پدر نوزادی که در تیراندازی پلیس در حوالی لیندسی ، انت ، کشته شد ، درگذشت

به گفته ناظر پلیس استان ، مردی که در منطقه دریاچه های کوارتا مورد اصابت گلوله پلیس استان انتاریو قرار گرفت ، در بیمارستان درگذشت.

واحد تحقیقات ویژه (SIU) می گوید این مرد 33 ساله بر اثر برخورد کامیون خود با یک کروزر OPP و یک ماشین دیگر در تاریخ 26 نوامبر ، در نزدیکی جامعه لیندسی زخمی شد.

سپس سه افسر شروع به شلیک کردند و مرد را زخمی کردند. پسر یک ساله او ، که او نیز در کامیون بود ، مورد اصابت گلوله قرار گرفت ، هرچند که SIU می گوید مشخص نیست که چه کسی او را شلیک کرده است.

SIU می گوید افسران OPP پس از اینکه به وی گفته شد پسرش را از شهرداری دریاچه های ترنت ربوده است ، در تلاش برای رهگیری این مرد بودند.

این مرد سپس در شرایط سخت به بیمارستان منتقل شد اما چهارشنبه شب درگذشت. یک معاینه پس از مرگ برای صبح جمعه در تورنتو برنامه ریزی شده است.

در این برخورد یک افسر OPP که در آن زمان در خارج از وسیله نقلیه خود ایستاده بود نیز به شدت مجروح شد و در وضعیت پایدار باقی مانده است.

SIU ، که حوادث مربوط به پلیس را که در آن مرگ یا جراحت جدی رخ داده است ، تحقیق می کند ، می گوید که هنوز در حال مصاحبه با افسران شاهد است تا مشخص کند چه اتفاقی افتاده است.

آنها همچنین درخواست می کنند که هر کسی با اطلاعات یا فیلم از این حادثه در تماس باشد.