ارتش کانادا به دنبال انجام آزمایش ویروس کرونا است

مقامات ارشد دفاعی امروز به کمیته مجلس عوام گفتند که ارتش کانادا طرحی را برای دستیابی به ظرفیت آزمایش ویروس کرونا در پیش گرفته است.

این طرح هنوز در مراحل اولیه است ، اما دریادار ربکا پترسون ، فرمانده گروه خدمات بهداشتی نیروهای کانادایی ، گفت که نیروهای مسلح در تلاشند تا آزمایشات – هر دو آزمایش سریع و آزمایشگاهی – را برای کسانی که لباس فرم دارند افزایش دهند.

پترسون به کمیته دفاعی ، که در حال بررسی تأثیر همه گیری بر ارتش است ، گفت: “نیروهای مسلح کانادا ، از ابتدای بحران COVID ، به آرامی اما مطمئناً ، همراه با بقیه کانادا ، توانایی آزمایش را دارند.” .

در حال گسترش در سراسر کشور ، ارتش مجبور بوده است بیشتر برای آزمایش به سیستم بهداشت عمومی اعتماد کند.

پترسون به کمیته چند حزبی گفت که آزمایش نظارتی که ارتش انجام داده است ، در نقاط گرم و مناطقی که موارد تایید شده وجود دارد متمرکز است ، اما در حال گسترش است.

تا به امروز ، بهداشت کانادا به بیش از سه ده آزمایش مختلف برای COVID-19 چراغ سبز نشان داده است. فقط تعداد معدودی از آنها آزمایش سریع یا “نقطه مراقبت” محسوب می شوند.

مقامات بهداشتی استان که اکنون 3/8 میلیون آزمایش سریع در اختیار دارند ، سعی می کنند بفهمند که چگونه بهترین استفاده از آنها انجام می شود.

ارتش با تأمین محدود خود تا حد زیادی در یک قایق است. پترسون گفت: “همانطور که ما توانایی کانادایی خود را ارائه می دهیم ، تمرکز توانایی ما در انجام آزمایش نظارت ابتدا معطوف به عملیات مستقر است.”

“ما توانایی آزمایش را با نیروی دریایی سلطنتی کانادا مستقر کرده ایم. ما آن را در سایتهایی داریم که مردم سوار می شوند [for deployments]، مانند [the military air base at] ترنتون در غیر این صورت ، ما در هر جایی که اعضای نیروهای کانادایی خود را پیدا کنند از آزمایش استفاده می کنیم. “

پترسون به کمیته اطمینان داد که ارتش در داخل و خارج از کشور به آزمایش های سریع ویروس کرونا دسترسی دارد. در حال حاضر ، کمی بیش از 2000 نیرو ، خدمه هواپیمایی و ملوان در مأموریت های خارج از کشور خدمت می کنند.

آزمون COVID-19 در نظر گرفته شده برای دقیق ترین آزمایش است که در آزمایشگاه انجام می شود. حداقل یک روز طول می کشد تا نتیجه بگیرید. آزمایش های سریع در هر مکانی که بیمار قرار دارد در کمتر از 15 دقیقه قابل پردازش است ، اما تا حدی قابل اطمینان تر از نتایج آزمایشگاهی در نظر گرفته می شود.

بحث در مورد آزمایش در کمیته ، تا حدی با گزارشاتی در اوایل سال جاری آغاز شد که نشان داد یک هواپیمای حمل و نقل نیرو ، که به لتونی می رفت ، پس از اینکه آزمایش غربالگری امنیتی در ترنتون از نظر مثبت بودن ویروس کشف شد ، مجبور به چرخش شد.

سرلشکر دنی فورتین ، رئیس ستاد فرماندهی عملیات مشترک کانادا – ستادی که بر همه عملیات ها ، خارجی و داخلی نظارت می کند – گفت که رویه هایی برای جلوگیری از تکرار چنین حادثه ای در نظر گرفته شده است.

“ما اقدامات لازم را انجام داده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که ناقض تهدید در مناطق نیستیم [overseas] فورتین گفت ، جایی که ما وظایف خود را انجام می دهیم.