه “هیچ اطلاعی قبلی از اقدامات فرد مسلح در 18 و 19 آوریل نداشتند.”

در آن آخر هفته ، گابریل وورتمن 22 همسایه ، آشنا و غریبه را در چندین جامعه در مناطق روستایی نوا اسکوشیا کشت.

وی کلبه و گاراژ شخصی خود و سه خانه دیگر را در مدت زمان 13 ساعت به آتش کشید تا پس از مدتها جستجو توسط پلیس در یک پمپ بنزین در انفیلد ، NS به ضرب گلوله کشته شود.

یک فرد مسلح در 18 و 19 آوریل 22 نفر را کشت. این داد و بیداد در حدود 13 ساعت پیش از شلیک و کشته شدن فرد مسلح توسط پلیس اتفاق افتاد. (CBC)

RCMP می گوید این مهمات در نوا اسکوشیا خریداری شده است. قرار است هر سه در تاریخ 27 ژانویه در دادگاه استانی دارتموث به دادگاه ارجاع شوند.

روز جمعه ، وکیل لیزا بانفیلد از اظهار نظر در مورد این اتهام خودداری کرد.

روزی که هیاهو آغاز شد ، طبق اسناد حکم جستجو ، وورتمن و بانفیلد سالگرد خود را جشن می گرفتند.

این زوج با هم کار می کردند و در بالای کلینیک دندان مصنوعی وورتمن در خیابان پورتلند در دارتموث زندگی می کردند و وقت خود را در کلبه ای که در Portapique مشترک بودند سپری کردند.

بانفیلد هرگز درمورد آنچه در ماه آوریل اتفاق افتاده است علنی صحبت نکرده است.

RCMP گفته است كه خشونت از زمان حمله و مهار فرد مسلح به او آغاز شد. طبق خلاصه مصاحبه هایی که وی با RCMP انجام داد ، وی فرار کرد و بعداً به بازرسان گفت که در ابتدا قبل از اینکه ساعتها در یک منطقه جنگلی در Portapique بکشد قبل از اینکه در همسایه را بزند ، در کامیون پنهان شد.