اینگرید ویلم در تور شنای Mare Nostrum در بارسلون رهبری سکوی کانادایی را بر عهده دارد

اینگرید ویلم از کلگری به سرعت در حال ظهور به عنوان یک نیروگاه شنای جدید برای کانادا است.

این متخصص کرال پشت چهارمین مدال خود را در تور شنای Mare Nostrum به دست آورد و در دوی 100 متر روز پنجشنبه در بارسلون با پایان در یک دقیقه و دو صدم ثانیه طلا گرفت.

این بازیکن 22 ساله روز چهارشنبه نیز طلا گرفت و سریعترین زمان 27.76 در 50 متر عقب را ثبت کرد. ویلم همچنین در آخر هفته گذشته در فرانسه در 50 متر عقب نقره و سپس در 100 متر عقب برنز گرفت.

این یک سکوی دوگانه در 100 متر پرواز زنان برای کانادا بود. مگی مک نیل قهرمان المپیک با زمان 57.83 نقره گرفت و کاترین ساوارد با 58.77 برنز گرفت.

فینلی ناکس در روز 200 متر مختلط انفرادی چهارمین مدال روز را برای کانادا به دست آورد و با توقف ساعت در زمان 1:59.12 برنز را به دست آورد.

الا یانسن، شناگر برلینگتون، انترنتی، برلینگتون، که روز پنج‌شنبه به مدال‌های کانادا پایان داد، در فینال 200 متر آزاد با زمان 1:58.09 برنز گرفت.

تماشا | اینگرید ویلم در بارسلونا طلا گرفت

ویلم چهارمین مدال تور شنای Mare Nostrum را در 4 روز به دست آورد

اینگرید ویلم اهل کالگری در مسابقه شنای 100 متر کرال پشت زنان در دومین روز شنا در بارسلونا در تور شنای Mare Nostrum مدعی شد.

شناگران کانادایی در دو روز رقابت در بارسلونا هشت مدال از جمله پنج مدال روز پنجشنبه را به دست آوردند. همه اینها بخشی از تور سالانه Mare Nostrum است که آخر هفته گذشته در فرانسه آغاز شد و قبل از پایان این هفته در موناکو یک توقف دو روزه در اسپانیا داشت.

حدود 18 شناگر از کانادا از اوایل ماه مه در اسپانیا هستند. قبل از Mare Nostrum یک اردوی آموزشی برگزار شد.

این آخرین دیدار بین المللی برای بسیاری از شناگران با عملکرد بالا از کانادا در آستانه مسابقات قهرمانی جهان در اواخر تابستان است.

تماشا | مک نیل، سوارد روی سکو نشستند:

مک نیل و ساوارد از کانادا هر دو در رویداد تور شنای Mare Nostrum روی سکو قرار گرفتند.

مگی مک نیل مدال نقره و کاترین ساوارد مدال برنز برای کانادا در مسابقه 100 متر پروانه در دومین روز شنا در بارسلون در تور شنای Mare Nostrum به دست آوردند.

روسلان گازیف، اصالتاً مسکوی اما ساکن تورنتو، در زمان 49.29 ساعت را متوقف کرد و در 100 متر آزاد به مقام پنجم رسید.

پنی اولکسیاک با افتخارترین المپیکی کانادا بخشی از این گروه در اسپانیا است.

اولکسیاک در 50 متر آزاد صبح پنجشنبه زمان 26.44 را ثبت کرد که او را در رده 28 قرار داد. او در ابتدا در لیست استارت برای رقابت در 200 متر آزاد بود اما از مسابقات کنار رفت.

یک روز قبل، اولکسیاک پس از بهبودی پس از عمل جراحی زانو برای ترمیم پارگی مینیسک، به مسابقات رقابتی بازگشت. او در دو 50 متر پرواز و 100 متر آزاد شرکت کرد. آنها اولین مسابقه او در نه ماه بود.

تماشا | ناکس به برنز می رسد:

ناکس مدال برنز مسابقات شنای Mare Nostrum را برای کانادا به دست آورد

فینلی ناکس از اوکوتوکس، آلتا، در دومین روز شنا در بارسلون در تور شنای Mare Nostrum، در مسابقه 200 متر مختلط انفرادی به مدال برنز رسید.

اولکسیاک ماه گذشته در مسابقات ملی شرکت نکرد اما به تیم کانادایی که به دنیا می رود معرفی شد.

تیلور راک در ابتدا قرار بود در Mare Nostrum شرکت کند. با این حال، او از شکستگی دستی که در یک تصادف اسکیت‌بردی در ماه گذشته متحمل شده بود، در حال بهبودی است. راک، مانند اولکسیاک، در مسابقات آزمایشی شرکت نکرد، اما برای شرکت در مسابقات جهانی برای کانادا انتخاب شد.

سامر مک‌اینتاش و جاش لیندو نیز در Mare Nostrum رقابت نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند برای ادامه تمرینات خود به آمریکای شمالی بازگردند.

تیمی متشکل از 31 کانادایی در مسابقات قهرمانی جهان در فوکوکا ژاپن شرکت خواهند کرد.

تماشا | یانسن شنا تا 200 متر آزاد برنز:

الا یانسن از انتاریو به مدال برنز 200 متر آزاد در Mare Nostrum در بارسلونا رسید.

الا یانسن 17 ساله از برلینگتون، در دوی 200 متر آزاد در روز دوم تور شنای Mare Nostrum در بارسلونا به مدال برنز رسید.