چگونه تبلیغات سیاسی ایالات متحده ، استراتژی رسانه های اجتماعی می تواند مبارزات بعدی انتخابات فدرال کانادا را شکل دهد

این ستون نظر اریک بلیس ، رئیس Headspace بازاریابی در تورنتو است. وی بیش از 35 سال به ساخت مارک ها کمک کرده و مفسر بازاریابی سیاسی برای رسانه هایی مانند Power & Politics CBC است. برای اطلاعات بیشتر در مورد بخش نظرات CBC ، لطفاً به س theالات متداول مراجعه کنید.

روز بعد از یک بازی مرغ اخیر در مجلس عوام که می توانست دولت را سرنگون کند و کانادایی ها را به پای صندوق های رای بفرستد ، انتخابات کانادا اعلام کرد که آماده برگزاری یک انتخابات زودهنگام در طی یک بیماری همه گیر است. با این حال ، آیا رای دهندگان و سیاستمداران کانادا آماده هستند؟

علاوه بر اینکه یک حرکت سیاسی پر خطر است ، از آنجا که احتمالاً بسیاری از کانادایی ها از مانور سیاسی و نتیجه گیری در انتخابات در بحبوحه یک بحران بهداشت عمومی خوشحال نخواهند شد ، س aroundالات بزرگی در مورد چگونگی تأثیر یک انتخابات از نظر جسمی بر استراتژی مبارزات وجود دارد.

احزاب سیاسی این روزها در حالت مبارزات دائمی به سر می برند و آنها قبلاً از طریق مواردی مانند افزایش استفاده از تماس های تلفنی و جلسات آنلاین گام هایی را برای سازگاری با نیازهای بهداشتی مناطق مختلف برداشته اند. اما این نمی تواند جایگزین تاکتیک های نزدیک به اجتماعی شود که اصلی ترین ستیزه های سیاسی هستند: تجمعات ، بیداد کردن از در به خانه ، دست دادن و بوسیدن نوزادان.

اگر کانادا در هنگام شیوع همه گیر با یک نبرد انتخابات فدرال به پایان برسد ، نیاز به دسترسی و تعامل با رای دهندگان ، برقراری ارتباط با سیستم عامل های حزب و پاسخ به حملات احتمالاً منجر به افزایش قابل توجهی در هزینه های تبلیغات خواهد شد. این همچنین می تواند به معنای اتخاذ استراتژی های تبلیغاتی با تأثیرپذیری بالا باشد که محدودیت هایی را که برای ارائه دهندگان رسانه و مردم رأی دهنده قابل قبول است ، افزایش دهد.

برای نشانه ای از آنچه کانادایی ها می توانند درگیر آن باشند در صورت فراخوان انتخاباتی در ماه های آینده ، به جنوب مرز نگاه کنید.

یک تجزیه و تحلیل نیویورک تایمز نشان داد که اکثر تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن یا منفی بوده و یا آنچه “تبلیغ متضاد” خوانده می شود ، ترکیبی از انتقاد از حریف و تبلیغ خود است. (جیم واتسون ، ساول لوب / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ)

تجزیه و تحلیل نیویورک تایمز نشان داد که بیش از 1.5 میلیارد دلار آمریکا صرف تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری از 3 مه تا 15 اکتبر هزینه شده است. در عوض ، 496 میلیون دلار برای تبلیغات پیرامون مسابقه ریاست جمهوری تا آن زمان در مسابقه 2016 هزینه شد. این افزایش نجومی در هزینه تبلیغات منجر به بمباران فرش در ایالت های میدان جنگ شد ، به عنوان مثال ، نزدیک به 40 تبلیغ مختلف برای جو جو بایدن که فقط در پنسیلوانیا در یک هفته اجرا می شد.

به این تبلیغات بی وقفه میکرو هدفمند در شبکه های اجتماعی اضافه کنید. رأی دهندگان قبلاً هرگز در معرض تبلیغات گسترده احزاب سیاسی در جریان یک کارزار انتخاباتی نبوده اند.

و این اغلب تند و زننده است.

همان تحلیل نشان داد که تقریباً 80 درصد تبلیغات تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ منفی بوده و یا آنچه “تبلیغ متضاد” نامیده می شود ، ترکیبی از انتقاد از حریف و تبلیغات شخصی است. از این تعداد 62 درصد حملات همه جانبه بوده است. حدود 60 درصد تبلیغات تبلیغاتی بایدن منفی یا کنتراست بوده و 7 درصد کاملاً منفی بوده است.

