آنتونی باس، پارچ بلو جییز، به دلیل پستی در مورد تحریم های ضد دگرباشان جنسی مورد انتقاد قرار گرفت

یک پارچ با Toronto Blue Jays پس از به اشتراک گذاشتن ویدیویی در حمایت از تحریم ضد دگرباشان جنسی برندهایی مانند Target و Bud Light، داغ شده است.

روز دوشنبه، آنتونی باس، یک پارچ امداد با جیز، یک حلقه اینستاگرام از حساب dudewithgoodnews به اشتراک گذاشت که از مسیحیان می‌خواست از این برندها دوری کنند.

کلیپ اصلی می‌گوید: “در کتاب مقدس دلیلی وجود دارد که معتقدم مسیحیان باید Target، Bud Light، و هر شرکت دیگری را که به چیزهایی که آنها فشار می‌آورند را تحریم کنند. فکر می‌کنم بسیاری از مردم این موضوع را به یک موضوع سیاسی تبدیل می‌کنند، یا آنها می گویند، “اوه، چه چیز بزرگ است؟”

بعداً در این کلیپ آمده است: “این شیطان است، این شیطان است، ما برای آن ایستادگی نمی کنیم، دیگر به فروشگاه ها نمی رویم و پول خود را به شما نمی دهیم.”

تارگت اخیراً اعلام کرده است که برخی از کالاهای LGBTQ را از فروشگاه های خود در ایالات متحده حذف می کند و کالاهای پراید خود را در برخی فروشگاه ها در ایالت های جنوبی به دنبال درگیری ها و واکنش شدید برخی از خریداران در آن مناطق به عقب منتقل می کند.

پس از همکاری این برند با دیلن مولوانی، تأثیرگذار تراجنسیتی در تلاش برای گسترش بازار، Bud Light موضوع فراخوان‌هایی برای تحریم شد.

در پی جنجال پیرامون آنتونی باس، برخی از افراد در رسانه های اجتماعی پیشنهاد کردند که بلو جیز او را مبادله کند، او را آزاد کند یا او را برای تعیین تکلیف تعیین کند.

شخص دیگری به نام باس کمک های مالی به بخش تورنتو Pflag را پیشنهاد کرد.

با این حال، همه با باس مخالفت نکردند.

تا اواخر صبح سه شنبه، این ویدیو همچنان در استوری های اینستاگرام باس بود

این تیم در بیانیه ای که برای BlogTO منتشر کرد، گفت: “احساسات فردی بازیکنان نماینده اعتقادات باشگاه نیست.” Jays گفت که آنها “متعهد به ارائه یک تجربه فراگیر و خوشایند برای همه هستند.”

این جنجال درست قبل از ماه غرور در تورنتو و کمی بیش از یک هفته قبل از برگزاری چهارمین آخر هفته افتخار سالانه باشگاه توپ در 9 و 10 ژوئن، زمانی که دوقلوهای مینه سوتا در شهر هستند، آغاز شد.