انتاریو مناطق بیشتری را در منطقه قرمز قرار می دهد ، زیرا گزارش 1،396 مورد جدید COVID-19 را گزارش می دهد

استان جمعه روز جمعه اعلام کرد که انتاریو در سیستم COVID-19 کدگذاری شده خود تغییراتی ایجاد کرده و چندین منطقه را در منطقه “کنترل” قرمز قرار داده است که شامل محدودیت های شدیدتری است.

این تغییر پس از آن رخ داد که دولت نخست وزیر داگ فورد طی چند روز اخیر به دلیل نرم بودن بیش از حد سیستم خود مورد انتقاد قرار گرفت ، در حالی که تعداد پرونده ها در انتاریو به رکوردی رسید.

وزیر بهداشت ، کریستین الیوت ، اعلام کرد که شهرها و مناطق زیر به منطقه قرمز استان تبدیل می شوند:

  • همیلتون
  • هالتون
  • پوست کندن
  • تورنتو
  • یورک

الیوت گفت هر کسی که در یک منطقه قرمز (یا “کنترل”) زندگی می کند فقط باید خانه خود را برای اهداف اساسی ترک کند.

وزیر همچنین اعلام کرد که مناطق زیر به منطقه نارنجی (یا “محدود کردن”) منتقل می شوند:

  • برانت
  • دورهمی
  • انتاریو شرقی
  • نیاگارا
  • اتاوا
  • واترلو
  • ولینگتون-دافرین-گلف

مناطق زیر در حال انتقال به منطقه زرد (یا “محافظت”) هستند:

  • هالدیمند-نورفولک
  • هورون پرت
  • میدلکس-لندن
  • سودبری
  • سیمکو-مسکوکا
  • جنوب غربی
  • ویندزور-اسکس

این تغییرات از روز دوشنبه 16 نوامبر در ساعت 12:01 آغاز می شود ، به استثنای تورنتو ، که شنبه ساعت 12:01 به منطقه قرمز منتقل می شود

فورد روز جمعه گفت: “من می دانم که این کار دشوار خواهد بود. شما قبلاً خیلی فداکاری کرده اید.”

“ما به بشکه یک قفل دیگر خیره شده ایم. و اگر مجبور به ادامه کار شویم ، لحظه ای دریغ نخواهم کرد.”

آستانه های جدید را می توانید در PDF زیر مشاهده کنید. اگر نمی توانید سند را ببینید ، این پیوند را دنبال کنید.

این استان آستانه های طرح خود را سختگیرانه تر کرده است. منطقه قرمز ، که سخت ترین منطقه قبل از قفل شدن کل است ، اکنون دارای نرخ مثبت 2.5 درصد و میزان بروز هفتگی بالای 40 در هر 100000 نفر است.

در منطقه قرمز ، اجتماعات به 10 نفر در داخل و 25 نفر در فضای باز محدود می شود. خدمات مذهبی ، عروسی و تشییع جنازه در داخل 30 درصد و در خارج از خانه 100 نفر ظرفیت دارند. حداکثر تعداد مراجعه کنندگان برای نشستن در یک بار یا رستوران در داخل منزل 10 نفر است. ناهار خوری در فضای باز ، بیرون بردن ، رانندگی و تحویل مجاز است.

مدل سازی جدیدی که روز پنجشنبه منتشر شد ، نشان داد که استان اگر بیش از 6000 مورد COVID-19 در روز داشته باشد ، می تواند در اواسط دسامبر در صورت عدم محدودیت های بهداشت عمومی بیشتر ، در روز روبرو شود.

فورد بارها و بارها حتی تحت انتقادات شدید از طرح استان دفاع کرده بود.

تماشا کنید | استان تغییرات در برنامه همه گیری ، محدودیت های جدید را اعلام کرد:

از روز دوشنبه در نیمه شب ، انتاریو در حال تغییراتی در سیستم COVID-19 با کد رنگی خود است و چندین منطقه را در منطقه “کنترل” قرمز قرار داده است که شامل محدودیت های شدیدتری است. مناطق زیر در حال انتقال به مناطق قرمز هستند: همیلتون ، منطقه هالتون ، منطقه پیل ، تورنتو و منطقه یورک. 1:38

1،396 مورد جدید گزارش شده است

این خبر در حالی منتشر می شود که این استان روز جمعه 1،396 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرده است. وزیر بهداشت ، كریستین الیوت در توییتر خود گفت كه 440 مورد از این موارد در تورنتو ، 440 مورد در پیل و 155 مورد در منطقه یورك مشاهده شده است.

وی گفت ، بیش از 40500 آزمایش به پایان رسیده است. انتاریو همچنین 19 مورد مرگ در روز جمعه و همچنین 1018 مورد حل شده را گزارش می کند.