استراتژیست های سیاسی در کانادا معمولاً از اتخاذ تبلیغات سیاسی شدیدتر به سبک ایالات متحده خودداری می کنند ، اما آنها از استراتژیست های برجسته دموکرات و جمهوری خواه الهام و راهنمایی گرفته اند. به عنوان مثال ، منتهی به انتخابات 2018 ، لیبرال ها از دیوید آکسلرود ، استراتژیست ارشد مبارزات انتخاباتی باراک اوباما ، مشاوره گرفتند ، که به آنها گفت که برای متقاعد کردن رای دهندگان که هنوز نماینده تغییر هستند ، لازم است. کارل روو ، معمار دو پیروزی جورج دبلیو بوش در ریاست جمهوری ، در سال گذشته در کنفرانس شبکه Manning Networking سخنرانی کرد ، جایی که وی به تأثیرگذارترین متفکران ، استراتژیست ها و سیاستمداران محافظه کار کانادا توصیه کرد که فراتر از شعارهای ساده انگارانه و تیزکننده ضربه بزنند.

خانه8:29مصاحبه – دیوید اکسلرود

حزب لیبرال چه چیزی می تواند از مبارزات انتخاباتی باراک اوباما برای ریاست جمهوری یاد بگیرد؟ دیوید اکسلرود به رادیو CBC به خانه گفت: مبارزات انتخاباتی مجدد به توانایی یک حزب برای متقاعد کردن رای دهندگان که تغییر کرده اند بستگی دارد و ادامه خواهد داد. 8:29

همه اینها حاکی از آن است که مبارزات انتخاباتی در کانادا به طور فزاینده ای براساس استراتژی های کشورهای دیگر الگوبرداری می شود. در اینجا نمونه ای از آنچه ممکن است انتظار داشته باشیم در صورت اتخاذ استراتژیست های سیاسی کانادایی از تبلیغات و تاکتیک های رسانه های اجتماعی استفاده شده در ایالات متحده برای جلب توجه در هنگام شیوع بیماری همه گیر است.

“ترغیب به اشتباه عمدی”

این همان چیزی است که اسکات آدامز ، خالق Dilbert و نویسنده کتاب بزرگ پیروز شوید، روش اقناع دونالد ترامپ را فراخوانی می کند. ابتدا ادعایی را بیان کنید که از نظر جهت دقیق است اما دارای اغراق بزرگ یا خطای واقعی است. دوم ، منتظر بمانید تا مردم متوجه اغراق یا خطا شوند و ساعتهای بی پایان را صرف صحبت در مورد میزان اشتباه آن کنند.

همانطور که آدامز می گوید ، “وقتی تمرکز و انرژی خود را به ایده ای اختصاص می دهید ، آن را به یاد می آورید. و مواردی که بیشترین تأثیر ذهنی را روی شما دارند ، غیر منطقی به نظر می رسد که از اولویت بالایی برخوردار هستند ، حتی اگر اینگونه نباشد.”

یا همانطور که جارد کوشنر برای کتاب خود به باب وودوارد گفته است خشم، “جنجال پیام را بالا می برد.”

Argumentum ad absurdum

این اصطلاح “کاهش به پوچ” به زبان لاتین است ، استدلالی که به موجب آن شخص می خواهد موقعیت خود را به سادگی و با اشاره به پوچ بودن یا احمق بودن موضع حریف ثابت کند.

یکی از قابل توجه ترین تبلیغات بایدن هیچ اطلاعات سازنده ای درباره سیستم عامل او ارائه نمی دهد ، این یک کلیپ 10 ثانیه ای منتشر شده در توییتر. این نشان می دهد ترامپ در یک راهپیمایی صحبت می کند: “اگر من به او شکست بخورم [Joe Biden]، من نمی دانم چه کاری می خواهم انجام دهم. دیگر هرگز با شما صحبت نخواهم کرد دیگر هرگز مرا نخواهید دید. “با این جمله ،” من جو بایدن هستم و این پیام را تأیید می کنم “به پایان می رسد. این پیام بیش از 18 میلیون بار مشاهده شده است.

حقایق بدون بررسی باقی مانده است

بسیاری از رای دهندگان اخبار خود را از اخبار رسانه های اجتماعی خود دریافت می کنند ، جایی که می توانند دروغ ، تحریفات و “واقعیت های متناوب” را برای گرفتن وام از کلیان کانوی ، مشاور سابق ترامپ ، پیدا کنند. جستجوگران واقعیت و کسانی که به دنبال حقیقت هستند نمی توانند در این امر عقب باشند.

