کانادا بی سر و صدا دستورالعمل های COVID-19 را در مورد خطر انتشار از طریق هوا به روز می کند

هفته ها پس از آنكه كشورهای دیگر و سازمان های بهداشتی بین المللی تهدید ناشی از ویروس کرونا را پذیرفتند ، کانادا بی سر و صدا دستورالعمل های خود را در مورد چگونگی انتشار COVID-19 تجدید نظر کرد.

آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) راهنمای خود را به روز کرد بدون اطلاع در این هفته ، ذکر خطر انتقال از ذرات معلق در هوا – یا ذرات میکروسکوپی منتقل شده از هوا – برای اولین بار.

در راهنمای به روز شده آمده است: “SARS-CoV-2 ، ویروسی که باعث ایجاد COVID-19 می شود ، از طریق قطره های تنفسی و آئروسل هایی که هنگام آلوده شدن فرد آلوده به سرفه ، عطسه ، آواز ، فریاد یا گفتگو ایجاد می شود ، از فرد آلوده به دیگران منتقل می شود.”

“اندازه قطرات از قطرات بزرگی که به سرعت (طی چند ثانیه یا چند دقیقه) در نزدیکی فرد آلوده به زمین می افتند ، تا قطرات کوچکتر ، که گاهی اوقات آئروسل نامیده می شوند ، متفاوت است و تحت برخی شرایط در هوا ماندگار می شوند.”

در دستورالعمل های آژانس فدرال پیش از این گفته شده بود که ویروس فقط از طریق تنفس قطرات تنفسی ، لمس سطوح آلوده و سلام و احوالپرسی های مشترک مانند مصافحه و بغل گسترش می یابد.

سخنگوی PHAC اواخر روز چهارشنبه در بیانیه ای به سی بی سی نیوز گفت: “ما به طور مداوم در حال بررسی شواهد و تحقیقات جدید هستیم ، زیرا این موارد در هنگام شیوع همه گیری ظاهر می شود ، و این شواهد جدید پاسخ ما را به کانادایی ها هدایت می کند.”

“ما متعهد هستیم كه همچنان كانادایی ها را از آخرین شواهد علمی و نظر كارشناسی موجود مطلع سازیم ، بنابراین آنها می توانند برای ایمن و سالم نگه داشتن خود و خانواده شان تصمیمات آگاهانه بگیرند.”

تغییر “خیلی بزرگ”

لینسی مار ، یکی از این افراد ، گفت: “این خیلی مهم است.” دانشمندان برتر آئروسل در جهان و یک متخصص انتقال ویروس از طریق هوا در ویرجینیا تک. “تفاوت عمده در این است که تهویه مهم است – فاصله تنها کافی نیست.”

CBC News آژانس فدرال را تحت فشار قرار داد ماه گذشته در مورد اینکه چرا علی رغم انجام سایر آژانس های بین المللی ، هنوز در مورد خطر ایجاد گازهای هوایی اشاره ای نشده است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) دستورالعمل های خود را به روز کرد در اوایل ماه اکتبر شامل این است که COVID-19 می تواند گاهی اوقات با انتقال هوا منتقل شود ، پس از ارسال اشتباه و بعداً حذف نسخه پیش نویس دستورالعمل ها در اواخر سپتامبر.

سازمان بهداشت جهانی نیز در ماه ژوئیه پس از 239 دانشمند از 32 کشور مورد انتقاد قرار گرفت نامه ای سرگشاده نوشت از آژانس سازمان ملل متحد خواست تا پیام خود را در مورد خطر انتقال ویروس کرونا توسط هوا به روز کند.

WHO دستورالعملهای خود را اصلاح کرد روز پس از نامه و احتمال وجود آئروسل ها در شیوع COVID-19 را در جاهایی مانند تمرین گروه کر، رستوران ها و کلاسهای تناسب اندام.

به روزرسانی پس از مشاوره جدید ماسک صورت گرفت

به روزرسانی دستورالعملهای PHAC پس از دکتر ترزا تام ، رئیس بهداشت عمومی کانادا صورت گرفت توصیه می شود از ماسک های غیر پزشکی سه لایه استفاده کنید سه شنبه برای جلوگیری از شیوع COVID-19 پیش از آب و هوای زمستانی که می تواند افراد بیشتری را در خانه دور هم جمع کند.

وی روز سه شنبه گفت: “این یک توصیه اضافی فقط برای افزودن یک لایه محافظ دیگر است. علم ماسکها در طی این بیماری همه گیر سرعت زیادی گرفته است. بنابراین ما در حالی که پیش می رویم فقط در حال یادگیری هستیم.”

“من فکر می کنم چون زمستان است ، چون همه به داخل خانه می رویم ، بیشتر در مورد قطرات و آئروسل ها یاد می گیریم.”

مار گفت که راهنمای به روز PHAC در مورد ماسک های غیر پزشکی سه لایه با تهدید انتقال آئروسل مطابقت دارد.

وی گفت: “اگر ما فقط نگران قطرات بزرگ نباشیم ، تقریباً تقریباً هر قطعه از پارچه های یک لایه کار می کنند.”

“اما از آنجا که ما نگران آئروسل نیستیم ، بنابراین باید در مورد کیفیت و تناسب ماسک های خود فکر کنیم و می دانیم که داشتن چندین لایه باعث بهبود عملکرد فیلتر ماسک ها می شود.”