مناطق دیگری که شاهد افزایش دو رقمی بودند شامل اتاوا در 41 ، دورهام در 41 ، همیلتون در 43 ، هالتون در 55 و واترلو در 43 بود.

این استان همچنین جمعه 116 مورد مربوط به مدارس را گزارش می کند. در 93 مرکز مراقبت طولانی مدت شیوع بیماری به طور مداوم وجود دارد که 702 مورد آن در میان ساکنان و 478 مورد در بین کارکنان وجود دارد.

(توجه: تمام ارقام استفاده شده در این داستان در به روزرسانی روزانه وزارت بهداشت یافت می شود ، که شامل داده هایی از حداکثر تا 4 بعد از ظهر روز قبل است. تعداد موارد مربوط به هر منطقه خاص در یک روز مشخص ممکن است با گزارش شده توسط واحد بهداشت عمومی محلی ، که اغلب از وقفه در سیستم استانی جلوگیری می کند.)

الیوت روز جمعه گفت که موارد در هفته هفته ای 45 درصد افزایش یافته است ، با افزایش مثبت میزان مثبت در سراسر استان و شیوع آن در بیشتر مناطق.

الیوت گفت: “روشن است كه ما باید برای جلوگیری از گسترش بیشتر COVID-19 اقدام كنیم.”

فورد روز جمعه گفت که تعداد کشته شدگان بر او تأثیر می گذارد.

وی گفت: “این بر من سنگینی می کند. می توانم به شما اطمینان دهم.”

در یک کنفرانس خبری که به اعلامیه های استان واکنش نشان داد ، آندره هوروات ، رهبر NDP گفت که فورد “با سلامتی مردم قمار می کند”.

وی به خبرنگاران گفت: “او هنوز حاضر نیست آنچه را كه باید برای از بین بردن این ویروس انجام شود انجام دهد.”

هوروات مجدداً تأكید كرد كه وی می خواهد شاهد این باشد كه استان به مشاغل پرداخت می كند تا برای مدت دو هفته به عنوان “قطع كننده مدار” به تعطیلی مرحله 1 تغییر دهند تا روند جدید پرونده های روزانه را تغییر دهد.

وی گفت ، “مگر اینکه این نوع اقدامات انجام شود ،” این کابوس طولانی و طولانی مدت بسیار طولانی تر خواهد بود. “

فشار بر روی ICU ها ، حداقل 67 نفر بر روی دستگاه های تهویه در حال رشد است

تعداد فزاینده موارد نیز با نتایج تلخ همراه است. سالمندان آسیب پذیرتر دوباره در خانه های مراقبت طولانی مدت جان خود را از دست می دهند و واحدهای مراقبت های ویژه بیشتر بیماران COVID-19 را می بینند ، چیزی که ممکن است به زودی بیمارستان ها را مجبور به محدود کردن سایر جراحی ها و اقدامات کند. تنها در هفت روز گذشته 71 مورد در خانه های مراقبت طولانی مدت انتاریو رخ داده است.

براساس آخرین گزارش Critical Care Services Ontario (CCSO) ، 110 بیمار در استان نیز تحت مراقبت های ویژه هستند که روزانه بین ذینفعان مراقبت های ویژه توزیع می شود و به روزترین تعداد ارائه شده به طور مستقیم توسط بخش های مراقبت ویژه را نشان می دهد در سراسر استان.

این رقم را دکتر مایکل وارنر ، مدیر پزشکی مراقبت های ویژه در بیمارستان مایکل گارون در تورنتو روز جمعه در توییتر به اشتراک گذاشت. وی گفت: اکنون بیماران از ICU های “بیش از حد” به بیماران با فضای بیشتر منتقل می شوند.

گزارش روزانه استان حاکی است که 452 نفر هم اکنون در بیمارستان بستری هستند که نسبت به روز گذشته 21 نفر افزایش یافته است. این گزارش می گوید که از کسانی که در ICU هستند ، 67 نفر در یک دستگاه تهویه هستند.

تاکنون ، فورد از رویکرد خود برای مقابله با بیماری همه گیر دفاع کرده است ، حتی زمانی که منطقه پیل و شهر تورنتو پاسخ های خود را فراتر از آنچه در چارچوب استان است ، به دست آوردند. روز پنجشنبه ، NDP انتاریو خواستار خاموش شدن دو هفته ای “قطع کننده مدار” شد تا COVID-19 را مختل کند ، چیزی که فورد آن را رد کرد.

آندره هوروات رهبر حزب دموکراتیک ملی صبح جمعه این تماس را در توییتر تکرار کرد.

از زمان آزاد شدن آنها ، کارشناسان آستانه انتقال شهرها و مناطق را به “منطقه قرمز” یا “قفل کردن” خیلی بالا می دانند. فورد گفته است که او باید در کنترل گسترش COVID-19 و نیازهای اقتصاد تعادل برقرار کند.