انواع ردیاب حیوانات و نکاتی که قبل از خرید ردیاب باید بدانید

این در حالی است که ردیاب حیوانات خانگی یک قطعه الکترونیکی تمام عیار است که از اجزای متفاوتی تشکیل شدهاست.چرا که این ردیابها در کنار شناسایی موقعیت مکانی حیوان اقدامات متفاوتی را انجام میدهند. آیا این ردیابها تنها برای حیواناتی است که در منزل نگهداری میشوند؟ نکته ی سوم مربوط به محل نگهداری این حیوانات است.

علاوه بر ماژول ها، پردازنده،آنتن ها و مدارات الکترونیکی دیگری نیز در ساخت این gps حیوان خانگی مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین چرا برخی ردیاب ها از رادیو استفاده می کنند در حالی که برخی دیگر از بلوتوث یا وای فای استفاده می کنند؟ کوچکترین دستگاه ها فقط داده ها را ذخیره می کنند و آنها را منتقل نمی کنند (اصطلاحاً برچسب های بایگانی) بنابراین پرنده برای بارگیری داده ها باید دوباره صید شود. با کمک این ابزار به راحتی می توان امنیت حیوانات خانگی را تامین کرده و بدون هیچ گونه نگرانی آن ها را در منزل تنها گذاشت.

این در حالی است که تنها در صورتی موفق به پیدا کردن حیوان دارای میکروچیپ خود میشوید که فرد آگاهی حیوان را پیدا و برای شناسایی مالک به یک دامپزشکی تحویل دهد. برای مثال برخی محققین نیاز به اطلاع از موقعیت مکانی حیوانات وحشی در دست بررسی دارند و از طرفی قصد دارند وضعیت زندگی حیوان را در محیط وحش همواره رصد کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی بیشتر با این تکنولوژیهای روز به دلایل عدم موفقیت میکروچیپ برای حیوانات خانگی در ایران نیز پی ببرید.

به منظور محافظت از چیپ در مقابل رطوبت بدن حیوان و ضربات احتمالی؛ این چیپ که از اندازه بسیار کوچکی برخوردار است درون یک سیلندر شیشهای تعبیه شدهاست. همانطور که گفته شد میکروچیپ یک چیپ بسیار ظریف و کوچک است که در قالب یک ایمپلنت در بدن حیوان خانگی شما جای میگیرد. درحالی که ردیاب حیوانات خانگی همانطور که از نامش مشخص است جهت ردیابی و مکانیابی دقیق دوست کوچک شما سودمند خواهدبود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد حیوان ردیاب در حل جدول لطفا به بازدید از وب سایت ما.