آتش سوزی خارج از کنترل، ساکنان شمال آلبرتا را مجبور به ترک خانه های خود می کند

آتش سوزی بزرگ غیرقابل کنترل در شمال آلبرتا هزاران نفر را مجبور به ترک خانه های خود کرده است.

بر اساس به روز رسانی از آلبرتا Wildfire در بعد از ظهر پنجشنبه، آتش سوزی دریاچه فاکس حدود 4400 هکتار را پوشش می دهد.

در ویدئویی که روز پنجشنبه در فیس بوک منتشر شد، کنروی سویپاگام، رئیس کشور لیتل رد ریور کری گفت که حدود 3700 نفر از ساکنان این منطقه را تخلیه کرده اند.

در ویدئوی دیگری که اواخر پنجشنبه منتشر شد، سویپاگام گفت که آتش “به طور قابل توجهی افزایش یافته و به حرکت خود به سمت غرب ادامه می دهد.”

Little Red River Cree Nation از سه جامعه Woodland Cree تشکیل شده است: Fox Lake، Garden River و John D’Or Prairie. اکثریت جمعیت در فاکس لیک – در شرق High Level، در حدود 600 کیلومتری شمال ادمونتون زندگی می کنند.

طبق اعلام آلبرتا وایلدفایر، ۷۲ آتش سوزی فعال در این استان وجود دارد.

سایر تخلیه ها

صدها نفر از مردم آلبرتا به دلیل آتش سوزی در مرکز آلبرتا در حال تخلیه هستند.

هشدار آتش سوزی جنگلی برای ساکنان شهرستان لدوک در جنوب ادمونتون در نزدیکی روستای واربورگ صادر شد.

دستور تخلیه برای Range Road 41 شرق به Range Road 35 و از Township Road 494 شمال به Township Road 495 اعمال می شود. منطقه آسیب دیده در حدود 6.5 کیلومتری شمال و هشت کیلومتری غرب واربورگ است.

یک هشدار اضطراری برای جامعه Wildwood در غرب ادمونتون بعد از ظهر پنجشنبه صادر شد. هشدار هشدار می دهد که دستور تخلیه برای منطقه شمال وایلد وود، از جاده تاونشیپ 544 به جاده تاونشیپ 553 از شرق تا بزرگراه 22 و از غرب تا محدوده جاده 92 وجود دارد.

همچنین به دلیل آتش سوزی غیرقابل کنترل، دستور تخلیه ساکنان جنوب شرقی دره درایتون صادر شده است.

ساکنان منطقه شمال تاونشیپ جاده 482 و جنوب بزرگراه 39 و غرب محدوده جاده 64 و شرق رودخانه ساسکاچوان شمالی باید فوراً محل را تخلیه کنند.

لاک استه. شهرستان آن روز پنجشنبه بعد از ظهر دستور تخلیه را برای همه افراد بین Range Road 60، از غرب به Range Road 63 و از Township Road 544 A تا بزرگراه 43 صادر کرد.

این شهرستان گفت که یک آتش سوزی در نزدیکی Range Road 60 و Township Road 560 وجود دارد. یک بخش پذیرش در ورزشگاه Sangudo در Sangudo باز است.

در ساعت 6:22 بعدازظهر پنج شنبه، دستور تخلیه مردم سرد لیک اول برای مردم جنوب جاده شهرستان 614 و تا محدوده جاده 24 صادر شد. هشدار می گوید آتش به سمت غرب به سمت محدوده جاده 24 در حال حرکت است. یک خانه قبلاً گم شده است.