گزارش BC در مورد نژادپرستی ضد بومی در سیستم مراقبت های بهداشتی منتشر می شود

تحقیقات مستقل در مورد میزان نژادپرستی ضد بومی در سیستم مراقبت های بهداشتی در سال قبل از میلاد کامل است ، و یافته ها قرار است روز دوشنبه در ساعت 11 صبح PT منتشر شود.

انتظار می رود این گزارش شامل یافته های واقعیت و توصیه های خاص باشد. قاضی سابق مری الن تورپل-لافوند برای هدایت تحقیقات در ماه ژوئن مورد استفاده قرار گرفت.

این تحقیقات در طی یک کنفرانس خبری اعلام شد که در آنجا وزیر بهداشت پیش از میلاد آدریان دیکس فاش کرد استان از ادعاهایی مبنی بر اینکه کارکنان اورژانس بیمارستان “یک بازی” انجام می دهند مطلع شده است که آنها می توانند الکل خون بیماران بومی را حدس بزنند.

این استان از تورپل-لافوند خواست كه این ادعاهای خاص را بررسی كند اما همچنین گزارش گسترده تری در مورد دامنه و میزان نژادپرستی خاص بومیان در سیستم مراقبت های بهداشتی استان ارائه دهد.

تورپل-لافوند در ماه ژوئیه گفت: “وظیفه ما رسیدگی به حوادث خاص گزارش شده و همچنین اندازه گیری سطح نژادپرستی سیستمی و فردی است كه افراد بومی هنگام استفاده از سیستم مراقبت های بهداشتی به طور كلی با آن روبرو هستند.”

وی گفت که کارش درمورد کشف نژادپرستی در مراقبت های بهداشتی نبوده است.

او در آن زمان گفت: “این وجود دارد.”

“هدف بررسی آنچه اتفاق می افتد و تلاش برای ایجاد اعتماد به نفس در یک سیستم مراقبت های بهداشتی است که از همه مردم این استان پشتیبانی می کند.”

در پایان ماه ژوئیه ، تیم تورپل-لافوند گزارش داد که 3000 نفر قبلاً در تحقیقات شرکت کرده بودند.

از افراد بومی با اشتراک مستقیم با محققان از طریق تلفن یا ایمیل یا از طریق یک نظرسنجی آنلاین دعوت به همکاری شد.

همچنین کارکنان مراقبت های بهداشتی از طریق یک نظرسنجی آنلاین و تماس مستقیم با تیم تحقیق تشویق شدند.