کانون توجه سخنرانان پس از گرفتار شدن در ماجرای WE تهدید کرد: یکی از بنیانگذاران

یک تجارت کوچک که قبلاً برای جاستین ترودو و خانواده اش نامزد سخنرانی می کرد ، درگیر اختلافات حزبی حزب ماجرای خیریه WE شده است.

مارتین پرلموتر ، که 25 سال پیش با همسرش فرح ، بنیانگذار اسپکت لایت اسپیکرها بود ، می گوید از اوت تاکنون شرکت وی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و کارمندان آن مورد تهدید و تهدید قرار گرفته اند.

این زمانی بود که نمایندگان محافظه کار علناً از این شرکت خواستند که حق صحبت کردن در طی 12 سال گذشته توسط نخست وزیر ، همسر ، مادر و برادرش را فاش کند – حتی اگر این امر خلاف قوانین حریم خصوصی باشد.

در یکی از پست های فیس بوک ، که هنوز آنلاین است ، معاون رهبر محافظه کار ، Candice Bergen ، شماره تلفن رایگان این شرکت را ارائه داد و از مردم خواست برای تماس با ما تماس بگیرند.

از آن زمان ، Perelmuter روز دوشنبه گفت ، شرکت او با آزار و اذیت ، تهدیدهای شخصی و کمپینی در رسانه های اجتماعی روبرو شد که وی توصیف کرد این کار برای بی اعتبار کردن او و همسرش و آسیب رساندن به اعتبار شرکت آنها است که قبلا به دلیل همه گیری COVID-19 با مشکل روبرو بود.

پرلموتر به کمیته اخلاق مجلس عوام گفت: “من به عنوان یک رهبر یک شرکت کوچک احساس می کنم اولین وظیفه من اطمینان از سلامت جسمی ، عاطفی و روانی ، ایمنی و رفاه کارکنان ما است.”

“برای اولین بار در کار 25 ساله ام ، در موقعیتی قرار گرفتم که احساس نمی کردم می توانم به درستی از همه در برابر آنچه اتفاق می افتد محافظت کنم. ما مجبور شدیم پلیس را درگیر کنیم. این وضعیت واقعاً ناخوشایندی بود. ”

پرلموتر گفت: یکی از افرادی که به تماس محافظه کاران در عکس و شماره تلفن خصوصی همسرش در فیس بوک ارسال شده است ، همراه با شعار “او را به عنوان چیزهای نفرت انگیز و تحقیرآمیز” پاسخ می دهد

“و بنابراین تلفن او شبانه روز شروع به زنگ خوردن با انواع افراد می کند. این واقعا ناراحت کننده بود.”

صدای او با شکستن ، پرلموتر گفت همسرش “برای مدتی از امنیت شخصی خود ترسیده بود ، او نمی خواست از خانه خارج شود.”

وی گفت که برخی از 27 کارمند آنها ، به ویژه زنان جوان در کارکنان ، نیز نگران ایمنی خود هستند.

فراخوان اسناد

پرلموتر گفت که او می فهمد سیاست “یک تجارت سخت” است اما او گفت که شرکت او حزبی نیست و به طور ناعادلانه در تیراندازی قرار گرفته است. وی خاطرنشان کرد که این شرکت فقط با “ما” ارتباط “مماس” دارد و در قلب اختلافات هیچ ارتباطی با کمک هزینه خدمات دانشجویی ندارد.

“این چیزی است که من هرگز فکر نمی کردم با آن کنار بیاییم. ما در یک نوع بحث و جدال تجاری نیستیم.”

این اختلافات ناشی از تصمیم دولت در ماه ژوئن برای اعطای قرارداد 43.5 میلیون دلاری به WE Charity برای مدیریت برنامه کمک هزینه دانشجویی است ، علیرغم این واقعیت که ترودو و اعضای مختلف خانواده در گذشته در رویدادهای متعدد WE صحبت کرده بودند. بعداً ما از قرارداد انصراف دادیم و در نهایت برنامه لغو شد.

کمیته اخلاق به عنوان بخشی از تحقیقات خود در رابطه با این ماجرا ، از سخنگویان سخنرانان خواست که اسناد مربوط به هرگونه هزینه ای را که ترودو و اعضای خانواده وی برای نامزدی در 12 سال گذشته به دست آورده است ، تحویل دهد.

این شرکت خواستار تمدید تا 19 آگوست برای تهیه اسناد شد ، اما یک روز قبل از موعد مقرر ، ترودو پارلمان را از پیش تعیین کرد. این کمیته را خاتمه داد ، منشی آن به پرلموتر اطلاع داد که دیگر مجبور نیست اسناد را ارائه کند.

شرکت احساس ارعاب کرد

با این حال ، مایکل بارت ، نماینده محافظه کار ، هفته بعد نامه ای را به شرکت ارسال کرد – نامه ای را که قبل از اینکه پرلموتر بگوید فرصتی برای خواندن آن دارد ، برای رسانه ها منتشر کرد – از او خواست “کار درست” را انجام دهد و اسناد را مستقیماً به اعضای سازمان تحویل دهد کمیته منحل شده در آن زمان

پرلموتر گفت مشاور حقوقی این شرکت به وی اطلاع داد که انتشار اسناد به این روش ، بدون دستور کمیته ، قوانین حریم خصوصی را نقض می کند.

وی به کمیته گفت که وی از این که یک نماینده مجلس از شرکت بخواهد قانون را نقض کند ، ناراحت بود.

اندکی پس از انتشار بارت نامه علنی نامه خود در فیس بوک منتشر شد.

با انتشار علنی این درخواست ، پرلموتر گفت که “قطعاً احساس می کرد ما را مرعوب کرده ایم” توسط بارت.

وی گفت: “راستش كاملاً برای من كاملاً تكان دهنده بود.” ، وی افزود كه طرح پرونده قضایی علیه نمایندگان اصولگرا “مطمئناً در ذهن من خطور كرده است.”

بارت در جلسه کمیته روز دوشنبه شرکت کرد اما موضوع را بیان نکرد. او چندین سوال در مورد برخی صحبتهای خاص سخنرانی از پرلموتر پرسید.

نماینده مجلس لیبرال ، برندا شاناهان گفت: “من به شدت ناامید و شوکه شده ام ، اما شاید تعجب نکرده باشم که آقای بارت در اینجا حضور داشته و او از وقت خود برای ارائه عذرخواهی کامل برای اقدامات خود استفاده نکرده است.”

او و دیگر اعضای لیبرال کمیته از پرلموتر به دلیل آنچه رخ داد عذرخواهی کردند ، همچنین چارلی آنگوس ، منتقد اخلاق در حزب دموکراتیک ملی.

رئیس کمیته ، دیوید سوئیت ، نماینده محافظه کار ، جلسه را با ارائه “عذرخواهی صادقانه” از طرف کمیته “برای هر یک از عواقب ناخواسته ناشی از اقدامات اعضای کمیته در مورد تعهدات دفتر ما ، به پایان رساند ”

هنگامی که کمیته در ماه سپتامبر تشکیل شد ، درخواست باریک تری را به اسپیکر سخنران ارسال کرد تا سوابق هزینه سخنرانی توسط ترودو و همسرش را به دست آورد. شرکت این درخواست را پذیرفت و این سوابق حدود یک هفته در دست اعضای کمیته بوده است.

روز دوشنبه هیچ کس در مورد این اسناد از پرلموتر س questionsالی نپرسید.