چرا نوشتن نظرسنجی های انتخابات ایالات متحده هنوز خیلی زود است

به خاطر نظرسنجی ها – و دموکراسی آمریکایی – بگذارید شمارش پایان یابد.

تفت دادن نظرسنجی ها از تفریحات محبوب پس از هر انتخابات است. گاهی اوقات آن را کاملا شایسته است. گاهی اوقات خشم بی جا است. وضعیت فعلی ایالات متحده ممکن است در جایی بین آن قرار گیرد.

اما ، دقیقاً مانند خود انتخابات ، ما کاملاً نمی دانیم که در این مرحله اوضاع به کجا خواهد انجامید – زیرا هنوز میلیون ها رأی باید شمارش شود.

به محض شروع شب انتخابات آشکار بود که تصورات یک مشکل است. آمریکایی ها (و همچنین رای دهندگان در اکثر دموکراسی ها) عادت دارند که در شب انتخابات نتیجه بگیرند. رسانه ها سخت تلاش می کنند بفهمند که نتیجه هرچه سریعتر چیست.

وقتی مشخص شد که جو بایدن قصد پیروزی در فلوریدا را ندارد ، نتیجه این شد که شبکه های آمریکایی بعید است پیش از طلوع آفتاب در روز بعد برنده ای را برای خود پیش بینی کنند. سپس شمارش اولیه دونالد ترامپ را در ویسکانسین ، میشیگان و پنسیلوانیا پیش انداخت. همانطور که اوهایو نیز تگزاس برای بایدن از دسترس خارج شده بود. پیشگامی در کارولینای شمالی به معنای این بود که نقشه انتخاباتی ترامپ شباهت زیادی به نقشه ای دارد که کاخ سفید را در سال 2016 به وی داد.

شاید آن انتخابات را به خاطر بسپارید. این یکی بود که همه گفتند نظرسنجی ها به طرز وحشتناکی اشتباه کردند.

به جز این دقیقاً همان چیزی نیست که اتفاق افتاده است – نظرسنجی ها چند ایالت را بد نامیدند و ترامپ در سطح ملی نظرسنجی های خود را تا حد متوسط ​​شکست داد. در سطح ایالت ، نظرسنجی ها نسبت به حالت عادی در یک انتخابات متوسط ​​ایالات متحده کمی بدتر عمل می کردند. در سطح ملی کمی بهتر بودند.

در پایان ، احتمالاً این بار نیز این اتفاق افتاده است.

قرار نبود دوباره تکرار شود ، البته. نظرسنجی ها روش های خود را تغییر داده اند تا از رأی دهندگان ترامپ از دست رفته از سال 2016 حساب کنند. به نظر می رسد که این اصلاحات کار را انجام نداده اند.

همچنین تعداد رای دهندگان بلاتکلیف این بار نیز در مقایسه با سال 2016 بسیار کمتر بود. این رای دهندگان چهار سال پیش به سمت ترامپ رفتند و برخی از خطاهای نظرسنجی را به خود اختصاص دادند. نظرسنجی ها (که تا زمانی که با نتایج واقعی مقایسه نشوند کاملاً قابل اعتماد نیستند) تاکنون حاکی از آن است که بلاتکلیف ها ممکن است در سال 2020 بار دیگر برای ترامپ شکست خورده باشند.

اگر تعداد آنها بیشتر بود ، شاید همین کافی بود تا اختلاف برای ترامپ ایجاد شود. اما پیش بینی بایدن در نظرسنجی ها به قدری بزرگ بود که بتواند در برابر خطایی به اندازه 2016 مقاومت کند. اگر او ریاست جمهوری را تأمین کند ، این پیش بینی درست خواهد بود.

آرا را بشمارید ، رئیس جمهور را انتخاب کنید ، سپس نظرسنجی ها را قضاوت کنید

و در حالی که اکنون بحث های زیادی در مورد صنعت نظرسنجی وجود دارد در “بحران”، ما در واقع به طور قطعی نمی دانیم که نظرسنجی ها در انتخابات ایالات متحده چگونه عمل می کنند. این به این دلیل است که تعداد زیادی از آرا هنوز شمرده نشده اند – و همانطور که در ویسکانسین ، میشیگان ، پنسیلوانیا و جورجیا مشاهده کردیم (به ذکر چند مورد) ، شمارش همه آرا تفاوت زیادی ایجاد می کند.

