اقدامات احتیاطی برف ، سرما و COVID-19 در اوایل فصل اسکی در غرب کانادا آغاز می شود

کانادایی های غربی که از منزوی شدن در خانه خسته شده اند ، دامنه های تفرجگاه های اسکی کوهستانی را پر می کنند که به لطف برف و دمای هوا و علیرغم نگرانی در مورد افزایش موارد COVID-19 ، زودتر از حد معمول باز شده اند.

دو تفریحگاه پارک ملی بنف اولین افتتاحیه خود را داشته اند – بنف نورکوئی 95 ساله در 24 اکتبر افتتاح شد و دریاچه لوئیز ، با شکل فعلی حدود 40 ساله ، در 29 اکتبر افتتاح شد.

منطقه اسکی ناکیسکا ، در حدود 100 کیلومتری غرب کلگری ، آخر هفته گذشته برای اسکی پیش نمایش آخر هفته افتتاح شد (از 27 نوامبر هفت روز در هفته می رود) ، و پیست اسکی Sunshine Village در نزدیکی بنف روز دوشنبه افتتاح شد.

کریستوفر نیکولسون ، مدیرعامل انجمن مناطق اسکی غرب کانادا ، که نمایانگر 92 تپه اسکی در غرب مرز منیتوبا و انتاریو است ، گفت: “ما از افتتاحیه بسیار هیجان زده هستیم ، اما ، جای تعجب نیست ، امسال امسال بسیار متفاوت است.”

“یکی از کلیدی ترین پیام هایی که برای میهمانان خود خواهیم داشت ، برنامه ریزی پیش رو است ، به اینترنت نگاه کنید ، پروتکل های همه گیری را در منطقه اسکی بدانید. این کار را پیش از رسیدن انجام دهید.”

  • تماشا کنید | فیلم زیر را ببینید تا تغییرات COVID-19 در Mount Norquay امسال مشاهده شود.

آندره کوینویل ، مدیر کل کوه. Norquay ، از طریق محدودیت های COVID-19 اعمال شده در تپه اسکی آلبرتا که برای اولین بار در این فصل در طی یک همه گیری جهانی افتتاح شد ، عبور می کند. 3:15

وی گفت که مناطق اسکی از ماه مارس گذشته که در ابتدای قفل همه گیر بسته شده بود ، با بسیاری از روش های تنظیم دقیق در تابستان پیاده روی و دوچرخه سواری ، بر روی نحوه کار ایمن با بیماری همه گیر COVID-19 متمرکز شده اند.

مناطق اسکی معمولاً برای کنترل شیوع ویروس کرونا ، از مهمانان مایل به پوشیدن ماسک هنگام صف کشیدن ، سوار شدن بر بالابر اسکی و گرم شدن در فضای داخلی هستند. قوانین در مورد تعداد مجاز افراد در بالابرهای صندلی و گوندولا و اینکه آیا می توانید بلیط را در رفت و آمد مکرر خریداری کنید متفاوت است.

موج های اخیر موارد COVID-19 در آلبرتا پیشنهاداتی را مطرح کرده است که یک قفل عمومی مشابه آنچه در ماه مارس پیست های اسکی را تعطیل کرد ، دوباره اعمال شود.

“کندرا اسکورفیلد” سخنگوی سان شاین با بیان اینکه تفریحگاه ها فضای تفریحی ایمن و سالم را در فضای باز فراهم می کنند ، گفت: “احساس باز بودن و استقبال از مهمانان بازگشت به دامنه ها پس از هشت ماه وقفه احساس سورئال است.

آلبرتا یکی از بالاترین نرخ های فعال COVID-19 را در کشور دارد. تقریباً روزانه ، آلبرتا شاهد موارد رکورددار موارد جدید ، موارد فعال و شاید بدترین موارد ، میزان بستری شدن در بیمارستان و مراقبت های ویژه در بیمارستان است.

نخست وزیر آلبرتا ، جیسون کنی ، محدودیت های جدید را پنجشنبه پنجشنبه اعلام کرد. این استان به مدت دو هفته ، از جمعه تا 27 نوامبر ، برنامه های تناسب اندام گروه های داخل سالن ، ورزش های گروهی ، فعالیت های گروهی را به حالت تعلیق در می آورد و ساعات کار رستوران ها ، بارها و میخانه ها را کاهش می دهد.

این اقدامات در مورد ادمونتون و مناطق اطراف آن ، کلگری و منطقه آن اعمال می شود (هر دو شهر طی چند هفته به بیش از 3000 مورد فعال رسیده اند) ، Grande Prairie ، Lethbridge ، Fort McMurray و Red Deer.

برخی از استراحتگاه ها فقط با رزرو بلیط می فروشند

سانشاین شش آسانسور کار می کند و در هفته گذشته 25 سانتی متر “پودر شیرین کوه راکی” گزارش کرده است.

سیمون موفت ، مدیر بازاریابی ، گفت: فروش بلیط آسانسور علی رغم داشتن تنها یكی از چهار صندلی بلند خود ، در نوركوی سریع بوده است.

وی گفت: “من فکر می کنم از 11 اکتبر امسال بارش برف شروع شد و واقعا برای چند هفته متوقف نشد و در آن زمان واقعا سرد شدیم.”

“ما بیش از نیم متر برف خوش شانس بودیم که بارید و اجازه داد زود باز شویم.”

استراحتگاه بلیط را فقط با رزرو می فروشد و در روز اول فروش خود را محدود می کند تا ازدحام مردم را از نظر همه گیر محدود کند.

در همین حال ، مدیر ارتباطات دن ماركام در دریاچه لوئیز گفت كه هفت نفر از 10 آسانسور از روز سه شنبه به همراه 50 مورد از 160 اجرا می شود. حضور به لطف “نیاز فرو رفته” بیش از حد انتظار بوده است.

این استراحتگاه توصیه می کند قبل از آمدن به تپه پاس یا بلیط خریداری کنید اما در آنجا بلیط می فروشد و به دلیل همه گیر شدن محدودیتی در حضور ندارد.

رویکردهای متنوع برای نشستن تله کابین

مارکام گفت که این استراحتگاه برای کسانی که می خواهند به تنهایی یا در یک گروه هم گروه معتبر بر روی گوندولای شش نفره بالا بروند ، ترکیب جداگانه ای خواهد داشت اما اگر همه ماسک داشته باشند ، ظرفیت بارگیری را فراهم می کند.

سخنگوی مت مستلر گفت ، ناکیسکا تنها تپه اسکی است که تاکنون در بین شش تپه متعلق به استراحتگاه های راکی ​​کانادا باز شده است. انتظار می رود سه تفریحگاه قبل از میلاد و دو اقامتگاه در کبک بسته به شرایط در ماه آینده افتتاح شود.

وی گفت که این شرکت تصمیم گرفته است به مهمانان اجازه دهد نحوه استفاده از گوندولای هشت نفره را که تنها راه برای رسیدن به قسمت بالای منطقه اسکی در هتل تفریحی کوهستان اسب در گلدن ، قبل از میلاد است ، تعیین کند.

وی گفت: کسانی که در سواری با غریبه ها راحت هستند می توانند ظرفیت گوندولا را پر کنند اما در صورت نگرانی مشتریان از قرار گرفتن در معرض ویروس COVID-19 ، گزینه سواری فقط با اعضای گروه یا با دو اسکی باز غیر مرتبط وجود دارد.

Mosteller گفت که این شرکت همچنین در حال آزمایش پوشش ضد میکروبی در فضای داخلی کابین های گوندولا به عنوان محافظت بیشتر در برابر COVID-19 بر روی سطوح است.