آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل [حرفه ای+تضمینی+تخصصی]

عیب یابی موبایل اولین قدم در تعمیرات گوشی همراه است. امروزه بیشتر کاربران از موبایلهای اندرویدی استفاده میکنندT بنابراین شما باید به عنوان یک تکنسین تعمیرات گوشی اندروید بتوانید انواع مشکلات را در این گوشیها برطرف کنید. آموزش تعمیرات موبایل اندروید مبحث جامع و مهمی است که باید پیش از ورود به بازارکار آن را کامل فرا گرفته باشید. این کتاب برای افرادی که قصد شرکت در آزمون فنی حرفه ای دارند به شدت توصیه می شود مخصوصا که مواردی هستند که خیلی در امر تعمیرات حائز اهمیت نیستند اما در سوالات آزمون تئوری فنی حرفه ای آورده می شوند و عمدتا کارآموزان از این سوالات نمره کم می آورند و بعضا امتحان را نمی توانند با موفقیت پشت سر بگذارند در حالی که تعمیرات را به خوبی یاد گرفته و بلد هستند. در صورتی که این سوالات ذهن شما را درگیر کرده و قصد دارید با مراحل دریافت این مدرک آشنا شوید، در ادامه این مطلب شما را با انواع مدارک تعمیرات موبایل و نحوه شرکت در آزمون عملی و تئوری فنی حرفه ای تعمیرات موبایل و دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی تعمیرات موبایل آشنا می کنیم، با ما همراه باشید. در اینجا عیب یابی ها رو متوجه شدیم اما قسمت مهم تر این آموزش تعویض قطعه و یا ریبال کردن است که در جلسات آموزشی بصورت کاملا عملی و زیر نظر یک متخصص آموزش خواهید دید.

در ابتدا، باید دانش و مهارت اولیه برای شناسایی قطعات دستگاههای مختلف را به دست آورید. مشکلی که در این قسمت معرفی میکنیم در اصل به خود گوشی مربوط به نمیشود و مشکلی است که برای کاربر آن به وجود میآید! آموزش تعمیرات اپل در آموزشگاه فنی سازان در دو بخش سخت افزار و نرم افزار تدریس میشود. این گوشیها با وجود کیفیت بالای تولید مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری رایجی دارند که تعمیرکاران گوشی آیفون با آنها آشنایی دارند. در ویدئویی که در زیر قرار دادهایم دوره آموزش تعمیرات موبایل را به طور کامل معرفی کردهایم. این مدرک نه تنها در داخل ایران ، بلکه در خارج از کشور نیز از اعتبار بالایی برخودار است. آموزشگاه فنی سازان نیز یکی از پیشگامان حوزه آموزش تعمیرات موبایل میباشد که با آموزش عملی در کارگاههای مجهز و تحت نظر اساتید مجرب تعمیرکاران و تکنسینهای بزرگی را وارد بازار کار کرده است. خیر. دوره آموزش تعمیرات موبایل چه در حوزه سخت افزاری و چه نرم افزاری در کوک موبایل در محیطی کاملاً مجهز برگزار می شود و تمامی ابزارهای و تجهیزات لازم برای آموزش هنرجویان و به تعداد چه در کلاس های خصوصی و چه در آموزش های گروهی در نظر گرفته شده است و هنرجو لازم نیست که هیچ ابزاری با خود به همراه داشته باشد.

آکادمی البان بر این تلاش است تا با آموزش های خود، شما را در هر سطحی آماده ورود به بازار کار کند. هزینه تجهیزات تعمیرات موبایل متغییر می باشد که از 20 تا 70 میلیون تومان بسته به تجهیزات و سطحی که قرار است کار کنید می باشد. سپس گوشی باز شده و در صورت نیاز سرویس عمومی و اولتراسونیک روی آن انجام میشود و در نهایت گوشی به منبع تغذیه متصل شده و تست جریانکشی که شامل موارد زیر است انجام می شود. از آنجایی که گوشی شیائومی فروش خوبی در بازار ایران دارد در حوزه تعمیرات موبایل هم جریانی از مشتریان را به سمت تعمیرکاران موبایل کشانده است. بهرهگیری از پیشرفتهترین امکانات آموزشی در کنار اساتید باسابقه باعث شده کارآموزانی که از آموزشگاه فنی سازان فارغالتحصیل میشوند به تعمیرکاران ماهر حوزه تعمیرات موبایل سامسونگ تبدیل شوند. امروزه دوره هاي آموزش نرم افزار موبايل در بسياري از آموزشگاه ها برگزار مي شود و علاقمندان مي توانند با شركت در اين کلاس ها، گواهينامه پايان دوره را كسب كننند. در دورههای آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی سازان تمام مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری و تعمیرات سخت افزاری موبایل اندروید و همینطور موبایل آیفون به شما آموزش داده خواهد شد.

یکی از دیگر موضوعات مهم در دوره آموزش تعمیرات موبایل نحوه رفع مشکلات مربوط به صفحه لمسی گوشی است. این صفحه در موبایل هم وجود دارد بسیار ظریفتر و کوچکتر. در مرحله بعد می توانید با تهیه ابزار و تجهیزات لازم و اجاره جا، وارد بازار کار شوید. آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای یک دوره تخصصی در مورد تعمیر تلفن همراه می باشد که فقط آموزشگاه هایی که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای هستند و از این سازمان مجوز رسمی دارند می توانند دوره آموزش تعمیر موبایل فنی حرفه ای را برگزار کنند و در پایان اموزش تعمیر موبایل کارآموزان را به فنی حرفه ای معرفی کرده تا بتوانند جهت دریافت مدرک تعمیرات موبایل فنی حرفه ای اقدامات لازم را انجام دهند. آموزش نرم افزار موبايل، كسب و كار جديد و نوپايي است كه نيازمند سرمايه گذاري انساني ، آموزش جامع نرم افزار موبايل باعث خواهد شد تا عموم هموطنان و علاقمندان بتوانند در اين كلاس ها شركت كرده و خود بعد از گذراندن کلاس هاي مربيگري، علاقمندان به موبايل را آموزش داده يا كسب و كارهايي را در اين زمينه راه اندازي كنند. این گوشیها نیز همانند گوشیهای اندروید دیگر مشکلات رایج سخت افزاری و نرم افزاری دارند که در دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی سازان به شناخت، عیب یابی و تعمیر آنها پرداخته خواهد شد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کلاس آموزش تعمیرات موبایل در مشهد.