احساس کنار گذاشته شدن: معدنچیان جوان شمال انتاریو بودجه بیشتری برای مواد معدنی حیاتی می خواهند

شرکت‌های کوچک اکتشاف معدن در شمال انتاریو احساس می‌کنند از بودجه دولتی که هدف آن افزایش تولید باتری خودروهای الکتریکی است، اندکی کنار گذاشته شده‌اند.

دولت های فدرال و استانی اخیراً اعلام کردند که میلیاردها دلار در یارانه برای جذب و ساخت کارخانه باتری خودروهای الکتریکی در انتاریو سرمایه گذاری می کنند.

اتاوا فولکس واگن سنت توماس، اونت را می دهد. تنها در یک دهه آینده تا 13 میلیارد دلار یارانه در نظر گرفته شود.

این تقریباً سه برابر بیشتر از پولی است که برای استراتژی فدرال مواد معدنی مهم هزینه می شود، که متعهد به هزینه 3.8 میلیارد دلار در طول هشت سال آینده است.

هری بار، مدیر عامل نیو ایج متالز، می گوید: «من فکر می کنم آنها باید از هر دو زاویه به آن نگاه کنند.

بدیهی است که پایان کار ما خطرناک‌تر از ساختن یک کارخانه باتری است، اما اگر محصول نهایی می‌خواهند باید کمی بیشتر به ما کمک کنند.

New Age Metals دارای خواص پالادیوم در Temiscaming، Ont است. و یکی از بزرگترین پروژه های پالادیوم اولیه توسعه نیافته در آمریکای شمالی را دارد.

انتاریو از سال 2021 35 میلیون دلار در برنامه اکتشاف جوان خود برای حمایت از شرکت هایی مانند نیو ایج ماینینگ سرمایه گذاری کرده است.

با این حال، بار گفت که شرکت او مجبور است برای توسعه پروژه های خود به کمک های مالی خود متکی باشد، زیرا تا کنون قادر به دسترسی به بودجه استانی نبوده است.

ما درخواست داده ایم و به معنای واقعی کلمه در روزی که دو سال متوالی افتتاح می شود، چیزی دریافت نکرده ایم زیرا بودجه از بین رفته است.

مردی با موهای سفید با کت و شلوار خاکستری و کراوات بنفش در مقابل یک دیوار آجری لبخند می زند.
هری بار رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت نیو ایج متالز است. (ارسال شده توسط New Age Metals Inc.)

بار گفت که مردم درباره سرمایه‌گذاری‌های دولت برای جذب نیروگاه‌های باتری خودروهای الکتریکی چیزهای زیادی شنیده‌اند، اما گفت که این بودجه باید به بخش معدنی حیاتی نیز تعمیم یابد.

“ما امیدواریم که بیشتر و بیشتر در دسترس باشد.” او گفت.

ما فقط یک شرکت نیستیم که بگوییم می‌خواهیم بیرون برویم و چند سوراخ ایجاد کنیم و امیدواریم که سپرده‌ای پیدا کنیم. “

اتکای کمتر به چین

راشل زیمبا از اعضای ارشد مرکز امنیت جدید آمریکایی، یک اندیشکده مستقر در واشنگتن دی سی است.

او گفت که درک روزافزونی از اهمیت زنجیره تامین مواد معدنی برای انتقال انرژی، از وسایل نقلیه نفتی به وسایل نقلیه الکتریکی، وجود دارد.

او گفت: «تشخیص داده شده است که نیاز به سرمایه گذاری بیشتری وجود دارد.

این همچنین در زمانی اتفاق می‌افتد که کشورهایی مانند ایالات متحده و تا حدی کشورهایی مانند کانادا به شدت بر تلاش برای کاهش اتکا و تسلط بر چین در زنجیره تامین متمرکز شده‌اند.

زنی با موهای قرمز برای پرتره در مقابل پس زمینه سفید لبخند می زند.
راشل زیمبا از اعضای ارشد مرکز امنیت جدید آمریکایی، یک اندیشکده مستقر در واشنگتن دی سی است. (ارسال شده توسط مرکز امنیت جدید آمریکا)

زیمبا گفت که کانادا اخیراً بودجه خود را برای جذب و ساخت کارخانه باتری خودروهای الکتریکی افزایش داده است تا با ایالات متحده و اروپا همگام باشد.

او گفت: «در این مرحله به نوعی پول ریخته می شود تا اطمینان حاصل شود که کانادا نیز می تواند بخشی از زنجیره تامین خودروهای الکتریکی باشد.

او می‌افزاید که در عجله دولت برای سرمایه‌گذاری، پروژه‌های معدنی حیاتی می‌توانند از بین بروند.

“مشکل این است که پول زیادی صرف این کارخانه های باتری می شود و من فکر می کنم پول و زمان و سیاست بسیار کمتری صرف مواد خام و مواد نیمه فرآوری شده ای می شود که در واقع در آن کارخانه ها استفاده می شود.”

زیمبا می‌گوید نگران است که اگر بودجه کافی برای بخش معدنی حیاتی تامین نشود، تولید مواد مورد نیاز برای هر کارخانه باتری‌های برقی بیشتر طول می‌کشد.

او می گوید در این صورت، کانادا ممکن است مجبور شود به مواد معدنی وارداتی از کشورهای دیگر تکیه کند.