شرکت کنندگان در گروه های تمرکز اغلب می گویند که به ویژه تبلیغات باید درست باشد ، زیرا اگر مجاز نبودند مجاز به تبلیغات نخواهند بود. به طور کلی این طور است ، اما یک استثنا وجود دارد: تبلیغات سیاسی. استانداردهای تبلیغات کانادا بیشتر تبلیغات ، از جمله تبلیغات دولتی را به خود اختصاص می دهد ، اما تبلیغات سیاسی را در طول یک کار تبلیغ نمی کند.

ما نگفتیم ، آنها گفتند

تبلیغ کنندگان شخص ثالث غالباً حرف هایی را می زنند که نامزدها جرات گفتن ندارند و تبلیغات از کمیته های اقدامات سیاسی در ایالات متحده نفوذ زیادی دارد. تبلیغات شخص ثالث توسط سازمانهایی مانند پروژه لینکلن ، گروهی از اعضای جمهوری خواه که به منظور کار علیه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، از حزب خود منصرف شده بودند ، به سطح جدید و بسیار پیچیده ای رسیده است.

در کانادا ، ما قبلاً مزه این را چشیده ایم. True North Strong & Free مردم را ترغیب کرد تا با بیلبوردهایی که روی آنها نوشته شده “به مهاجرت جمعی نه بگویید” به حزب مردم کانادا رأی دهند ، در حالی که بیلبوردهای آلبرتا فایتز بک خواستار حبس نخست وزیر جاستین ترودو شد. پوسترها سرانجام برداشته شدند ، اما تصمیم برای پذیرفتن یا رد این تبلیغات به عهده ارائه دهندگان رسانه است که باید موضوعات حساس پیرامون آزادی بیان و سانسور را کنترل کنند.

بیلبوردهای ضد ترودو که خواستار زندان نخست وزیر بودند در ژانویه سال جاری در سراسر آلبرتا به نمایش درآمد. (ارسال شده)

استفاده غیرمجاز

استفاده از محتوا در تبلیغات بدون اجازه یا خارج از زمینه می تواند تبلیغات تجاری را به دردسر بیندازد ، اما به نظر می رسد کسانی که در آمریکا تبلیغات سیاسی می کنند کمتر از این بابت نگران هستند. در مبارزات انتخاباتی ترامپ اخیراً تبلیغاتی با حضور دکتر فاوسی پخش شد و به عنوان مثال سخنان وی را از متن خارج کرد.

این اتفاق قبلاً در اینجا شروع شده است. یک پست فیس بوکی توسط یک انجمن سوارکاری محافظه کاران در بریتیش کلمبیا در سال 2019 نقل قول معتبری از ریک مرسر ، کمدین کانادایی در مورد اهمیت رأی گیری را دریافت کرد ، اما قسمت آخر نقل قول را از “رأی دادن” به “رأی محافظه کار” تغییر داد. و لیبرال ها مجبور شدند یک فیلم تبلیغاتی از طرف فیس بوک را که حاوی ژنرال جولی پایت فرماندار بود ، حذف کنند.

قدرت ستاره

ساموئل ال جکسون ، ستاره فیلم ، در تبلیغات کمپانی بایدن با انتقاد شدید از سرکوب رای دهندگان ظاهر شد. سام الیوت و برد پیت صدای خود را به آگهی هایی نشان می دادند که بایدن را بعنوان یک واحد اصلی نشان می داد ، در حالی که مارتین شین تبلیغ روز انتخابات پروژه لینکلن را صدا می کرد. و تیلور سویفت و بروس اسپرینگستین آهنگهای خود را به تبلیغاتی که آمریکایی ها را به رأی دادن و جشن گرفتن ریشه های زادگاه بایدن ترجیح می دهند ، وام می دهند.

مشاهیر کانادا تمایل دارند از سیاست پرهیز کنند ، اگرچه جامعه هنری کبک می تواند در حمایت از آن جدی باشد. اگر عوامل سیاسی در کانادا به دنبال ستاره ای برای انتقال پیام خود باشند ، آنها باید با دقت حرکت کنند زیرا سیاست و فرهنگ مشاهیر معمولاً در این کشور به خوبی مخلوط نمی شوند.

جاستین ترودو پیش بینی کرد که انتخابات فدرال 2019 بدترین انتخابات این کشور باشد. این حداقل از نقطه نظر تبلیغات نبود. همانطور که می بینیم چگونه آمریکایی ها گفتمان سیاسی را به پایین ترین سطح سوق داده اند ، باید امیدوار باشیم که حسن نیت و ادب کانادایی ها شروع به کار کند تا پس از پایین آمدن آنها بالا برویم.