واکسن Pfizer / BioNTech COVID-19 می تواند ظرف 24 ساعت پس از تأیید ، به کانادا ارسال شود

یک مدیر BioNTech می گوید ، کانادا در تأیید واکسن COfID-19 Pfizer و BioNTech از موقعیت مناسبی برخوردار است – و بعد از آن می توان آن را خیلی سریع به کشور تحویل داد.

“اگر من از انگلستان به عنوان مثال استفاده كنم ، ما ساعت 1:00 بامداد تأیید گرفتیم. ما تصویب کردیم [the] این واکسن را آزاد کرده و ظرف 24 ساعت حمل کرد. “

مارت روز یکشنبه به رزماری بارتون ، خبرنگار سیاسی سیاسی سی بی سی ، گفت: “مطمئناً از بحث هایی که ما انجام دادیم ، کانادا در تأیید واکسن به زودی در موقعیت خوبی قرار دارد.”

محصول Pfizer / BioNTech – که اخیراً در انگلستان برای استفاده اضطراری با رنگ سبز روشن شده است – می تواند به محض این هفته آینده از بهداشت کانادا تأیید کند. تنظیم کننده های بهداشت در حال بررسی سه واکسن دیگر تولید شده توسط Moderna ، AstraZeneca و Jannsen هستند.

مارت در مورد گفت: “پس از تأیید ، ما واکسن را آزاد می کنیم و سپس حمل می کنیم. ما قبلاً واکسن تولید کرده ایم و دوزهای رزرو شده را برای کانادا رزرو کرده ایم.” رزماری بارتون زنده.

تصویب مقررات یک گام اساسی است قبل از اینکه جزئیات دقیق تر طرح دولت فدرال آغاز شود.

وزیر تدارکات آنیتا آناند در اوایل این هفته به ویسی کاپلوس از CBC گفت: “ما در حال مذاکره برای تاریخ های دقیق تر تحویل تا زمان تأیید بهداشت کانادا هستیم.” “به همین دلیل است که ما سیستم های لجستیک را در حال کار قرار می دهیم تا بین تصویب و سپس توزیع به استانها و مناطق دیگر زمان از دست رفته باشد.”

مارت طرح توزیع واکسن را “معادل بیولوژیکی فرود ماه” خواند.

مارت در پاسخ به س askedال درباره تاریخ دقیق تحویل گفت: “شما باید همه چیز را دقیقاً درست انجام دهید و این البته شامل زمان بندی هم می شود.” “این چیزها تمایل دارند … حرکت کنند [for] چند روز. اما تاکنون ، با توجه به تجربه ما با یک کشور ، انگلستان ، شاهد هستیم که اوضاع کاملاً روان پیش می رود. “