اتحادیه اپراتورهای RCMP 911 خواستار طرح استخدام برای رفع کمبود کارکنان است

اتحادیه ای که نماینده توزیع کنندگان و اپراتورهای اضطراری RCMP است، از این نیرو می خواهد تا با طرحی برای جذب نیرو برای رفع کمبود کارکنان رو به افزایش باشد.

کاتلین هیپرن، رئیس CUPE Local 104 گفت که صدها نفر در مرخصی استعلاجی طولانی مدت مرخصی دارند، و او افراد بیشتری را می شناسد که به دنبال خروج هستند.

او روز سه شنبه در مصاحبه ای گفت: «ما بسیار کم کار هستیم.» وی افزود که بسیاری از اعضای اتحادیه زن هستند.

هیپرن گفت، هنگامی که شخصی 911 را شماره گیری می کند و درخواست پلیس می کند، اعضا تماس را دریافت می کنند و اطلاعاتی را که افسران قبل از رفتن به صحنه باید بدانند جمع آوری می کنند.

او گفت: «پلیس تا زمانی که یکی از ما به آن تماس پاسخ ندهد، حرکت نمی‌کند.

هیپرن گفت که تعداد کمی از مراکز تماس به طور کامل پرسنل هستند. او گفت که در نوا اسکوشیا، تعداد کارکنان تنها حدود 50 درصد است. او افزود که در برخی موارد، اعضای منظم یونیفرم پوش RCMP برای کمک آورده شده اند.

او گفت: “آنها تا این حد ناامید هستند.”

او گفت که روحیه “افتضاح” است و او معتقد است که کمبود کارکنان بر امنیت عمومی تأثیر می گذارد و گاهی اوقات تماس گیرندگان را برای دقایقی منتظر می ماند تا کسی بتواند پاسخ دهد.

او گفت: “من برای هر یک از اعضای خانواده ام که مجبور به تماس با 911 باشد، می ترسم.”

نیروی ملی هنوز به درخواست اظهارنظر پاسخ نداده است.

مسائل مربوط به استخدام

RCMP سال هاست در تلاش برای پر کردن جای خالی خود است. تلاش‌های اخیر استخدام و آموزش به دلیل همه‌گیری COVID-19 با مشکل مواجه شد. این نیرو گفته است که امیدوار است با استخدام زنان بیشتر، اقلیت های قابل مشاهده و افراد بومی، تنوع را در صفوف خود افزایش دهد.

رئیس فدراسیون ملی پلیس، که نماینده افسران RCMP است، اخیراً گفت که بخشی از مشکل از این واقعیت ناشی می شود که افراد در سن کمی بالاتر برای پیوستن به این نیرو درخواست می دهند و اعضای آن زودتر بازنشسته می شوند.

در حالی که این نیرو در ماه آینده خود را برای جشن 150 سالگی خود آماده می کند، هیپرن گفت که به یک استراتژی قوی برای استخدام نیاز دارد.

Canadian Press اخیرا گزارش داد که اسناد داخلی نشان می دهد که RCMP امیدوار است این سالگرد منجر به افزایش برنامه ها در دو سال آینده شود.

اما هیپرن گفت که بسیاری از افراد را می شناسد که فکر می کنند برنامه RCMP برای تبلیغ و تجلیل از خود به عنوان یک محل کار خوب به منزله “ریاکاری” است و افزود که این نیرو نتوانسته نیازهای بسیاری از کارکنان خود را برطرف کند.

اتحادیه در حال حاضر نیز در حال چانه زنی با این نیرو است.

این ادعا می‌کند که سطح غرامت برای اپراتورها و توزیع‌کنندگان از سال 2016 کاهش نیافته است و آنها از آنچه کارکنان خدمات پلیس شهری می‌گیرند کمتر است.