تماشا کنید | لینسی مار در ماه جولای در مورد شواهدی که ویروس کرونا می تواند توسط هوا منتقل شود صحبت می کند:

یکی از امضاکنندگان نامه که از WHO می خواهد توصیه های خود را در مورد انتقال هوایی COVID-19 تغییر دهد ، می گوید که کار عاقلانه ای است که می توانیم برای کاهش سرعت ویروس انجام دهیم. ساعت 6:00

تام گفت که روز سه شنبه مقامات بهداشت عمومی همچنین می خواستند تأکید کنند که مردم نباید در خانه و هنگامی که با افراد در خانه خود نیستند ، از یک ماسک استفاده کنند ، این یکی دیگر از موارد مهم راهنمای آن است.

وی گفت: “این به شما كمك می كند تا از قطرات یا آئروسل ها بیشتر جلوگیری شود. فقط به مسافت دو متری اعتماد می كردید.” “دوباره ، اضافه کردن یک لایه دیگر.”

PHAC قبلاً در بیانیه ای در 24 سپتامبر به سی بی سی نیوز گفته بود كه در حال به روز كردن راهنمای خود در مورد انتقال از طریق هوا نیست – حتی اگر گفته باشد “در شرایطی وجود داشته است كه انتقال آئروسل در محیط بسته رخ داده است.”

مطالعات مربوط به رویدادهای فراگیر ، مانند برگزاری یک گروه کر در ایالت واشنگتن ، یک مرکز تماس در کره جنوبی و یک رستوران در چین ، از این نتیجه که درجاتی از انتقال از طریق هوا اتفاق می افتد ، پشتیبانی می کند. (اوان میتسویی / CBC)

آژانس در آن زمان گفت: راهنمایی های آن همان خواهد بود: زمان صرف شده در فضاهای بسته ، مکان های شلوغ و شرایط تماس نزدیک را محدود کنید ، در حالی که فاصله فیزیکی ، شستن دست و ماسک پوشیدن را حفظ می کنید.

دکتر ریموند تلیر ، متخصص بیماری های عفونی و میکروبیولوژیست پزشکی ، که همچنین استادیار پزشکی در دانشگاه مک گیل در مونترال است ، از این دستورالعمل های به روز شده فدرال استقبال کرد اما گفت که آنها همچنین بر تجهیزات محافظت شخصی (PPE) مراقبت های بهداشتی خط مقدم دارند کارگران

وی افزود: “از آنجا كه ما اكنون تشخیص داده ایم كه ذرات آئروسل به ویژه در فواصل كوتاه كه غلظت بیشتری دارند ، نقش دارند ، افرادی كه برای تأمین مراقبت مجبور به كار در نزدیكی افراد آلوده هستند باید این مورد را نیز در نظر بگیرند و همچنین بخشی از PPE ، او گفت.

“بنابراین این چیزی است که من تصور می کنم هنوز در دست کار است ، اما این یک نکته مهم است که نباید فراموش کنیم.”

پرداختن به انتقال آئروسل اقدامات زیادی را می طلبد

مار گفت: “فاصله كمك مي كند ، ماسك كمك مي كند ، تهويه كمك مي كند – هيچ كدام از اين موارد كامل نيست.”

به گفته وی ، انتقال آئروسل تنها با تمرکز فقط بر روی یکی از این اقدامات حل نخواهد شد. “اما وقتی همه این موارد را با هم ترکیب کنیم ، هیچ شیوع بیماری را ندیده ایم.”

PHAC همچنین در ماه سپتامبر گفت که در حال بررسی شواهد در مورد این موضوع است و تأیید کرد که آئروسل ها می توانند در هوا معلق شوند و دیگران را در این نزدیکی آلوده کنند ، اما مشخص نیست که با چه سرعتی این اتفاق می افتد و تحت چه شرایطی.

مار گفت: “مهم است كه آژانس های بهداشت عمومی این را تصدیق كنند تا هم اكنون مردم بتوانند اقدامات مناسب برای كاهش انتقال را انجام دهند.” “و بسیاری از سازمان ها مانند مدارس و مشاغل وجود دارد که برای راهنمایی به آژانس های بهداشت عمومی مراجعه می کنند.”

وی گفت: دستورالعملهای به روز شده PHAC نادیده گرفتن تهدید انتقال آئروسل را برای این نوع سازمانها دشوارتر می کند.

مطالعات از وقایع فراگیر، مثل یک تمرین گروه کر در ایالت واشنگتن ، الف مرکز تماس در کره جنوبی و یک رستوران در چین ، نتیجه گیری کرده اند که درجاتی از انتقال از طریق آئروسل ها اتفاق می افتد.

ذرات ویروس نیز در هوا در a شیوع خانه سالمندان در ماه مه در مونترال، جایی که ممکن است یک سیستم تهویه معیوب منبع انتقال باشد که 226 نفر از ساکنان و 148 کارمند را آلوده کرده است.

شیوع یک استودیوی چرخش در همیلتون ، انتهای آمریکا حداقل 85 نفر مبتلا و شهر را وادار کرد که دستورالعمل های جدید و پیشرفته ای را برای ورزشگاه ها و مراکز تناسب اندام از جمله پوشاندن اجباری اعلام کند.

مار گفت: “سالن بدنسازی از همه راهنماها پیروی می كرد: آنها فاصله داشتند ، بهداشت را رعایت می كردند ، افرادی كه ماسك می زدند قبل و بعد از آنها بودند ،” اما اگر فقط همه قطرات بزرگ باشد ، فاصله و بهداشت كافی است – اما واضح است ، این نبود. “

“از آنجا که آئروسل ها نقش مهمی در انتقال دارند و اگر فقط فاصله بگیرید و فقط بهداشت را رعایت کنید ، کافی نیست.”