در سطح ملی ، اختلاف بین بایدن و ترامپ در حدود ساعت 13:30 بعد از ظهر روز پنجشنبه 2.4 درصد بود – بیشتر از حاشیه نهایی بین هیلاری کلینتون و ترامپ در سال 2016 (که در واقع تا یک ماه پس از روز انتخابات نهایی نشده بود) .

به طور متوسط ​​بیش از 96 درصد آرا estimated تخمین زده شده در ایالاتی که توسط ردیاب نظرسنجی ریاست جمهوری CBC “جمهوری امن” شناخته شده اند ، شمرده شده است. در ایالت های “دموکرات ایمن” فقط 89 درصد آرا. شمارش شده است.

در همین حال ، ایالت های بزرگ دموکراتیک مانند کالیفرنیا و نیویورک تاکنون درصد کمتری از کل آرا count آنها را شمرده اند. به همین دلیل ، با محاسبه آرا more بیشتر ، پیش بینی بایدن رشد می کند و تخمین می زند که حاشیه نهایی پیروزی بین چهار تا شش امتیاز باشد.

این حاشیه نسبت به آنچه نظرسنجی ها نشان می داد کاملاً کمتر است. ردیاب نظرسنجی ریاست جمهوری این حاشیه را در 8.6 امتیاز قرار داد. این بدان معناست که خطای ملی ممکن است بین سه تا پنج امتیاز باشد – تقریباً مطابق با میانگین خطای نظرسنجی از سال 1972 است.

این عملکرد فاجعه آمیز نیست – اما اگر اختلاف نظر بایدن نسبت به ترامپ به اندازه کلینتون در سال 2016 محدود بود ، این می توانست برای وی یک پیروزی پیش بینی شده باشد.

چه خبر از ویسکانسین ، دوباره؟

هرچند ، مشکل در سال 2016 در چند ایالت بود که تفاوت در کالج انتخاباتی را ایجاد کرد. به نظر می رسد که این نظرسنجی ها در چند ایالت این بار با مشکلاتی روبرو شده اند – برخی از آنها همان ایالت هایی هستند که در سال 2016 نظرسنجی های بدخیم داشته اند.

به نظر می رسد غرب میانه بزرگترین چالش برای نظرسنجی ها باشد. در حالی که بایدن تنها کمتر از سه درصد میشیگان را از آن خود کرده است ، نظرسنجی ها حاکی از آن است که وی حدود 7.5 امتیاز پیش افتاده است. ویسکانسین با میانگین برتری 8.4 امتیاز ، برای بایدن بسیار ایمن به نظر می رسید. بایدن در آنجا تنها 0.7 امتیاز به پیروزی رسید.

به نظر می رسد نظرسنجی ها با همان حاشیه های زیادی در آیووا و اوهایو که انتظار می رفت پیروزی ترامپ نسبت به آنچه که تصور می شد ، شدیدتر باشد ، خاتمه یافته است. اما ، همانطور که در جاهای دیگر اتفاق افتاده است ، آرا lot زیادی هنوز باید در این دو ایالت شمارش شود.

ممکن است بسیاری از طرفداران ترامپ از آنها نظر سنجی نشود. این مورد رای دهندگان “خجالتی ترامپ” نیست – هیچ شواهدی وجود ندارد که تعداد قابل توجهی از طرفداران ترامپ که نمی خواهند این حمایت را از نظرسنجی ها بپذیرند.

اما ممکن است بعید باشد برخی از آمریکایی ها که به احتمال زیاد به ترامپ رأی دهند – فارغ التحصیلان غیر کالج و کسانی که به رسانه ها و سایر م institutionsسسات بی اعتماد هستند – از ابتدا در یک نظرسنجی شرکت کنند. چگونگی کنار آمدن با این مشکل همچنان یک معما است.

فلوریدا یکی دیگر از دست دادن ها بود – شاید مهمترین نتیجه. این تنها ایالتی است که توسط ردیاب نظرسنجی ریاست جمهوری به عنوان یک پیروزی بایدن پیش بینی شده است و به جای آن به ترامپ رسیده است.

این نظرسنجی ها بیش از سه امتیاز بایدن را در فلوریدا پیش انداخت. در عوض ، ترامپ کمی بیش از سه امتیاز آن را به دست آورد. این یک نظرسنجی بزرگ است که باید کشف کنند. شواهد اولیه نشان می دهد که عملکرد ترامپ در میان آمریکایی های کوبایی ممکن است دست کم گرفته شود.

اما نظرسنجی ها در سایر ایالت های نوسان کاملا بهتر عمل کردند. کارولینای شمالی ، آریزونا و جورجیا تغییراتی بودند که احتمالاً با یک یا دو امتیاز تصمیم گیری می شود. با محاسبه زمان در پنسیلوانیا ، این احتمال وجود دارد که برد 5 امتیازی پیش بینی شده بایدن تنها با دو یا سه امتیاز بیش از حد تخمین زده شود. همین امر برای ترامپ در تگزاس ، جایی که او در نظرسنجی ها اختلاف کمی داشت.

روایت شکست زودهنگام تنظیم شده است

شکی نیست که نظرسنجی ها سعی خواهند کرد بفهمند که چگونه روشهای خود را طی چهار سال آینده بهبود بخشند – و آنها همچنان از کمال برخوردار خواهند شد. اما برخی موارد خاص انتخابات 2020 از عهده آنها خارج بود.

تعداد برگه های رای گیری یکی از آنهاست. شخصی که به یک نظرسنجی پاسخ می دهد و می گوید از طریق پست رای داده اند انتظار دارد که رای او تحویل شود (همه نبودند) و اینکه رأی آنها رد نخواهد شد. اما رای های پستی (که توسط دموکرات ها به طور نامتناسبی ریخته می شود) به طور کلی با نرخ بالاتری نسبت به آرا cast حضوری (که به طور نامتناسب توسط جمهوری خواهان ریخته می شود) رد می شوند. نشانه هایی وجود دارد که برگه های رای گیری رای دهندگان سیاه پوست – که اکثراً به دموکرات ها رأی می دهند – است با نرخ حتی بالاتر رد شد.

بسیاری از انتقادات از عملکرد نظرسنجی ها استدلال می کنند که نظرسنجی ها به سمت رانش زمین بایدن پیش می رود. در حالی که برخی نظرسنجی ها این احتمال را نشان می داد ، برخی دیگر اظهار داشتند که برتری ملی بایدن رقابت نزدیک تری را پنهان می کند که در چند ایالت نوسان تصمیم گیری می شود. به عبارت دیگر ، در میان کسانی که روی یک سناریو پیشنهاد شده اند ، کمی حافظه انتخابی وجود دارد میتوانست اتفاق بیفتد (اما نشد) در حالی که یکی را نادیده می گیرید نظرسنجی ها همچنین پیشنهاد می شود اتفاق بیفتد – و در واقع اتفاق افتاد

جو بایدن ، نامزد دموکرات ریاست جمهوری و معاون پیشین رئیس جمهور ، به عضویت سناتور کمالا هریس ، نامزد معاون ریاست جمهوری در انتخابات ، رای مردم را به دست خواهد آورد و وی هفتمین دموکرات در هشت انتخابات گذشته خواهد بود. (کارولین کاستر / آسوشیتدپرس)

به دلیل دانشکده انتخاباتی ، همیشه قرار بود “خط خوب بین رانش زمین و میخکوب کننده.“اگر بایدن بتواند در نوادا و آریزونا پیروز شود ، با 270 رأی کالج انتخاباتی فریاد خواهد زد. اگر جورجیا و پنسیلوانیا را نیز با اختلاف زیاد پیروز کند ، که به نظر می رسد ممکن است ، 306 رأی خواهد داشت – شبیه به جایی که نظرسنجی ها نشان می داد او شانس زیادی برای پایان دادن دارد.

اگر اوضاع برای بایدن ، فلوریدا ، کارولینای شمالی ، اوهایو و تگزاس کمی بهتر شده بود تعداد او را به بیش از 350 می رساند. این قلمرو زمین لغزش است – و نظرسنجی ها به طور مداوم نشان می داد که این احتمال وجود دارد.

برداشت ما از این انتخابات تا حدودی توسط نظرسنجی ها شکل گرفت. این درک نادرست نبود. بایدن با اختلاف بسیار کافی مورد علاقه قرار گرفت تا به یک پیروزی بزرگ بدل شود – اما نه به اندازه کافی گسترده که نتیجه خیلی نزدیک را نتوان رد کرد.

اگر سناریوی اول اتفاق می افتاد ، دیگر بحث “بحران” در نظرسنجی وجود نداشت. این ممکن است منصفانه نباشد ، اما این راه آن است. نظرسنجی ، مانند سیاست ، کار سختی است.